Kun kävin tanssimassa

Anonyymi-ap

diskossa viime vuoden keväällä, mies jonka kanssa olin tanssinut tuli myöhemmin lähelleni ja teki sellaisen liikkeen mikä tarkoitti seksiä. Sen jälkeen hän käveli pois. Onko todella niin, ettei nainen voi käydä edes tanssimassa ihan vain tanssimisen ilosta, koska miehet näkevät naisen aina pantavana reikänä. Sen jälkeen lopetin diskossa käymisen. Ihan sama minulle jos miehet kärsivät siitä, ettei heitä kiinnostava nainen halua muuta kuin pelkkää ystävyyttä. Haluan elää oman näköistäni elämää, en sellaista mitä joku ikäiseni mies haluaisi minun elävän!

2

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osa miehistä haluaa vain seksiä, samoin kuin osa naisista. Itse tulee tanssittua tanssimisen ilosta ja näitä naisia kyllä näkyy, mutta heidät voi jättää halutessaan huomiotta.

• Anonyymi

Älä ihmeessä tuosta lopeta tanssimisen! Se on kokonaisvaltaista iloa ja musiikin elämistä. Jos jotkut pervot ja epämusikaaliset ei sitä ymmärrä niin sitten vika on siinä päässä. Olen itse huono esimerkki kun oma mies on pitkään ja hartaasti opettanut häpeilemään tanssimistani, mutta nyt olen viime vuosina päättänyt voittaa tämän asian ja olla välittämättä. Älä tee sitä samaa virhettä kuin minä, tanssimisessa ei ole mitään noloa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe