diskossa viime vuoden keväällä, mies jonka kanssa olin tanssinut tuli myöhemmin lähelleni ja teki sellaisen liikkeen mikä tarkoitti seksiä. Sen jälkeen hän käveli pois. Onko todella niin, ettei nainen voi käydä edes tanssimassa ihan vain tanssimisen ilosta, koska miehet näkevät naisen aina pantavana reikänä. Sen jälkeen lopetin diskossa käymisen. Ihan sama minulle jos miehet kärsivät siitä, ettei heitä kiinnostava nainen halua muuta kuin pelkkää ystävyyttä. Haluan elää oman näköistäni elämää, en sellaista mitä joku ikäiseni mies haluaisi minun elävän!
Kun kävin tanssimassa
2
165
Vastaukset
- Anonyymi
Osa miehistä haluaa vain seksiä, samoin kuin osa naisista. Itse tulee tanssittua tanssimisen ilosta ja näitä naisia kyllä näkyy, mutta heidät voi jättää halutessaan huomiotta.
- Anonyymi
Älä ihmeessä tuosta lopeta tanssimisen! Se on kokonaisvaltaista iloa ja musiikin elämistä. Jos jotkut pervot ja epämusikaaliset ei sitä ymmärrä niin sitten vika on siinä päässä. Olen itse huono esimerkki kun oma mies on pitkään ja hartaasti opettanut häpeilemään tanssimistani, mutta nyt olen viime vuosina päättänyt voittaa tämän asian ja olla välittämättä. Älä tee sitä samaa virhettä kuin minä, tanssimisessa ei ole mitään noloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094