Jeesus oli elänyt kirkkaudessa jo kauan ennen kuin hän syntyi ihmiseksi tänne maan päälle ?
Raamattu ilmoittaa meille, että hän on Jumalan “esikois”-Poika.
Se merkitsee sitä, että hänet luotiin ENNEN Jumalan perheen MUITA POIKIA.
Hän on myös Jumalan “ainokainen ” Poika, koska hän on ainoa, jonka Jumala on suoranaisesti luonnut, kaikki muu on saanut syntynsä hänen kauttaan hänen toimiessaan Jumalan PÄÄVÄLIKAPPALEENA.
Ennen kuin hän syntyi maan päälle poikalapseksi, hän siis palveli taivaissa, missä hänet tunnettiin SANANA, Jumalan PUHEMIEHENÄ.
MENEEKÖ JAKELUUN VAI PITÄÄKÖ SIIRTYÄ TUKKAPÖLLÖ LINJALLE!
Nyt lopettaa lahkolaiset kaikki valheet Jeesuksesta, PALSTALLA!
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on Jeesus on jumalan poika!
- Anonyymi
Tulee aina olemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee aina olemaan!
On olemassa myös muita poikia
Jehovan puhetorvia
Niin ja torvia
Nyt tuleekin henkistyttety kysymys tosi jt tietäjille. Montako kertaa jeesus on voittanut taivaan ekumeenisen Peräilmakilpailun?
- Anonyymi
Leimaat kaikki ateistit yhtä urpoiksi!
Anonyymi kirjoitti:
Leimaat kaikki ateistit yhtä urpoiksi!
HOHOHO, niinkö luulet? HOHOHO. Uskiksia ei kenenkän tarvitse leimata: he tekevät sen ihan itse uskomalla jeesussatuihin.
Mutta vastaa kysymykseeni, jos tiedät.
- Anonyymi
Snl 8:22-31, mistä löytyy maailman luomiskertomus Jeesuksen itsensä kertomana (lainauksia K. O. Syvännön "Vanhan testamentin käännös-virheistä"): jae 22 Vanhan suomalaisen käännöksen (Biblia) mukaan: "Minä olen ollut Herran oma hänen teidensä alussa: ennenkuin mitään tehty oli, olin minä." Kirkkoraamattuun tämä on käännetty virheellisesti: "Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua." Heprealaisessa alkutekstissä ei ole luoda-sanaa lainkaan. Englantilainen King James kääntää tämän alkutekstin mukaisesti: "The Lord possessed me in the beginning". Oikea suomenkielinen käännös kuuluu:"Herra omisti minut jo aikojen alusta lähtien."
Jae 23-25 (oikea käännös): "Iankaikkisuudesta minä olen asetettu olemaan, ennen kuin maata olikaan." Vanha suomalainen käännöskin sanoo loppuosan: "Alussa ennenkuin maa oli.." Jae 25: "...synnyin minä". Raamatusta ei löydy mitään mainintaa Jeesuksen luomisesta, sen sijaan syntymisestä puhutaan useissa kohdissa: Ps 2:7
Ap 13:33; Heb 1:5 ja 5:5 lainaavat Isä Jumalan sanoja:"Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin". Kaikkivaltias Jumala synnytti Pojan itsestään, omasta olemuksestaan. Mielenkiintoinen yksityiskohta on sekin, että "Kaikkivaltias Jumala", jonka käännämme suomeksi heprealaisesta nimestä "El Shaddai", merkitsee alkukielessä sananmukaisesti käännettynä "Jumalaa, jolla on äidin rinnat". "Kaikkivaltias" ei ole heprean tuntijoiden mukaan oikea eikä onnistunut käännös, vaan oikeampi olisi "Kaikkiriittävä". Jumala siis synnytti Pojan itsestään, jolloin Poika on osa hänen iankaikkista itseään ja olemustaan, tavallaan Jumalan "osa". Vasta myöhemmin alkoi luomistyö, jossa heitä molempia tarvittiin.
1 Tim 3:16 puhuu Jumalasta, joka on ilmestynyt lihassa.
Heb 1:8,10 Jumala sanoo Pojasta:"Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti
Room 9:5 "Kristus...hän joka on yli kaiken, Jumala"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174