Kuuntelin Veijo Piipposen ja vaimonsa saarnaa ja tunsin sydämessäni kuin sinne olisi kaadettu mitä ihaninta nektaria. Mitä olette mieltä hänen opetuksestaan?
Millainen saarnaaja Veijo Piipponen?
138
744
Vastaukset
- Anonyymi
5. Moos. 32:33
Heidän viininsä on lohikäärmeitten kähyä, kyykäärmeitten kauheata myrkkyä. - Anonyymi
" Se myrkkyä on, mutta niin makeaa..."
- Anonyymi
Älä katsele viiniä, kuinka se punoittaa, kuinka se maljassa hohtaa ja helposti valahtaa alas.
- Anonyymi
Elämäntapansa ei tue minkäänlaiseen kuunteluun.
Eli en luota vähääkään. - Anonyymi
Jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä meille rahasi, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekoa.
- Anonyymi
Jaahas. Lakihenkisiä kateita täynnäänsä olevia tuomareita taas kaikki tyynni tässä ketjussa! Heidänlaisia karta!!
- Anonyymi
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään hurmoshenkisiä hihhuleita.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään hurmoshenkisiä hihhuleita.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.Ei ole vielä taivas ja maa kadonnut. Vai onko?
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Joka noudattaa Jumalan käskyjä, se rakastaa Jumalaa ja hänelle Jeesus ilmestyy elämän Herraksi.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni." - Anonyymi
Kertoisit nyt yks asia jota voisi näissä kadehtia!
Jos keksit niin alan heti kadehtimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisit nyt yks asia jota voisi näissä kadehtia!
Jos keksit niin alan heti kadehtimaan.No miten olisi. Vaikka että hänellä on kaunis vaimo! Kaikilla ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten olisi. Vaikka että hänellä on kaunis vaimo! Kaikilla ei ole!
Kadehditko oikeasti toisen miehen vaimon ulkonäköä? Erittäin kristillistä ja homoa 😁
- Anonyymi
Johannes kutsui itsensä uskovaisiksi julistaneita lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.
He tulivat Jordanille saamaan näyttävää uskovien upotuskastetta.
Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, koska tarjolla oli vain syntisten katumuskaste vettä valelemalla pään päälle.- Anonyymi
Kaikkein tärkeintä oli ettei vettä ollut liian paljon !
Mieluummin vain napullinen kivenkolossa! - Anonyymi
Miksi niin, eikös lutteri oliso köynyt heti heidän kimppuunsa !
Kerro nyt logiikkasi kaikelle kansalle ok.
- Anonyymi
Konstit on monet.
Parhami ja Olseni käännytti poikia tekemällä sitä homotyötä. Monet ovat tuominneet avioliitto tapauksen takia kun suola olisi menettänyt makunsa.
Se mitä olen kuunnellut Veijon puhetta niin pelkkää puhdasta Jumalan sanaa on tullut.
Olisin kovasti toivonut tapahtumia minne päästä kuuntelemaan.
David oli Jumalan mies loppuun saakka vaikka pahasti pahasti teki.
Tuomitsiko Jumala väärin kun ei hyljännyt ??
Haluaako joku vastata ja herättää keskustelua.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Ottakaa ps. kivet valmiiksi.
Voisitko lukea Raamatustasi opettajan / srk palvelijan vaatimukset, siis Jumalan asettamat vaatimukset :
1 Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.
2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
3 ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?
12 Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.
Taas vaimonsa hylkäämisestä:
Jeesuksen sanoja:
Luuk. 16:18 Jokainen, joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee huorin; ja joka nai miehensä hylkäämän, tekee huorin.
Matt. 5:32
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin.
Matt. 19:9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."
Mark. 10:11 Ja hän sanoi heille: "Joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, se tekee huorin häntä vastaan.
Mark. 10:12 Ja jos vaimo hylkää miehensä ja menee naimisiin toisen kanssa, niin hän tekee huorin."
Siis Jeesus itse sanoi ja 3 todistajaa vielä !
Mitä muuta sinävielä vaadit ? - Anonyymi
Minusta asiasta on niin yksinkertaiset ja sekvät ohjeet että normaalijärjellä varustettu näkee asuan varttitunnissa.
Eli kun pitäisi olla hyvä todistus jumalattomiltakin, niin eikö silloin jumalistenkin pitäisi kyetä antamaan sellainen. - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Niin ja MrHyvis !
Olivatko siis Jeesus ja apostolit niitä kivittäjiä ?
Sitäkö haluat sanoa nyt ?
Paavali kehoitti perkaamaan hapatuksen seurakunnasta, eikö se enää pädekkään ?
6 Ei ole hyvä, että kerskaatte. Ettekö tiedä, että vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan?
7 Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.
8 Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa.
9 Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
10 en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on HUORINTEKIJÄ tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha." - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Ja MrHyvis, jos et käsitä tuota hapauksen leviämistä, niin jos esillä olevat uskovat elävät julki haureudessa, niin he omalla esimerkillään antavat sellaisen viestin, että haureus on sallittua kaikille uskoville !
Siis jo vähäinenkin hapatus hapattaa koko taikinan, eli koko seurakunnan helposti.
" Mitä isot edellä, sitä pienet perässä ! "
Eivätkä ne johtajat voi tuomita muita, kun itse ovat samassa synnin suossa !
Siis tähän tyyliin:
Room. 1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
Ei ole siis mikään kevyt asia MrHyvis ! Anonyymi kirjoitti:
Voisitko lukea Raamatustasi opettajan / srk palvelijan vaatimukset, siis Jumalan asettamat vaatimukset :
1 Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.
2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
3 ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?
12 Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.
Taas vaimonsa hylkäämisestä:
Jeesuksen sanoja:
Luuk. 16:18 Jokainen, joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee huorin; ja joka nai miehensä hylkäämän, tekee huorin.
Matt. 5:32
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin.
Matt. 19:9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."
Mark. 10:11 Ja hän sanoi heille: "Joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, se tekee huorin häntä vastaan.
Mark. 10:12 Ja jos vaimo hylkää miehensä ja menee naimisiin toisen kanssa, niin hän tekee huorin."
Siis Jeesus itse sanoi ja 3 todistajaa vielä !
Mitä muuta sinävielä vaadit ?Kysymykseen vastauksen. Eikö Jumala tuominnut Davidia oikein ?
Mitä sinä siihen tuumaat ?
Eikö silloin ollut laki joka olisi tuominnut Davidin kuolemaan.
Peli piti olla täysin selvä tai nainen joka jäi rysänpäältä kiinni ja laki oli selvä.
Tekikö Jeesus väärin kun ei vaatinut tappamaan naista.
Miten vastaat ?MrHyvis kirjoitti:
Kysymykseen vastauksen. Eikö Jumala tuominnut Davidia oikein ?
Peli piti olla täysin selvä tai nainen joka jäi rysänpäältä kiinni ja laki oli selvä.
Miten vastaat ?Isä Jumala ja Poika Jumala ei tuominnut vaikka ovat Lain antaneet muinaiseen liittoon.
Se miksi ihmisen täytyy olla tuomitsematta on se, että ihminen itse joutuu suurennuslasin alle js je omat synnit kääntyy syyttäjäksi .
Sitten sellainen asia, että kuinka moni teistä 100pros varmasti tietää, mitä on kulisseissa tapahtunut .
On sanoja ja sanoja toista vastaan.
Kenellä meistä on niin tarkat tiedot kuin tuomarilla joka tekee päätöksen koottujen valojen alla olevien tietojen pohjalta.
Kuinka moni meistä kestää omat virheemme jos be tuodaan esiin väärän tuomion tai todistuksen takia.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Kysymykseen vastauksen. Eikö Jumala tuominnut Davidia oikein ?
Miten vastaat ?Anna olla älä sekota kaikkia keskenään, jos haluaa venkuloida joka asiaan löytyy joku raamatunjae ja näennäinen puolustus vaikka mihin pöljiin asioihin.
- Anonyymi
Daavid teki parannuksen.
Anonyymi kirjoitti:
Anna olla älä sekota kaikkia keskenään, jos haluaa venkuloida joka asiaan löytyy joku raamatunjae ja näennäinen puolustus vaikka mihin pöljiin asioihin.
Niin..Parempi tietää oikeasti.Eikä lähteä huitomaan.
- Anonyymi
2. Tim. 3:13
Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen. - Anonyymi
Oletko varma että nektari ei ollut myrkkysellainen!! Tämä pariskunta on ollut alusta alkaen, jo silloin, kun molemmat olivat tahoillaan aviossa ja seilasivat yhdessä ympäri maata, HARHAOPPIEN VIEJIÄ!!
Sitten tulikin avioerot selkiyttämään sekoilun!Niin onko sinulla asioihin 100 pros näytöt eli uskallatko laittaa käden raamatulle ja sanoa.
Jumala kaikki tämä on totta mitä väitän ja tulkoon minun päälle tämä asia jos tietoni on valhetta ja väärää todistusta.
Mitä siis tarkoittaa....Tehkää oikea tuomio älkääkä tuomitko silmännäön mukaan..Mitä se on ??
Kuka sopii Jumalan tuomariksi kuin se jolla Henki on tuomita.
Ihminen tuomitsee sen mitä näkee ja monesti kuulee torilta tai hevoskauppiailta .
Jumalan Henki tuomitsee oikein.- Anonyymi
Annoitko kolehtiin 50 vai 100euroa.helluntai tilaisuuksissa liikkuu suuria summia. Verottajan pitäisi kiinnostua.
- Anonyymi
Kolehtiin annettu raha lasketaan monen henkilön läsnäollessa ja kaikki rahaliikenne menee tilintarkastajien kautta.
Et paljoa ymmärrä asioista, mutta se ei ole este olla heittelemässä varjoa asian ylle, eihän ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolehtiin annettu raha lasketaan monen henkilön läsnäollessa ja kaikki rahaliikenne menee tilintarkastajien kautta.
Et paljoa ymmärrä asioista, mutta se ei ole este olla heittelemässä varjoa asian ylle, eihän !Et taida ollenkaan ymmärtää mistä puhut!
- Anonyymi
Näillä palstoilla on paljon uskovia, jotka katsovat että heillä on oikeus tuomita esim. eronneet. Hirttä eivät ole omista silmistään pois ottaneet. Farisealaisia lakihenkisiä, jotka eivät armosta tiedä mitään.
- Anonyymi
Jumalan työsaralla on monenlaista venkulaa, turha on muuta väittää.
Jumalan armo riittää pelastukseen jos sitä oikein käytetään mutta se ei sulje pois sitä, että kun riitgävästi venkuloidaan, julkiset työt evankeliumin saralla on tehty.
Sitä on muutakin työtä kuin pyrkiä seisomaan näyteikkunoissa armosta paasaamasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan työsaralla on monenlaista venkulaa, turha on muuta väittää.
Jumalan armo riittää pelastukseen jos sitä oikein käytetään mutta se ei sulje pois sitä, että kun riitgävästi venkuloidaan, julkiset työt evankeliumin saralla on tehty.
Sitä on muutakin työtä kuin pyrkiä seisomaan näyteikkunoissa armosta paasaamasta.Piipponen itsekin saarnasi avoliittoja ja muunlaista haureutta vastaan aikanaan TV-ohjelmissaan, mutta niinpä sitten itsekin pisti vaimonsa pihalle ja meni yhteen juontajakumppaninsa kanssa.
Joskus vaan pitää luopua julkisesta saarnastoimesta, vaikka tällainen ajatus nyt joidenkin palstalaisten mielestä on varmaan kaamean farisealaista ja tuomitsevaa ja malka on omassa silmässä jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piipponen itsekin saarnasi avoliittoja ja muunlaista haureutta vastaan aikanaan TV-ohjelmissaan, mutta niinpä sitten itsekin pisti vaimonsa pihalle ja meni yhteen juontajakumppaninsa kanssa.
Joskus vaan pitää luopua julkisesta saarnastoimesta, vaikka tällainen ajatus nyt joidenkin palstalaisten mielestä on varmaan kaamean farisealaista ja tuomitsevaa ja malka on omassa silmässä jne.”Arvaa oma tilasi, anna arvo toisillekin.”
Antaa Jumalan ravistella jos ravistelee.
Ohje on kristityillä mennä suoraan yksin juttelemaan asiasta kyseisen henkilön kanssa.
Sitten enemmän porukkaa.
Onko näin toimittu.?- Anonyymi
Miksi sinä puolustelet sellaisia "uskovia", jotka elävät julkisesti haureudessa ?
Siis eivät vain ole langenneet, vaan elävät siinä !
Jumala voi armahtaa meitä uskovia, jos ja kun me teemme parannusta synneistämme.
Siis kuten selvästi kävi niille, joita käytit puolustuksena, eli Daavid tunnusti syntinsä ja katui.
Sen haureudesta tavatun naisen sydämen tilan varmasti näki ja osasi Jeesus arvioida oikein !
Niin ja se vielä, että noissa toisissa tapauksissa olisi ollut kyse tappamisesta, eikä sellaisesta ole Piipposten tapauksessa kyse, vaan vain seurakuntakurin toimittamisesta.
Niin ja MrHyvis !
Sinun kaltaistesi "kaiken sallivien" vuoksi seurakunnat ovat täynnä syntiä ja koko "taikina" on päässyt hapattumaan näiden johtajien esimerkin kautta ja vuoksi !
Meidän tulee luottaa Jumalan sanaan ja sen ohjeisiin, ja kun sinä syytit muita kivittäjiksi ja siksi, että he ovat ottaneet Jumalan aseman, niin tässä sinulle:
Sinä itse olet ruvennut Jumalaksi tietämään oikein ja niin, että jopa synnissä ELÄVÄT ja katumattomat ja parannusta tekemättömät sinä vapautat elämään synneissään !
Kaltaistesi vuoksi Korinton seurakunnassa oli vastaava irvokas meno, johon Paavalin piti kovin ottein puuttua !
1. Korinttolaiskirje 5
1 Yleensä kuuluu, että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa.
2 Ja te olette paisuneet pöyhkeiksi! Eikö teidän pikemminkin olisi pitänyt tulla murheellisiksi, että se, joka on tuommoisen teon tehnyt, poistettaisiin teidän keskuudestanne?
3 Sillä minä, joka tosin ruumiillisesti olen poissa, mutta hengessä kuitenkin läsnä, olen jo, niinkuin läsnäollen, puolestani päättänyt, että se, joka tuommoisen teon on tehnyt, on
4 -sittenkuin olemme, te ja minun henkeni ynnä meidän Herramme Jeesuksen voima, tulleet yhteen-
5 Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.
6 Ei ole hyvä, että kerskaatte. Ettekö tiedä, että vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan?
7 Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.
8 Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa.
9 Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
10 en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Lue MrHyvis kunnolla ja yritä edes tajuta se, mistä Paavali tässä puhuu ja mistä opettaa !
Niin ja kyllä se aivan varmasti on niin, että uskon veljet ovat Piipposta kasvotusten kehoittaneet luopumaan haureuden harjoittamisesta !
Sitä en yhään epäile, mutta paatunut kovaotsainen Piipponen vaan ELÄÄ synnissään siitä luopumatta ! Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä puolustelet sellaisia "uskovia", jotka elävät julkisesti haureudessa ?
Siis eivät vain ole langenneet, vaan elävät siinä !
Jumala voi armahtaa meitä uskovia, jos ja kun me teemme parannusta synneistämme.
Siis kuten selvästi kävi niille, joita käytit puolustuksena, eli Daavid tunnusti syntinsä ja katui.
Sen haureudesta tavatun naisen sydämen tilan varmasti näki ja osasi Jeesus arvioida oikein !
Niin ja se vielä, että noissa toisissa tapauksissa olisi ollut kyse tappamisesta, eikä sellaisesta ole Piipposten tapauksessa kyse, vaan vain seurakuntakurin toimittamisesta.
Niin ja MrHyvis !
Sinun kaltaistesi "kaiken sallivien" vuoksi seurakunnat ovat täynnä syntiä ja koko "taikina" on päässyt hapattumaan näiden johtajien esimerkin kautta ja vuoksi !
Meidän tulee luottaa Jumalan sanaan ja sen ohjeisiin, ja kun sinä syytit muita kivittäjiksi ja siksi, että he ovat ottaneet Jumalan aseman, niin tässä sinulle:
Sinä itse olet ruvennut Jumalaksi tietämään oikein ja niin, että jopa synnissä ELÄVÄT ja katumattomat ja parannusta tekemättömät sinä vapautat elämään synneissään !
Kaltaistesi vuoksi Korinton seurakunnassa oli vastaava irvokas meno, johon Paavalin piti kovin ottein puuttua !
1. Korinttolaiskirje 5
1 Yleensä kuuluu, että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa.
2 Ja te olette paisuneet pöyhkeiksi! Eikö teidän pikemminkin olisi pitänyt tulla murheellisiksi, että se, joka on tuommoisen teon tehnyt, poistettaisiin teidän keskuudestanne?
3 Sillä minä, joka tosin ruumiillisesti olen poissa, mutta hengessä kuitenkin läsnä, olen jo, niinkuin läsnäollen, puolestani päättänyt, että se, joka tuommoisen teon on tehnyt, on
4 -sittenkuin olemme, te ja minun henkeni ynnä meidän Herramme Jeesuksen voima, tulleet yhteen-
5 Herran Jeesuksen nimessä hyljättävä saatanan haltuun lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.
11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Lue MrHyvis kunnolla ja yritä edes tajuta se, mistä Paavali tässä puhuu ja mistä opettaa !
Niin ja kyllä se aivan varmasti on niin, että uskon veljet ovat Piipposta kasvotusten kehoittaneet luopumaan haureuden harjoittamisesta !
Sitä en yhään epäile, mutta paatunut kovaotsainen Piipponen vaan ELÄÄ synnissään siitä luopumatta !Kuten sanottua moneen kertaan ..10 käskyä on Pyhät vaikka lakiliittoa ei enää ole vaan on vain armonliitto.
Ihmiset kristityt jokainen meistä on tehnyt syntiä ja siksi Jumala tuli ja poisti synnin kirouksen.
Jokainen synti on tuotava valoon jokaisen kristityn samoin Veijon jos syntiä on tehty kun emme tiedä sitä oikeaa Totuutta.
Sitten on Jumalan ja ihmisen välinen asia miten Jumala päättää asian.
Jos Jumala ei hyväksy ja vetäytyy niin kyllä varmasti kuulemme sen .
Suola on yksi asia erämaavaelluksella ja rangaistus.
Jos joku menettää makunsa niin seurakunta ei käytä sellaista suolaa ja se johtaa erämaahan.
Montako vuotta tai km ?- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Kuten sanottua moneen kertaan ..10 käskyä on Pyhät vaikka lakiliittoa ei enää ole vaan on vain armonliitto.
Ihmiset kristityt jokainen meistä on tehnyt syntiä ja siksi Jumala tuli ja poisti synnin kirouksen.
Jokainen synti on tuotava valoon jokaisen kristityn samoin Veijon jos syntiä on tehty kun emme tiedä sitä oikeaa Totuutta.
Jos joku menettää makunsa niin seurakunta ei käytä sellaista suolaa ja se johtaa erämaahan.
Montako vuotta tai km ?Eli nyt voi kylpeä synnissä vai mitä MrHyvis tarkoitat?
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Kuten sanottua moneen kertaan ..10 käskyä on Pyhät vaikka lakiliittoa ei enää ole vaan on vain armonliitto.
Montako vuotta tai km ?Mitä ihmettä sinä sekoilet MrHyvis ?
Veijo ei Raamatun mukaan voi toimia opettajana / vanhimpana !
Siitä tässä nyt on kyse !
1. Tim. 3:2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
1. Tim. 3:12 Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.
Matt. 5:32 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin.
Kukaan ei missään ole puhunut niin, että huoruuden tähden olisi erottu !
Joten syntiä siten selvästi ja siinä synnissä vieläpä eletään ja ihan julkisesti vieläpä ja häpeilemättä !
Siis tilanne on tälläinen nyt:
Fil. 3:19 heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Eli ylvästellään jopa sillä eroamisella ja sitä sitten väitetään jopa Jumalan tahdoksi ja kehoitukseksi, täysin vastoin Jumalan Sanan opetusta !
Oletko oikeasti noin ymmärtämätön ja sokea MrHyvis ? - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Montako vuotta tai km ?Nyt sinä MrHyvis puhut itse itsesi pussiin !
1) Ensin sanot, että on armoliitto, eli sehän tarkoittaa silloin sitä, että vasta maanpäällisen elämämme lopussa ratkeaa iäisyyskohtalomme, eli parannuksenteko aikaa on siihen asti.
2) Sitten kuitenkin sanot, että Jumala puuttuu asioihin, eikä siten siten olekkaan armonaika, kun "Jumala vetäytyykin" !
Sitten tämä nyt on todella paksua jo sinultakin:
" Sitten on Jumalan ja ihmisen välinen asia miten Jumala päättää asian. "
Etkö vieläkään ymmärrä seurakuntakuria, josta olen edellä jo lainannut ohjeet ?
Siinä lopussa lukee aivan selvästi tämä:
Eli seurakunnan tulee kyetä poistamaan keskuudesta se, joka on paha, eli esim. elää julkisesti haureuden synnissä !
Mutta tämän toimintatavan tarkoitus on siis ravistella hereille se, joka on eksynyt oikealta tieltä ja siis ELÄÄ synnissä, ei siis vain lankea, vaan ELÄÄ siinä.
Uskovalla siis ei ole lupa ELÄÄ synnissä !
Eikö tämä mene perille millään ??? - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Montako vuotta tai km ?Kaiken huippu tässä eroasiassa on se, että nuo Veijo ja Aulikki sanovat muka Jumalan ilmoittaneen ja johdattaneen heidät eroamaan ja avioitumaan keskenään !!!
Ei Jumala mukamas toimi vastoin omaa Sanaansa !!!
Jumalahan tekisi silloin itse syntiä, kun kehoittaisi toimimaan vastoin omia Sanojaan !!!
Jumalastahan he tekevät perkeleen, siis hän kehoitti Aadamia ja Eevaakin toimimaan vastoin Jumalan selvää ohjetta !
Joten kuka se oikeasti on kuiskuttanut näiden korvaan, Jumala se ei ole ollut, ei sitten millään, joten kenen johdossa he menevät ?
Eli nyt vielä siis tämän Raamatunpaikan tarkennus:
Fil. 3:19 heidän kunnianaan on heidän häpeänsä
Se, mitä heidän tulisi hävetä, oikein silmät päästään, sillä he nyt ylvästelevät ja pitävät sitä kunnianaan !
Ja uskovat ovat siis näin oppimattomia ja tietämättömiä ja siten umpisokeita, ihan Raamatun perus opetuksillekin !
Mitä vaan voidaan siis tehdä ja elää ihan miten vain, kuin elopellossa ! Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä sekoilet MrHyvis ?
Veijo ei Raamatun mukaan voi toimia opettajana / vanhimpana !
Siitä tässä nyt on kyse !
1. Tim. 3:2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
1. Tim. 3:12 Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.
Matt. 5:32 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin.
Kukaan ei missään ole puhunut niin, että huoruuden tähden olisi erottu !
Joten syntiä siten selvästi ja siinä synnissä vieläpä eletään ja ihan julkisesti vieläpä ja häpeilemättä !
Siis tilanne on tälläinen nyt:
Fil. 3:19 heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Eli ylvästellään jopa sillä eroamisella ja sitä sitten väitetään jopa Jumalan tahdoksi ja kehoitukseksi, täysin vastoin Jumalan Sanan opetusta !
Oletko oikeasti noin ymmärtämätön ja sokea MrHyvis ?Sinäkö olet tuomari ja tiedät varmasti miten asia on oikeasti.
Myös se, että jos Jumala ei ole heittänyt Veijoa menemään niin sinäkö sitten hyppäät Jumalan yläpuolelle ja alat tuomariksi myös Jumalalle.
Voin sanoa tällä kokemuksella, että je jotka Jumala hylkää niin heidän suunsa on syvä hauta täynnä myrkkyä.
Puu ei kanna kahdenlaista hedelmää .Se on joko hyvä tai huono.
Se mitä Veijon puheita joitakin olen kuullut niin se teksti ei tule ulos ilman Jumalan voimaa.
Jos olen väärässä niin antakoon Jumala anteeksi.Anonyymi kirjoitti:
Nyt sinä MrHyvis puhut itse itsesi pussiin !
1) Ensin sanot, että on armoliitto, eli sehän tarkoittaa silloin sitä, että vasta maanpäällisen elämämme lopussa ratkeaa iäisyyskohtalomme, eli parannuksenteko aikaa on siihen asti.
2) Sitten kuitenkin sanot, että Jumala puuttuu asioihin, eikä siten siten olekkaan armonaika, kun "Jumala vetäytyykin" !
Sitten tämä nyt on todella paksua jo sinultakin:
" Sitten on Jumalan ja ihmisen välinen asia miten Jumala päättää asian. "
Etkö vieläkään ymmärrä seurakuntakuria, josta olen edellä jo lainannut ohjeet ?
Siinä lopussa lukee aivan selvästi tämä:
Eli seurakunnan tulee kyetä poistamaan keskuudesta se, joka on paha, eli esim. elää julkisesti haureuden synnissä !
Mutta tämän toimintatavan tarkoitus on siis ravistella hereille se, joka on eksynyt oikealta tieltä ja siis ELÄÄ synnissä, ei siis vain lankea, vaan ELÄÄ siinä.
Uskovalla siis ei ole lupa ELÄÄ synnissä !
Eikö tämä mene perille millään ???Sitten ei muuta kuin käy erottamassa heidät.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sinäkö olet tuomari ja tiedät varmasti miten asia on oikeasti.
Myös se, että jos Jumala ei ole heittänyt Veijoa menemään niin sinäkö sitten hyppäät Jumalan yläpuolelle ja alat tuomariksi myös Jumalalle.
Voin sanoa tällä kokemuksella, että je jotka Jumala hylkää niin heidän suunsa on syvä hauta täynnä myrkkyä.
Puu ei kanna kahdenlaista hedelmää .Se on joko hyvä tai huono.
Se mitä Veijon puheita joitakin olen kuullut niin se teksti ei tule ulos ilman Jumalan voimaa.
Jos olen väärässä niin antakoon Jumala anteeksi.Etkö sinä katsonut edes tuota Henki nikin laittamaa videota ?
Etkä tutkinut sen sanomaa ?
Silkkaa eksytystä ja menestysteologian hapatusta !
Samaa on molemmilta tarjolla Aulikin sanojen mukaan !
Etkö sinä raukka erota edes tuon vertaa sitä, että mikä on mätää hedelmää ?
Piti jo aiemmin kysyä, että oletko sinä itsekin mukana tuossa samassa, siis väärän hengen eksytyksessä, ja siksikö niin kovin haluat puolustella Piipposia ja peitellä heidän syntejään ? - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sitten ei muuta kuin käy erottamassa heidät.
Kukin vastaa toimistaan Jumalalle LOPULTA, sitä tarkoittaa armon aika suomeksi !
Eksyttäjiä ja synnaissään eläviä kyllä riittää, eikä siis Herra niihin kaikkiin edes puutu, jos ja kun näkee sydämen väärän tilan.
Tässä sinulle Jumalan sanaa aiheesta !!!
Ilm. 22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä katsonut edes tuota Henki nikin laittamaa videota ?
Etkä tutkinut sen sanomaa ?
Silkkaa eksytystä ja menestysteologian hapatusta !
Samaa on molemmilta tarjolla Aulikin sanojen mukaan !
Etkö sinä raukka erota edes tuon vertaa sitä, että mikä on mätää hedelmää ?
Piti jo aiemmin kysyä, että oletko sinä itsekin mukana tuossa samassa, siis väärän hengen eksytyksessä, ja siksikö niin kovin haluat puolustella Piipposia ja peitellä heidän syntejään ?Jos se on niin että sinä et eroita henki nikin provoa niin jopa on.
En ole mukana missään järjestelmässä vaan kirjoitan .Anonyymi kirjoitti:
Kukin vastaa toimistaan Jumalalle LOPULTA, sitä tarkoittaa armon aika suomeksi !
Eksyttäjiä ja synnaissään eläviä kyllä riittää, eikä siis Herra niihin kaikkiin edes puutu, jos ja kun näkee sydämen väärän tilan.
Tässä sinulle Jumalan sanaa aiheesta !!!
Ilm. 22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Voisin nostaa kymmenen kirjoitusta jos niikseen tulee.
Pidä sinä huoli että et itse joudu tuomion tarkasteltavaksi.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Jos se on niin että sinä et eroita henki nikin provoa niin jopa on.
En ole mukana missään järjestelmässä vaan kirjoitan .Voi voi sinua !
Toki minä tiedän Henki nikin toiminnan.
Mutta ne Aulikin sanat ja "opetus" oli täysin selvää eksytystä !
Eli siinä ei ollut mitään epäselvää !
Vai oliko muka ? - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Voisin nostaa kymmenen kirjoitusta jos niikseen tulee.
Pidä sinä huoli että et itse joudu tuomion tarkasteltavaksi.Älä sinä minusta huolehdi !
Minä vastaan Herralle ihan kaikesta ja minä tietämällä tiedän sen jo, että mikään ei ole Herralta salassa !
Eli minä toimin täysin avoimesti !
Ja minä elän herkällä tunnolla Herrani edessä, enkä ole paaduttanut itseäni eikä sellaiseen ole minulla minkäänlaista halua, kun tiedän Herrani näkeväj ja tietävän ihan kaiken, jopa pienet ohi menevät ajatuksen poikasetkin !
Ja minä jo pitkästä kokemuksesta tunnistan paatuneet synnissä elävät ja eksyttäjät ja haureelliset, siis Hengellisesti haureelliset.
Senkin olen saanut huomata, että Hengellinen haureus näkyy luonnollisella puolella siis lihan haureutena.
Eli kuten asiat ovat nyt selvästi Piipposten kohdalla !
Siis Hengellinen haureus tulee ilmi jo tuon lihallisen haureuden kautta.
Eli eksytyksen hengen vallassa olevat lähtevät "piipposten" tielle ja siksi on johtajien keskuudessa paljon eroja ja uudelleen avioitumisia ja kaikenlaista haureutta, kuten Patrikin kohdalla homostelu.
Jos sinulla olisi henkien erottamisen armolahja, niin sinä erottaisit noista eksytyksen hengen vastaanottaneista sen heistä huokuvan haureuden, jonka se henki tuo mukanaan.
Minä olen sen aistinut, syvää haureuden himoa ja pimeyttä siten. Anonyymi kirjoitti:
Voi voi sinua !
Toki minä tiedän Henki nikin toiminnan.
Mutta ne Aulikin sanat ja "opetus" oli täysin selvää eksytystä !
Eli siinä ei ollut mitään epäselvää !
Vai oliko muka ?En ole kuunnellut.
Tietääkseni keskustelimme Veijo nimisestä .
Jos sinä tiedät henki nikin toiminnan niin miksi alat toimimaan sellaisen kanssa ja oletko toiminut kuten raamattu ohjeistaa eli olet käynyt Veijoa puhuttamassa ?
Milloin kuullaan tulos. Mehän tiedämne, että toimit raamatun mukaan niin tätä ohjetta ei voi ohittaa.Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä minusta huolehdi !
Minä vastaan Herralle ihan kaikesta ja minä tietämällä tiedän sen jo, että mikään ei ole Herralta salassa !
Eli minä toimin täysin avoimesti !
Ja minä elän herkällä tunnolla Herrani edessä, enkä ole paaduttanut itseäni eikä sellaiseen ole minulla minkäänlaista halua, kun tiedän Herrani näkeväj ja tietävän ihan kaiken, jopa pienet ohi menevät ajatuksen poikasetkin !
Ja minä jo pitkästä kokemuksesta tunnistan paatuneet synnissä elävät ja eksyttäjät ja haureelliset, siis Hengellisesti haureelliset.
Senkin olen saanut huomata, että Hengellinen haureus näkyy luonnollisella puolella siis lihan haureutena.
Eli kuten asiat ovat nyt selvästi Piipposten kohdalla !
Siis Hengellinen haureus tulee ilmi jo tuon lihallisen haureuden kautta.
Eli eksytyksen hengen vallassa olevat lähtevät "piipposten" tielle ja siksi on johtajien keskuudessa paljon eroja ja uudelleen avioitumisia ja kaikenlaista haureutta, kuten Patrikin kohdalla homostelu.
Jos sinulla olisi henkien erottamisen armolahja, niin sinä erottaisit noista eksytyksen hengen vastaanottaneista sen heistä huokuvan haureuden, jonka se henki tuo mukanaan.
Minä olen sen aistinut, syvää haureuden himoa ja pimeyttä siten.Minä uskallan sanoa, että sinulla ei ole henkien eroittamisen lahjaa.
Keskustelimme tässä Veijosta eli oletko siis käynyt puhuttamassa Veijoa henkilökohtaisesti ja kysymässä totuuden asiaan, ettei asia jää tähän jos vääryyttä löytyy ?
Ilmoitatko keskustelun tänne niin voimme jatkaa seuraavaan vaiheeseen ?- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Minä uskallan sanoa, että sinulla ei ole henkien eroittamisen lahjaa.
Keskustelimme tässä Veijosta eli oletko siis käynyt puhuttamassa Veijoa henkilökohtaisesti ja kysymässä totuuden asiaan, ettei asia jää tähän jos vääryyttä löytyy ?
Ilmoitatko keskustelun tänne niin voimme jatkaa seuraavaan vaiheeseen ?Tämä menee sinulta jo todella säälittäväksi.
Raamatun mukaan ovat selviä nämä pari perus asiaa:
1) Naisen ei ole lupa opettaa !
2) Ilman heureutta eronnut ja uudelleen avioitunut mies ei voi toimia srk palvelutehtävissä / opettajana !
Nämä jo paljastavat totuuden Piipposista !
Lisäksi menestysteologian opetus kertoo ja vahvistaa vain sen, että eksyttäjiä ovat !
Vääryyttä siis löytyy jo näin tarkastelemalla ihan riittämiin !
Mutta sinähän vähät välität Raamatun selvistä ohjeista, vaan sen sijaan suvaitset kaikkinaista valhetta ja vääryyttä ja syntiä ja haureutta loputttomiin !
Ei ole siten mikään ihme se, että kaltaistesi väärien suvaitsijoiden vuoksi seurakunnat ovat kaikkea vääryyttä ja valhetta ja syntiä täynnä ! Anonyymi kirjoitti:
Tämä menee sinulta jo todella säälittäväksi.
Raamatun mukaan ovat selviä nämä pari perus asiaa:
1) Naisen ei ole lupa opettaa !
2) Ilman heureutta eronnut ja uudelleen avioitunut mies ei voi toimia srk palvelutehtävissä / opettajana !
Nämä jo paljastavat totuuden Piipposista !
Lisäksi menestysteologian opetus kertoo ja vahvistaa vain sen, että eksyttäjiä ovat !
Vääryyttä siis löytyy jo näin tarkastelemalla ihan riittämiin !
Mutta sinähän vähät välität Raamatun selvistä ohjeista, vaan sen sijaan suvaitset kaikkinaista valhetta ja vääryyttä ja syntiä ja haureutta loputttomiin !
Ei ole siten mikään ihme se, että kaltaistesi väärien suvaitsijoiden vuoksi seurakunnat ovat kaikkea vääryyttä ja valhetta ja syntiä täynnä !Oletko käynyt puhumassa Veijolle ?
- Anonyymi
Veijo vaimonsa kera harrastavat svingers iltoja joissa vaimo saa ihaninta nektaria vierailijoilta. Veijokin siemaisee tipan janoonsa.
- Anonyymi
mutta MAUNO MATTILA on kuitenkin VÄKEVIN saarnasmies Suomessa<3<3<3<3<3
- Anonyymi
Youtube-haku tuo saman pariskunnan esille, toinen otsikolla 'Aulikki ja Veijo Piipponen', toinen 'Veijo ja Annikki Hartikainen'. Kumpiko yrittää häivyttää sitä, että kyseessä on kierrätyssuhde ja eri sukunimet?
Naisen tulee vaieta seurakunnassa. Saarnaajan tulee olla moitteeton yhden vaimon mies.- Anonyymi
Juuri noin !
Ihan perus asioita / Raamatun selviä ohjeita, jotka näköjään ovat liian monille täysin tuntemattomia, kuten nyt tälle MrHyvis nikillekin !
Juud. 4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi
Siis armo käännetään irstaudeksi, eli armon nimissä sallitaan uskovien synneissä ELÄMINEN, siis ei vain lenkeaminen vaan synneissä eläminen, kuten nyt tässäkin tapauksessa on käynyt ja sama meno yhä vain saa jatkua !
- Anonyymi
Tämän asian käsittely paljastaa laajemmin sen tosiasian, että laajalti seurakunnissa hyväksytään armon ja "rakkauden" nimissä kaikkinaista synneissä elämistä.
Siis "rakkauden" nimissä siksi hipsuissa, että siinä on kyse inhimillisestä rakkaudesta, joka ei ole sama kuin Jumalan Rakkaus !
Siis Jumalan Rakkaus perustuu aina Totuuteen !
Mutta inhimillinen rakkaus taas useinkaan ei siihen Totuuteen perustu ja siten sen kautta sallitaan kaikkinaista väärää toimintaa ja synneissä elämistä.
Eli uskovat eivät tunne kunnolla edes Jumalan Rakkautta, joka aina perustuu Totuuteen, eikä sitä voi eikä saa siitä erottaa !
Jumala siis on niin Rakkaus, kuin Totuus !
Mutta nyt jätetään Totuus, eli Jumalan Sana sivuun ja siten rakastetaankin vääryydessä !
Vakava ongelma siis !!!- Anonyymi
Ja tämä siis on eksytyksen hengen tuotosta.
Siis se ilmoitettu luopumus on juuri tätä, eli luovutaan Totuudesta ja siten luovutaan Herrasta ja Jumalasta.
Jeesus siis sanoi itsestään:
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Tätä luopumusta esim, katolinen kirkko on markkinoinut ns. ekumenialla !
Siis paavi sanoi puheessaan niin, että kaikki ovat Jumalan lapsia, niin uskosta osattomat juutalaiset kuin islamin uskoiset, kuten myös jopa buddhalaiset
Tässä linkki siihen puheeseen:
https://www.youtube.com/watch?v=uWu7U0ionYE
Kohdassa 0:46 paavi siis sanoo kaikkia Jumalan lapsiksi, vaikka sehän ei ole Totuus !
Siitä eteenpäin kaikki nuo uskontojen johtajat sanovat siis uskovansa "rakkauteen" !
Siis ei Jeesukseen Kristukseen, eli Totuuteen, eikä siis Yhteen Tiehen, joka siis on Kristus !
Yhdistävä tekijä ja "tie" Jumalan lapseksi on siis se Totuudesta irroitettu "rakkaus" !
Tätä on siis se lopunajan LUOPUMUS !
Ei ole enää yksi Tie, eli Kristus, eli Totuus, vaan siitä om luovuttu ja tilalla on useita "teitä" ja useita "totuuksia" !
Tilanne on siis tämä:
1. Tim. 4:1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Se vielä täytyy kertoa, että nyt mennään samaan touhuun ja uskoon, kuin Babyloniassa alkoinaan, kun silloinkin Jumalan luo oli useita teitä, josta kuvana oli Baabalin torni, jossa oli monta "tietä" joita "nousta" ylös Jumalan luo asti taivaaseen.
Siis ihmisen omilla töillä tekemisillä yritettiin tavoittaa Taivasten valtakunta.
Silloin sen eksytyksen seurauksena Jumala sekoitti kielet, estääkseen senkin väärän "ekumenian" !
Nyt siis lähennymme samaa globaalisuuden ja "ekumenian" kautta, ja niitä tullaan vainoamaan, jotka eivät alistu sen Totuudesta irroitetun "rakkauden" alle, hyväksymään kaikkinaista pahuutta ja syntiä.
Se kadotuksen lapsen toiminta on siis tämän eksytyksen huipentuma:
Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
12 Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
Näitä kohti mennään nyt vauhdilla !
Veijo ja Aulikki Piipponen (-Hartikainen) eivät ole saarnaajia, vaan hengellisiä jobbareita, jotka johdattavat uskovaisia harhaan myymällä heille Jumalan siunauksia 58 euron hintaan. Videolla maksua sanotaan kylvöksi.
Toki, tänä päivänä hinta saattaa olla korkeampikin. Onhan meillä korkeahko inflaatio jne.
https://www.youtube.com/watch?v=Yh7qcHWCofE&t=136- Anonyymi
Voi hyvää päivää sentään, mitä valhetta ja puppua !
" Me annamme Jumalalle 58e, niin Jumala siunaa meitä ja täyttää meidän kaikki tarpeemme. "
Onpa melkoista kaupantekoa !
Silkkaa menestysteologian eksytystä, en yhtään ihmettele !
Mutta sen voin sanoa, että ei Jumalan kanssa vaan tämän maailman ruhtinaan kanssa:
Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
Luuk. 16:13 Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa."
- Anonyymi
Suomessakin on uskovan nimellä ihmisiä jotka seuraisivat idoliaan vaikka hän saarnaisi että jumala on neliskulmainem.
Ja näiden päätä ei käännä kukaan ihminen kun jumalakaan ei saa heitä risukosta tielle. - Anonyymi
Ei heitä näe täällä Polvijärven kirkonkylällä juurikaan. Viime kesänä näin Aulikin K-marketin parkkipaikalla. Oli tulossa kaupasta, tukka tupeerattu samaan tyylin kuin Hertzokin kokouksessa. Näkyi muutama polvijärveläinen tervehtivän. Minullakin teki mieli käydä tervehtimässä, samalla sanomassa pari sanaa tuostakin eroamisesta ja muusta.
Veijo ja Aulikki eivät ole mitenkään esillä tai että heistä puhuttaisiin täällä Polvijärvellä. Heillä on nettitietojen mukaan kotiseurakunta jossakin syrjäkylällä, oliko lähellä Kaavin tai Juuan kunnan rajaa. Eivät pidä kokouksia täällä. Muistan lukeneeni jostakin, että Veijo olisi hajottanut paikkakunnan Vapaaseurakunnan. Tällä hetkellä Polvijärvellä toimii luterilaisen seurakunnan lisäksi helluntaiseurakunta ja ortodoksinen seurakunta, jotka käsittääkseni tekevät hyvää diakoniatyötä. Veijo ja Aulikki eivät osallistu tähän.- Anonyymi
No tuo Hertzokin kokous kertoo jo todella paljon !
Kultapölyä sun muuta huuhaata on tarjolla !
Hekin voivat varmasti erehtyä, kuten raamatun henkilöistä yllättävän moni.
Jokainen uskova tietänee rikkeet mitä raamatun sankarit ovat tehneet.
Niitä on alusta saakka ja paljon.
Miten Jumala on voinut hyväksyä nuo kaikki ??
Ehkä, Ehkä siksi , että Jumala tietää ettemme ole täydellisiä vaikka täydellisyyteen varmasti yritämme.
Jumala näki jo alussa, että ihminen on viallinen ja tulee olemaan viallinen ja kykenee helposti pahaan.
Ihmistä ei voinut enää muuttaa.
Siksi Jumala Rakkaudessaan lähetti Poikansa tekemään muutoksen.
Tässä lopunajassa on ennätysmäärä ihmisiä ja lähes kaikki olisi joutunut helvettiin ilman Jeesuksen ilmaantumista.
Se tarkoittaa uskovien kohdalla, että jos tekee virheen niin sen voi korjata, ellei se ole sellaista syntiä jota ei voi korjata Jeesuksen veren alla.
Jos tuomitsette niin tehkää oikea tuomio ei sellaista mikä silmännäöllä tehdään .- Anonyymi
Etkö sinä raukka yhäkään ymmärrä ihan perus asiaa ?
1) Uskova voi langeta syntiin, mutta sitä tulee sitten katua ja siitä tehdä parannusta !
2) Uskovalla ei ole Jumalalta lupa ELÄÄ jatkuvassa synnissä ilman katumusta ja parannuksentekoa !
Siis tässä on kerrottu se asia kiteytetysti ja lyhyesti:
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
!!!
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
!!!
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Tuossa siis on EHTO lauseke !
Jos tunnustamme ja siten sitten myös pyrimme tekemään parannusta, Hän antaa meille syntimme anteeksi !
Mutta JOS EMME, niin syntimme pysyvät, emmekä puhdistu, eli silloin uskova ELÄÄ synnissä !
Ja siitä ei hyvä seuraa, vaan äärimmillään se johtaa kuolemaan, siis Hengelliseen kuolemaan.
7 Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä,
8 Älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa, kiusauksen päivänä erämaassa,
9 jossa teidän isänne minua kiusasivat ja koettelivat, vaikka olivat nähneet minun tekojani neljäkymmentä vuotta;
10 sentähden minä vihastuin tähän sukupolveen ja sanoin: 'Aina he eksyvät sydämessään'; mutta he eivät oppineet tuntemaan minun teitäni;
11 ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'."
12 Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,
13 vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;
14 sillä me olemme tulleet osallisiksi Kristuksesta, kunhan vain pysymme luottamuksessa, joka meillä alussa oli, vahvoina loppuun asti.
15 Kun sanotaan: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa",
16 ketkä sitten, vaikka kuulivat, katkeroittivat hänet? Eivätkö kaikki, jotka olivat Mooseksen johdolla lähteneet Egyptistä?
17 Mutta keihin hän oli vihastunut neljäkymmentä vuotta? Eikö niihin, jotka olivat syntiä tehneet, joiden ruumiit kaatuivat erämaahan?
18 Ja keille hän vannoi, etteivät he pääse hänen lepoonsa? Eikö tottelemattomille?
19 Ja niin me näemme, että he epäuskon tähden eivät voineet siihen päästä.
Milloin sinä ymmärrät edes tämän pyhityselämän ydin asiat MrHyvis ?! Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä raukka yhäkään ymmärrä ihan perus asiaa ?
1) Uskova voi langeta syntiin, mutta sitä tulee sitten katua ja siitä tehdä parannusta !
2) Uskovalla ei ole Jumalalta lupa ELÄÄ jatkuvassa synnissä ilman katumusta ja parannuksentekoa !
Siis tässä on kerrottu se asia kiteytetysti ja lyhyesti:
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
!!!
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
!!!
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Tuossa siis on EHTO lauseke !
Jos tunnustamme ja siten sitten myös pyrimme tekemään parannusta, Hän antaa meille syntimme anteeksi !
Mutta JOS EMME, niin syntimme pysyvät, emmekä puhdistu, eli silloin uskova ELÄÄ synnissä !
Ja siitä ei hyvä seuraa, vaan äärimmillään se johtaa kuolemaan, siis Hengelliseen kuolemaan.
7 Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä,
8 Älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa, kiusauksen päivänä erämaassa,
9 jossa teidän isänne minua kiusasivat ja koettelivat, vaikka olivat nähneet minun tekojani neljäkymmentä vuotta;
10 sentähden minä vihastuin tähän sukupolveen ja sanoin: 'Aina he eksyvät sydämessään'; mutta he eivät oppineet tuntemaan minun teitäni;
11 ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'."
12 Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,
13 vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;
14 sillä me olemme tulleet osallisiksi Kristuksesta, kunhan vain pysymme luottamuksessa, joka meillä alussa oli, vahvoina loppuun asti.
15 Kun sanotaan: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa",
16 ketkä sitten, vaikka kuulivat, katkeroittivat hänet? Eivätkö kaikki, jotka olivat Mooseksen johdolla lähteneet Egyptistä?
17 Mutta keihin hän oli vihastunut neljäkymmentä vuotta? Eikö niihin, jotka olivat syntiä tehneet, joiden ruumiit kaatuivat erämaahan?
18 Ja keille hän vannoi, etteivät he pääse hänen lepoonsa? Eikö tottelemattomille?
19 Ja niin me näemme, että he epäuskon tähden eivät voineet siihen päästä.
Milloin sinä ymmärrät edes tämän pyhityselämän ydin asiat MrHyvis ?!Kyllä minä ymmärrän ja ymmärrätkö sinä ,että sinun nyt kuuluu yleusenä syyttäjänä käydä juttelemassa Veijon kanssa, että asua menee oikein.
Oletko käynyt jo.?- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän ja ymmärrätkö sinä ,että sinun nyt kuuluu yleusenä syyttäjänä käydä juttelemassa Veijon kanssa, että asua menee oikein.
Oletko käynyt jo.?Luetko sinä kunnolla sen, mihin sinä perustat tuon vaatimuksesi !
Matt. 18:15 Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
Siis mitä siinä oikeasti lukeekaan ?
Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan
Veijo ei ole henk koht minua vastaan rikkonut !
Mutta saan minä Totuuden hänestä sanoa, eli kertoa sen, että eksyttäjästä on kyse !
Lisäksi hän itse on väittänyt Jumala kehoittaneen ottamaan eron ja avioitumaan toisen kanssa !
Sellaista ei Jumala tee, se nyt on aivan varma, sillä Jumala ei toimi sanaansa vastaan !
Muitoinhan Jumala tekisi itse syntiä !
Joten lopeta nämä turhat jankkauksesi viimeinkin !
Ei eksytys eikä myöskään valhe muutu Totuudeksi !
Ja nythän siis niin Veijo kuin Aulikki ovat molemmat väittäneet Jumalaa valehtelijaksi, kun ovat sanoneet Jumala kehoittaneen heitä avioitumaan !
Lopeta jo hyvä ihminen näiden väärintekijöiden puolustelu, sinä tulet itse osalliseksi heidän synteihinsä hyväksymällä ne !
Etkö sinä sitäkään käsitä ?
Siksi syyttämisen sijaan toimitaan, että mennään ja kohdataan uskova veli ja puhutaan asia,ettei saatana pääse sörkkimään asioita, kuten olemme nyttenkin nähneet tässä viestiketjussa.
- Anonyymi
Nyt kyllä alkaa jo kyllästyttää ja vaikuttaa ihan turhalta touhulta yrittää saada sinua ymmärtämään noita Raamatun perus ohjeita ja niiden noudattamista.
Kun sinulla MrHyvis ei tunnu olevan siihen mitään omaa halua !
Sinä olet näköjään tiesi valinnut, etkä siitä aio näköjään luopua.
Näköjään menestysteologian "makupalat" maistuvat niin hyviltä, ettet halua luopua niistä, eli eksyttäjien kuten "piipposten" lupauksista noista "yhdeksästä hyvästä ja kymmenestä kauniista" !
Niin se jo perkele onnistui houkuttelemaan katteettomilla lupauksilla ja makupaloilla, joten ei taaskaan mitään uutta auringon alla !
Joten mene MrHyvis suorittamaan niitä Aulikin mainostamia 58 euron "kylvöjä" ja siten ostamaan Jumalan siunauksia, jos kuvittelet yhä Piipposten olevan oikealla asialla, eivätkä olekkaan selviä eksyttäjiä ! - Anonyymi
Ai niin MrHyvis !
Sinä itsehän otit esiin ne hedelmät !
Eikö niistä tulisi tunnistaa se, että kuka mitäkin on ?
Oletko itse yhtään tutkinut noiden Piipposten hedelmiä ?
Ovatko ne hyviä vai mätiä ? - Anonyymi
No niin, minulta näköjään meni pahasti ohi tämä MrHyviksen kirjoittama juttu, joka selventää paljon hänen omaa asennettaan ja näkemystään Piipposista:
" MrHyvis
2025-01-28 15:20:43
Monet ovat tuominneet avioliitto tapauksen takia kun suola olisi menettänyt makunsa.
Se mitä olen kuunnellut Veijon puhetta niin pelkkää puhdasta Jumalan sanaa on tullut.
Olisin kovasti toivonut tapahtumia minne päästä kuuntelemaan. "
Siis ihan oikeasti "pelkkää puhdasta Jumalan sanaa on tullut" !
Etkö sinä MrHyvis todellakaan erota menestysteologian eksytystä Totuudesta ?
Eivätkö nuo Veijon ja Aulikin "kylvöt" ja "siunauksien ostamiset" 58e herätä sinua ollenkaan ?
Eivätkö heidän mainostamansa David Herzog:in kultapöly / kultahampaat jututkaan saa sinua heräämään ?
" – Sveitsissä Jumala pani hampaattomalle kuulijalleni suun täyteen kultahampaita. "
Jumala - Luoja laittaa kultahampaita !!!
Ei todellakaan ! Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä alkaa jo kyllästyttää ja vaikuttaa ihan turhalta touhulta yrittää saada sinua ymmärtämään noita Raamatun perus ohjeita ja niiden noudattamista.
Kun sinulla MrHyvis ei tunnu olevan siihen mitään omaa halua !
Sinä olet näköjään tiesi valinnut, etkä siitä aio näköjään luopua.
Näköjään menestysteologian "makupalat" maistuvat niin hyviltä, ettet halua luopua niistä, eli eksyttäjien kuten "piipposten" lupauksista noista "yhdeksästä hyvästä ja kymmenestä kauniista" !
Niin se jo perkele onnistui houkuttelemaan katteettomilla lupauksilla ja makupaloilla, joten ei taaskaan mitään uutta auringon alla !
Joten mene MrHyvis suorittamaan niitä Aulikin mainostamia 58 euron "kylvöjä" ja siten ostamaan Jumalan siunauksia, jos kuvittelet yhä Piipposten olevan oikealla asialla, eivätkä olekkaan selviä eksyttäjiä !Sinähän olet nyt kertonut väärää todistusta oikein urakalla.
Anonyymi kirjoitti:
No niin, minulta näköjään meni pahasti ohi tämä MrHyviksen kirjoittama juttu, joka selventää paljon hänen omaa asennettaan ja näkemystään Piipposista:
" MrHyvis
2025-01-28 15:20:43
Monet ovat tuominneet avioliitto tapauksen takia kun suola olisi menettänyt makunsa.
Olisin kovasti toivonut tapahtumia minne päästä kuuntelemaan. "
Siis ihan oikeasti "pelkkää puhdasta Jumalan sanaa on tullut" !
Etkö sinä MrHyvis todellakaan erota menestysteologian eksytystä Totuudesta ?
Eivätkö nuo Veijon ja Aulikin "kylvöt" ja "siunauksien ostamiset" 58e herätä sinua ollenkaan ?
Eivätkö heidän mainostamansa David Herzog:in kultapöly / kultahampaat jututkaan saa sinua heräämään ?
" – Sveitsissä Jumala pani hampaattomalle kuulijalleni suun täyteen kultahampaita. "
Jumala - Luoja laittaa kultahampaita !!!
Ei todellakaan !He voivat tehdä virheitä kuten me kaikki paitsi sinä, mutta me tavalliset uskovat siis emme ole täydellisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin MrHyvis !
Sinä itsehän otit esiin ne hedelmät !
Eikö niistä tulisi tunnistaa se, että kuka mitäkin on ?
Oletko itse yhtään tutkinut noiden Piipposten hedelmiä ?
Ovatko ne hyviä vai mätiä ?Kuten sanoin ..sen minkä olen kuunnellut Veijon puheita niin Jumalan sanaa putoaa hyvin ja on ollut asiaa.
Mihinkään muuhun toimintaan en puutu koska en ole perehtynyt.
Sen verran vain kuullut, että eivät taida ulkomaaneläviä enää mainostaa vaan julistavat Jumalan sanaa.
Se, että onko suola menettänyt makunsa niin sen aika näyttää.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sinähän olet nyt kertonut väärää todistusta oikein urakalla.
Näytätkö nyt sen, että misssä niin olen tehnyt ?
Kiitos ! - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
He voivat tehdä virheitä kuten me kaikki paitsi sinä, mutta me tavalliset uskovat siis emme ole täydellisiä.
Minä näen omat virheeni hyvin tarkkaan ja saan niitä pyytää Herralta anteeksi päivittäin.
Joten ihan pieleen meni.
No, tuohan oli sinulta ns. "olkinukke", jota sinun ei tulisi uskovana harrastaa.
Eli nyt sinä itse annoit väärän todistuksen lähimmäisestäsi ja panettelit siten minua !
Teetkö sinä itse nyt parannusta ja pyydät toimintaasi anteeksi, vai elätkö sinä itse nyt siinä sydämenm paatumuksessa ? Anonyymi kirjoitti:
Minä näen omat virheeni hyvin tarkkaan ja saan niitä pyytää Herralta anteeksi päivittäin.
Joten ihan pieleen meni.
No, tuohan oli sinulta ns. "olkinukke", jota sinun ei tulisi uskovana harrastaa.
Eli nyt sinä itse annoit väärän todistuksen lähimmäisestäsi ja panettelit siten minua !
Teetkö sinä itse nyt parannusta ja pyydät toimintaasi anteeksi, vai elätkö sinä itse nyt siinä sydämenm paatumuksessa ?Sinähän tyyppi olet.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sinähän tyyppi olet.
No, löytyykö sitä nöyryyttä myöntää oma väärä todistuksesi ?
Minä näet tiedän itse olevani kurja ja köyhä ja alaston ja viheliäinen...
Eli minulla ei todellakaan ole mitään vääriä kuvitelmia itsestäni, olen jo silmävoiteeni saanut !
14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse;
etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'" - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sinähän tyyppi olet.
Muistutan sinua omista lainauksistasi vielä, eli NYT minä siis toimin näin:
Matt. 18:15 Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
Kun Raamatussa kuitenkin on muitakin ohjeita tälläisiin tilanteisiin, niin tässä sinulle toinen tiedoksesi:
Gal. 2:14 Mutta kun minä näin, etteivät he vaeltaneet suoraan evankeliumin totuuden mukaan,
!!!
sanoin minä Keefaalle kaikkien kuullen:
!!!
"Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?" Anonyymi kirjoitti:
No, löytyykö sitä nöyryyttä myöntää oma väärä todistuksesi ?
Minä näet tiedän itse olevani kurja ja köyhä ja alaston ja viheliäinen...
Eli minulla ei todellakaan ole mitään vääriä kuvitelmia itsestäni, olen jo silmävoiteeni saanut !
14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse;
etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"Oletko ollut hoidossa mielenterveyden takia ?
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sinähän tyyppi olet.
Ja vielä lisää Raamatusta, näitä eri tapoja toimia, eli ei ole vain yhtä tapaa:
1. Tim. 5:20 Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.
Vaikka sinä yritit tyrkyttää ja sanoa vain tuota yhtä tapaa toimia oikeaksi ! - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Oletko ollut hoidossa mielenterveyden takia ?
Onko tälläinen kirjoittelu mielestäsi asiallista aikuisen keskustelua ja sopivaa uskovalle varsinkaan ?
Näinkö sinä itse suhtaudut siihen, kun joku sinua itseäsi kehoittaa ?
Oletko ollut hoidossa mielenterveyden takia.
Tämä on kysymys.- Anonyymi
Nyt tämä sinun touhusi menee jo törkeäksi !
Sinulla ei ole mitään muuta syytä kysellä tälläisiä asiattomia kysymyksiä, kuin väärät syyt.
Eikö sinua itseäsi yhtään hävetä tälläinen sinun toimintasi ? - Anonyymi
Näinkö toimii se, joka nimittää itse itseään uskovaiseksi ?
Herra itsekö kehoitti sinua tälläisiä kyselemään ?
Vai Pyhä Henkikö sinua siihen johti ? - Anonyymi
Se vielä pitää kirjoittaa sinulle MrHyvis, että:
Sinä et tunnu tajuavan erästä asiaa ollenkaan.
Eli Jumala vaatii opettajilta ja srk johtajilta paljon enemmän kuin ns. rivijäseniltä.
Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
Luuk. 12:48 Sitä taas, joka ei tiennyt, mutta teki semmoista, mikä lyöntejä ansaitsee, rangaistaan vain muutamilla lyönneillä. Sillä jokaiselta, jolle on paljon annettu, myös paljon vaaditaan; ja jolle on paljon uskottu, siltä sitä enemmän kysytään.
Siis srk rivijäseneltä ei voi edes vaatia kaiken osaamista ja ymmärtämistä oikein.
Mutta jos toimitaan opetustehtävissä, niin vastuu on Raamatun mukaan paljon suurempi .
Siis juuri siksi, että silloin voidaan eksyttää koko lauma, eikä vain itse eksytä !
Eli sinä MrHyvis hyväksyt ihan liikaa väärää toimintaa ja väärää opetusta läpi sormien näiltä opettajilta !
Tajuatko nyt oman ongelmasi selvemmin ?
Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion. Anonyymi kirjoitti:
Se vielä pitää kirjoittaa sinulle MrHyvis, että:
Sinä et tunnu tajuavan erästä asiaa ollenkaan.
Eli Jumala vaatii opettajilta ja srk johtajilta paljon enemmän kuin ns. rivijäseniltä.
Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
Luuk. 12:48 Sitä taas, joka ei tiennyt, mutta teki semmoista, mikä lyöntejä ansaitsee, rangaistaan vain muutamilla lyönneillä. Sillä jokaiselta, jolle on paljon annettu, myös paljon vaaditaan; ja jolle on paljon uskottu, siltä sitä enemmän kysytään.
Siis srk rivijäseneltä ei voi edes vaatia kaiken osaamista ja ymmärtämistä oikein.
Mutta jos toimitaan opetustehtävissä, niin vastuu on Raamatun mukaan paljon suurempi .
Siis juuri siksi, että silloin voidaan eksyttää koko lauma, eikä vain itse eksytä !
Eli sinä MrHyvis hyväksyt ihan liikaa väärää toimintaa ja väärää opetusta läpi sormien näiltä opettajilta !
Tajuatko nyt oman ongelmasi selvemmin ?
Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.Oletko sinä käynyt keskustelemassa Veijon kanssa , että saadaan asiasta selvää.
Se ohje löytyy raamatusta.MrHyvis kirjoitti:
Oletko sinä käynyt keskustelemassa Veijon kanssa , että saadaan asiasta selvää.
Se ohje löytyy raamatusta.Vai oletko repäissyt sen sivun irti ?
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Vai oletko repäissyt sen sivun irti ?
Ja sinä siis et katunut esittämääsi valhetta / väärää todistusta lähimmäisestäsi, vaan lähdit sen sijaan hyökkäämään !
Se kertoo PALJON sinusta itsestäsi, siis ylpeytesi ei antanut periksi ja sitten aloitkin jo noihin täysin ala-arvoisiin mielenterveys vihjailuihisi !
Voi voi MrHyvis !
Nyt et todellakaan käyttäydy siten kuten kutsumuksesi arvo vaatii !
Ef. 4:1 Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niinkuin saamanne kutsumuksen arvo vaatii,
No, eihän tämä ihme ole, sillä se joka peittelee toisten syntejä ja vääryyksiä, sillä itsellään on usein samankaltaisia syntejä ja vääryyksiä kontoilaan, kuten sanakin sanoo:
Room. 1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät
Oletko käynyt Juttelemassa kuten kuuluu Veijon kanssa kyseisestä asiasta.
Niin me uskovat toimitaan.MrHyvis tietää hyvin, että hänen ehdottamansa toimet eivät tule johtamaan yhtään mihinkään tulokseen. Suomeksi sanottuna tyhjänpäiväinen jankuttaminen ei johda mihinkään.
Jotta MrHyvis ymmärtäisi, mistä tässä puhuhaan, annetaan hänelle selvä esimerkki: rauhanomaiset torilla kokoontumiset ja kynttilöiden heiluttamiset pimenevässä illassa eivät kaada tyranniaa. Sen tekee uskallus taistella omien oikeuksien puolesta.- Anonyymi
Minä en ole repinyt Raamatustani mitään pois !
Mutta nyt sinä itse olet niin tehnyt kun ohitat nuo toiset toimintatapa vaihtoehdot !
Gal. 2:14 Mutta kun minä näin, etteivät he vaeltaneet suoraan evankeliumin totuuden mukaan,
!!!
!!!
"Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?"
Eikä Paavali asioita sanonut naamatusten, kun hänkin nuhteli uskovia, esim. Korinton seurakuntaa näin:
Ja luetko sinä NYT kunnolla sen, mihin sinä perustat tuon vaatimuksesi !
16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
Mutta saan minä Totuuden hänestä sanoa, eli kertoa sen, että eksyttäjästä on kyse !
Lisäksi hän itse on väittänyt Jumala kehoittaneen ottamaan eron ja avioitumaan toisen kanssa !
Sellaista ei Jumala tee, se nyt on aivan varma, sillä Jumala ei toimi sanaansa vastaan !
Joten lopeta nämä turhat jankkauksesi viimeinkin ! Henki kirjoitti:
MrHyvis tietää hyvin, että hänen ehdottamansa toimet eivät tule johtamaan yhtään mihinkään tulokseen. Suomeksi sanottuna tyhjänpäiväinen jankuttaminen ei johda mihinkään.
Jotta MrHyvis ymmärtäisi, mistä tässä puhuhaan, annetaan hänelle selvä esimerkki: rauhanomaiset torilla kokoontumiset ja kynttilöiden heiluttamiset pimenevässä illassa eivät kaada tyranniaa. Sen tekee uskallus taistella omien oikeuksien puolesta.Teillä satanisteilla on omat juttunne.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole repinyt Raamatustani mitään pois !
Mutta nyt sinä itse olet niin tehnyt kun ohitat nuo toiset toimintatapa vaihtoehdot !
!!!
!!!
"Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?"
Eikä Paavali asioita sanonut naamatusten, kun hänkin nuhteli uskovia, esim. Korinton seurakuntaa näin:
Ja luetko sinä NYT kunnolla sen, mihin sinä perustat tuon vaatimuksesi !
Joten lopeta nämä turhat jankkauksesi viimeinkin !Mene ja keskustele Veijon kanssa.Se on ohje.
Jumala varmasti on Veijon kutsunut niin sinäkö tiedät paremmin kuin Jumala.
Saatana syyttää veljiä yöt ja päivät ja satanistien tapoihin se luonnollisesti kuuluu.
Kristityt menee ja keskustelee. Se ei ole jankuttamista.MrHyvis kirjoitti:
Teillä satanisteilla on omat juttunne.
Kun henkilön älykkyysosamäärä (ÄO) alkaa desimaalipilkulla, syntyy edellisen kommentin kaltaisia "helmiä", joiden yhteiskunnallinen ja kansantaloudellinen merkitys jää afrikkalaisten viemärirottien arvioitavaksi.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Teillä satanisteilla on omat juttunne.
No nyt sinä ilmoittauduit jo herjaajien joukkoon !
Samoin toimivat herjaajat aikonaan Jeesuksenkin kohdalla, kun totuus ei heillekkään maistunut.
Minä olen uudestisyntynyt Jumalan lapsi, joten eivät sanasi nyt minuun koskeneet, vaan ne menivät suoraan Jumalalle.
Siis minä olen Jumalan lapsi, jota sinä haukut satanistiksi ja siten sinä haukut Taivaallista Isään saatanaksi !
Ole hyvä ihminen varovainen !
Tälläisistä herjaamisista ei hyvää seuraa, siis sinulle itsellesi, sillä sinä itse vastaat jokaisesta sanastasi Herralle aikanasi ! Henki kirjoitti:
Kun henkilön älykkyysosamäärä (ÄO) alkaa desimaalipilkulla, syntyy edellisen kommentin kaltaisia "helmiä", joiden yhteiskunnallinen ja kansantaloudellinen merkitys jää afrikkalaisten viemärirottien arvioitavaksi.
Taisi hiukan sarvipäätä harmittaa.
- Anonyymi
Olen kokenut saman nektariinin. Sellainen lämmin tunne valtasi kehoni Veijon puhuessa. Hänessä on voitelu.
- Anonyymi
Mutta mikä voitelu ?
Kyllä alkoholi ja huumeetkin ensin voivat antaa mukavan lämpimän tunteen ja tuntua kuin nektariinilta, mutta mikä onkaan lopputulos !
Ja minä hyvin ymmärrän tuon kyllä, sillä kun Aulikkikin kertoi niin, että jos he Veijon kanssa suorittavat 58e "kylvöjä", niin sillä he saavat ostettua Jumalalta kaikenlaiset tarvittavat siunaukset !
Kyllä kuullostaa todella hyvältä !
Menstysteologian menestyneisyys perustuu juurikin tuohon touhuun, eli luvataan "yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista", mutta mikä onkaan se Totuus ?
Mutt mikä onkaan Totuus ?
Sillä samaan hengenvetoon kehoitetaan uskovia "uhraamaan" ja tulemaan pitkäaikaisiksi "kylväjiksi" antamaan heille rahansa !
Mammonan keräämistä /kerjäämistä !
Kyllä oikeasti Jumala järjestää elatuksen työntekijöilleen, ei sitä tarvitse kerjätä "maljapuheilla", Jumala kyllä siunaa oikean työn !
Mutta näiden eksyttäjien on se himoitsemansa mammona vaan saatava itse ! Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä voitelu ?
Kyllä alkoholi ja huumeetkin ensin voivat antaa mukavan lämpimän tunteen ja tuntua kuin nektariinilta, mutta mikä onkaan lopputulos !
Ja minä hyvin ymmärrän tuon kyllä, sillä kun Aulikkikin kertoi niin, että jos he Veijon kanssa suorittavat 58e "kylvöjä", niin sillä he saavat ostettua Jumalalta kaikenlaiset tarvittavat siunaukset !
Menstysteologian menestyneisyys perustuu juurikin tuohon touhuun, eli luvataan "yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista", mutta mikä onkaan se Totuus ?
Sillä samaan hengenvetoon kehoitetaan uskovia "uhraamaan" ja tulemaan pitkäaikaisiksi "kylväjiksi" antamaan heille rahansa !
Kyllä oikeasti Jumala järjestää elatuksen työntekijöilleen, ei sitä tarvitse kerjätä "maljapuheilla", Jumala kyllä siunaa oikean työn !
Mutta näiden eksyttäjien on se himoitsemansa mammona vaan saatava itse !Entäpä sitten onko seurakunta toiminut niin ,että sanan julistajilla on työmiehen palkka ?
Onko kukaan kysynyt ?- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Entäpä sitten onko seurakunta toiminut niin ,että sanan julistajilla on työmiehen palkka ?
Onko kukaan kysynyt ?Ensin tulee kysyä se, että onko se julaistaja Jumalan valitsema !
Ei väärille paimenille / opettajille tule antaa Jumalan anteja ja tukea siten valhetta ja vääryyttä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä voitelu ?
Mutta näiden eksyttäjien on se himoitsemansa mammona vaan saatava itse !Työmies on palkkansa ansainnut. Tämä rahapuolesta. Kuningas Daavidilla oli suuri omaisuus, oli voideltu ja käytössä. Kateus ei ole hyvä asia. Jolle on annettu vähän se jakaa vähästään, jolle on annettu paljon se jakaa paljostaan. Minulla on henkien eroittamisen lahja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työmies on palkkansa ansainnut. Tämä rahapuolesta. Kuningas Daavidilla oli suuri omaisuus, oli voideltu ja käytössä. Kateus ei ole hyvä asia. Jolle on annettu vähän se jakaa vähästään, jolle on annettu paljon se jakaa paljostaan. Minulla on henkien eroittamisen lahja.
Niin toki työmies, mutta ei väärä paimen / väärä työntekijä.
Tuo minua kiinnostaa, että miten se henkien erottamisen armolahja sinulla käytännön tasolla toimii ?
Voisitko kertoa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toki työmies, mutta ei väärä paimen / väärä työntekijä.
Tuo minua kiinnostaa, että miten se henkien erottamisen armolahja sinulla käytännön tasolla toimii ?
Voisitko kertoa ?Veijo opettaa sanan mukaan Raamatullusesti. Aamen. Sinä olet paha työntekijä ja hyökkäät Jumalaa vastaan, henkesi ei ole Jumalasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veijo opettaa sanan mukaan Raamatullusesti. Aamen. Sinä olet paha työntekijä ja hyökkäät Jumalaa vastaan, henkesi ei ole Jumalasta.
Onko tälläinen opetus siis Raamatullista ja sen Raamatun mukaista ?
Aulikki kertoi niin, että jos he Veijon kanssa suorittavat 58e "kylvöjä", niin sillä he saavat ostettua Jumalalta kaikenlaiset tarvittavat siunaukset !
Uskotko sinä itse tälläiseen menestysteologian hapatukseen / valheeseen ?
Kokeilkaa olla syömättä ja juomatta vaikka 5 päivää ja tuleeko mammona herjaus mieleen tms.
- Anonyymi
Olen ollut paljon pidempäänkin syömättä, joten ohi meni !
Ja ilman seurakunnan apua olen Herran avulla selvinnyt välillä tosi niukillakin.
Samoinhan Paavalikin oli ollut nälässä ja puutteessa, apostoli vaikka olikin. Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut paljon pidempäänkin syömättä, joten ohi meni !
Ja ilman seurakunnan apua olen Herran avulla selvinnyt välillä tosi niukillakin.
Samoinhan Paavalikin oli ollut nälässä ja puutteessa, apostoli vaikka olikin.No laitetaan sitten 45 päivää niin tulee asiayhteys selväksi mitä tassä haetaan.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
No laitetaan sitten 45 päivää niin tulee asiayhteys selväksi mitä tassä haetaan.
Nämä menevät jo ihan sekaviksi nämä sinun juttusi !
Ihminen pärjää ilman vetta vain pari päivää, eli siis juomatta vettä !
Ilman ravintoa, eli juomalla vettä pidempään, jopa viikkoja.
Jeesus paastosi 40vrk, joten mistä tuo 45 päivää ?
Eli asiayhteys ei selviä ! Anonyymi kirjoitti:
Nämä menevät jo ihan sekaviksi nämä sinun juttusi !
Ihminen pärjää ilman vetta vain pari päivää, eli siis juomatta vettä !
Ilman ravintoa, eli juomalla vettä pidempään, jopa viikkoja.
Jeesus paastosi 40vrk, joten mistä tuo 45 päivää ?
Eli asiayhteys ei selviä !Sinulle ei tule selviämään mikään muukaan.
Mutta elävässä uskossa olevat ymmärtävät.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sinulle ei tule selviämään mikään muukaan.
Mutta elävässä uskossa olevat ymmärtävät.Taas sorrut näihin !
Lainaan Raamattua:
Ap. t. 11:9 Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi'.
Olen yhä vaan uudestisyntynyt Jumalan lapsi, eikä se Totuus siitä mihinkään muutu.
Joten jatkat yhä vain valehtelua ja panettelua ja väärien todistuksien antamista lähimmäisistäsi !
Kysyn taas sitä sinluta MrHyvis, että Herrako, vai Pyhä Henkikö sinut laittaa näitä valheita kirjoittamaan ?
Tuollaistako se onkin se "elävässä uskossa" eläminen ?
Voi voi sentään..... Anonyymi kirjoitti:
Taas sorrut näihin !
Lainaan Raamattua:
Ap. t. 11:9 Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi'.
Olen yhä vaan uudestisyntynyt Jumalan lapsi, eikä se Totuus siitä mihinkään muutu.
Joten jatkat yhä vain valehtelua ja panettelua ja väärien todistuksien antamista lähimmäisistäsi !
Kysyn taas sitä sinluta MrHyvis, että Herrako, vai Pyhä Henkikö sinut laittaa näitä valheita kirjoittamaan ?
Tuollaistako se onkin se "elävässä uskossa" eläminen ?
Voi voi sentään.....Heikko esitys
Alkuseurakunta kun ei ollut kymmenyksien maksaja niin julistajat varustettiin matkaan yhteisin varoin.
Samoin kuuluu olla nytkin.- Anonyymi
Ne olivat todellisia Jumalan valitsemia työntekijöitä !
Olen näitä nykyajan srk johtajia ja paimenia tutkinut, ja todella heikkoa on koko touhu.
Eivät he edes ymmärrä koko palvelutehtävänsä vaatimuksia !
Väärät paimenet ja muut "työntekijät" ovat laajalti asialla. Anonyymi kirjoitti:
Ne olivat todellisia Jumalan valitsemia työntekijöitä !
Olen näitä nykyajan srk johtajia ja paimenia tutkinut, ja todella heikkoa on koko touhu.
Eivät he edes ymmärrä koko palvelutehtävänsä vaatimuksia !
Väärät paimenet ja muut "työntekijät" ovat laajalti asialla.Kyllä on toki kaikenlaista, mutta periaate, että palkka kuuluu jokaiselle valitulle työmiehelle.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Kyllä on toki kaikenlaista, mutta periaate, että palkka kuuluu jokaiselle valitulle työmiehelle.
Mutta kuka on Jumalan valitsema ja kuka ei ?
Se nyt täytyy ensin selvittää.
Ei pidä antaa varojaan väärille paimenille. Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuka on Jumalan valitsema ja kuka ei ?
Se nyt täytyy ensin selvittää.
Ei pidä antaa varojaan väärille paimenille.Sen terveen arvion tekee edelleen terve seurakunta vanhemmisto miehet, jotka ovat vastuussa paljosta.
Suoraan Jumalalle.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sen terveen arvion tekee edelleen terve seurakunta vanhemmisto miehet, jotka ovat vastuussa paljosta.
Suoraan Jumalalle.Mutta jos se vanhemmistokin on väärä ?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos se vanhemmistokin on väärä ?
Se on totta, että nykyään ei edes ole kunnon vanhemmistoja.
Toki ei enää pitkäaika niin Kuningas Hengen kautta ohjaa omansa "maanalle".MrHyvis kirjoitti:
Se on totta, että nykyään ei edes ole kunnon vanhemmistoja.
Toki ei enää pitkäaika niin Kuningas Hengen kautta ohjaa omansa "maanalle".>>> Sen terveen arvion tekee edelleen terve seurakunta vanhemmisto miehet, jotka ovat vastuussa paljosta
>>> Se on totta, että nykyään ei edes ole kunnon vanhemmistoja.
On vähintäänkin ajattelematonta ehdottaa toisiaan täysin poissulkevia vaihtoehtoja.
MrHyvis taitaa olla samanlainen h*tekijä kuin Veijokin. Kaksi saapasta tekee parin.
MrHyvis kirjoitti:
Taitaa sarvipäätä harmittaa.
Toistelet jälleen kerran itseäsi. Mahdottoman tylsä tapaus.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18798794/millainen-saarnaaja-veijo-piipponen#comment-133685277Henki kirjoitti:
Toistelet jälleen kerran itseäsi. Mahdottoman tylsä tapaus.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18798794/millainen-saarnaaja-veijo-piipponen#comment-133685277Taitaa sarvipäätä harmittaa.
MrHyvis kirjoitti:
Taisi levy jäädä pyörimään. Kannattaa muistaa vaihtaa gramofonin neula myös.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Tälläinen on todella lapsellista ja väärin sinulta MrHyvis.
Eikö itseäsi yhtään hävetä ?
Vai oletko oikein ylpeä tästä toiminnastasi ? Anonyymi kirjoitti:
Tälläinen on todella lapsellista ja väärin sinulta MrHyvis.
Eikö itseäsi yhtään hävetä ?
Vai oletko oikein ylpeä tästä toiminnastasi ?Taitaa todella sarvipäätä harmittaa.
- Anonyymi
Avioero ei pudota ketään enää köyhyyteen niinkuin vuosisatoja sitten. Eikä avioeron takia ketään pitäisi syyttää koskapa se on henkilökohtaista. Elämä jatkuu ja työ jatkuu. Jos palkkaa ei makseta pitää vaihtaa työ. Vielä on ihmisiä jotka maksavat palkkaa Vaijo Piipposelle. Ja haluavat kuulla hänen puheitaan. Itse en ole kuullut koskaan , asun niin syrjässä.
Jos pitävät joskus tilaisuuksia niin menen kuuntelemaan .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684