En saa työkaverimiestä mielestäni

Anonyymi-ap

Itseäni noin 10 vuotta vanhempi mies, olet takertunut ajatuksiini. En pidä tästä ihastumisestani, koska olet varattu. En halua ihastua varattuihin. Tänäänkin näin sinusta liian kiihkeän unen, eli unissakaan en pääse sinusta eroon!

Nyt sitä sitten etsii tuolta jostain vapaata miestä, joka veisi sinut mielestäni.

Miten te muut samaan tilanteeseen päätyneet olette päässeet tällaisista tunteista eroon? Työympäristössä väkisinkin oppii tuntemaan niin hyvin, että ihastuminen oli kohdallani väistämätöntä. Hän on niin monintavoin sellainen mies joka sytyttää.

9

615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,

Eihän niistä tunteista helppoa ole päästä. Itse kamppailen saman asian parissa, mutta roolit toisin päin, eli nainen hieman vanhempi kuin minä. Eihän siitä työnteosta tule yhtään mitään, kun koko ajan toinen mielessä myös vapaalla ja myös unissa asti kuten sinullakin.

Meidän tapaukset hieman eroaa toisistaan, kun jo tunnet toisen ilmeisesti hyvinkin, ja silti ihastusta ilmassa. Monestihan työkavereissa voi ihastua mielikuvaan, kun ei tunne toista todella. Me esimerkiksi välttelemme toisia tämän kollegan kanssa, emmekä ole vieläkään istuneet edes saman pöydän ääreen. En ole psykologi, mutta jotenkin tuntuu että tämä toinenkin saattaa olla jollain tasolla kiinnostunut kun pitää minuun etäisyyttä vaikka ei olla tutustuttu tai puhuttu kuin chätissä muutaman kerran. Jotenkin sen kuitenkin näkee katseesta ja sellaisesta erilaisesta flirttailevasta maireasta hymystä.

Oikea kysymys sinulle varmaan kuuluu, että haluatko edes oikeasti eroon noista tunteista?

• Anonyymi

Haluan oikeasti eroon näistä tunteista, koska hän on varattu. Olen huomannut kyllä hänen suunnaltaan pientä flirttiä, ja sellaisia hieman ristiriitaisiakin signaaleja, ja ehkä siksikin olen näin piinaavasti ihastunut. Mitään selvää rajan yli menevää ei ole tapahtunut. Jos hän olisi vapaa, olisin jo kysynyt suoraan kiinnostaisiko häntä tavata vapaa-ajalla.

Mutta kuten sanottu, eroon näistä tunteista pitäisi päästä. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan oikeasti eroon näistä tunteista, koska hän on varattu. Olen huomannut kyllä hänen suunnaltaan pientä flirttiä, ja sellaisia hieman ristiriitaisiakin signaaleja, ja ehkä siksikin olen näin piinaavasti ihastunut. Mitään selvää rajan yli menevää ei ole tapahtunut. Jos hän olisi vapaa, olisin jo kysynyt suoraan kiinnostaisiko häntä tavata vapaa-ajalla.

Mutta kuten sanottu, eroon näistä tunteista pitäisi päästä. Ap

Kysy lounaalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy lounaalle

Meinaatko että kysyn lounaalle, ja hän ryhtyy kylmäksi sen vuoksi ettei homma etenisi. Ja tällätavoin tunteet viilenisi? Ehkä..
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että kysyn lounaalle, ja hän ryhtyy kylmäksi sen vuoksi ettei homma etenisi. Ja tällätavoin tunteet viilenisi? Ehkä..
        Ap

Ne voi myös lämmetä

• Anonyymi

Mietipä niin päin että mitä jos sekin on suhun ja siitä.tuleeki jotain spesiaalii.Nii kävi mulle!!

• Anonyymi

Mulle ei käy enää niin. En tee enää aloitetta. Kerran kävi mutta se spessuhomma päätyi kyyneliin.

• Anonyymi

Ma-miehen charmi on, usein sangen vastustamaton...

• Anonyymi

Ei ole Ma-mies kyseessä. Ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe