Itseäni noin 10 vuotta vanhempi mies, olet takertunut ajatuksiini. En pidä tästä ihastumisestani, koska olet varattu. En halua ihastua varattuihin. Tänäänkin näin sinusta liian kiihkeän unen, eli unissakaan en pääse sinusta eroon!
Nyt sitä sitten etsii tuolta jostain vapaata miestä, joka veisi sinut mielestäni.
Miten te muut samaan tilanteeseen päätyneet olette päässeet tällaisista tunteista eroon? Työympäristössä väkisinkin oppii tuntemaan niin hyvin, että ihastuminen oli kohdallani väistämätöntä. Hän on niin monintavoin sellainen mies joka sytyttää.
En saa työkaverimiestä mielestäni
9
615
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Eihän niistä tunteista helppoa ole päästä. Itse kamppailen saman asian parissa, mutta roolit toisin päin, eli nainen hieman vanhempi kuin minä. Eihän siitä työnteosta tule yhtään mitään, kun koko ajan toinen mielessä myös vapaalla ja myös unissa asti kuten sinullakin.
Meidän tapaukset hieman eroaa toisistaan, kun jo tunnet toisen ilmeisesti hyvinkin, ja silti ihastusta ilmassa. Monestihan työkavereissa voi ihastua mielikuvaan, kun ei tunne toista todella. Me esimerkiksi välttelemme toisia tämän kollegan kanssa, emmekä ole vieläkään istuneet edes saman pöydän ääreen. En ole psykologi, mutta jotenkin tuntuu että tämä toinenkin saattaa olla jollain tasolla kiinnostunut kun pitää minuun etäisyyttä vaikka ei olla tutustuttu tai puhuttu kuin chätissä muutaman kerran. Jotenkin sen kuitenkin näkee katseesta ja sellaisesta erilaisesta flirttailevasta maireasta hymystä.
Oikea kysymys sinulle varmaan kuuluu, että haluatko edes oikeasti eroon noista tunteista?- Anonyymi
Haluan oikeasti eroon näistä tunteista, koska hän on varattu. Olen huomannut kyllä hänen suunnaltaan pientä flirttiä, ja sellaisia hieman ristiriitaisiakin signaaleja, ja ehkä siksikin olen näin piinaavasti ihastunut. Mitään selvää rajan yli menevää ei ole tapahtunut. Jos hän olisi vapaa, olisin jo kysynyt suoraan kiinnostaisiko häntä tavata vapaa-ajalla.
Mutta kuten sanottu, eroon näistä tunteista pitäisi päästä. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan oikeasti eroon näistä tunteista, koska hän on varattu. Olen huomannut kyllä hänen suunnaltaan pientä flirttiä, ja sellaisia hieman ristiriitaisiakin signaaleja, ja ehkä siksikin olen näin piinaavasti ihastunut. Mitään selvää rajan yli menevää ei ole tapahtunut. Jos hän olisi vapaa, olisin jo kysynyt suoraan kiinnostaisiko häntä tavata vapaa-ajalla.
Mutta kuten sanottu, eroon näistä tunteista pitäisi päästä. ApKysy lounaalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy lounaalle
Meinaatko että kysyn lounaalle, ja hän ryhtyy kylmäksi sen vuoksi ettei homma etenisi. Ja tällätavoin tunteet viilenisi? Ehkä..
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että kysyn lounaalle, ja hän ryhtyy kylmäksi sen vuoksi ettei homma etenisi. Ja tällätavoin tunteet viilenisi? Ehkä..
ApNe voi myös lämmetä
- Anonyymi
Mietipä niin päin että mitä jos sekin on suhun ja siitä.tuleeki jotain spesiaalii.Nii kävi mulle!!
- Anonyymi
Mulle ei käy enää niin. En tee enää aloitetta. Kerran kävi mutta se spessuhomma päätyi kyyneliin.
- Anonyymi
Ma-miehen charmi on, usein sangen vastustamaton...
- Anonyymi
Ei ole Ma-mies kyseessä. Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007