Toisinaan tulee mieleen, että ehkä en enää tunnemielessä kiinnostu kenestäkään. Muistan ennenkin ajatelleeni näin, ja kuitenkin tunteet ovat yllättäneet. Niin tulee käymään nytkin. Leikittelen spekulaatioilla siitä, miten ja milloin se tapahtuu. Sellaista en koskaan menneisyydessä tehnyt, en pohtinut koko asiaa. Siitä on tullut tärkeämpää, se on saanut suuremman arvon. Ikään kuin hypännyt esiin kaiken elämän runsauden keskeltä, sanoen "minä olen kaiken kruunu, minut sinä haluat ja tarvitset elämääsi".
- Aamu
Mahdanko enää kiinnostua kenestäkään
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kans pohtinut asiaa, miettinyt itsessäni asioita? Onko minusta elämään suhteessa, olisinko riittävä toiselle? Pystyisinkö luottamaan toiseen niin, että uskaltaisin jakaa elämäni hänen kanssaan?
Ikisinkkuus tuntuu tällä hetkellä todelta enempi? Ymmärrän, että on haluja, tuntemuksia ja rajallisesti uskoa. Miehenä koen, että menneillä on merkitystä tulevaan. Epäusko? Vastaanottokyky ja rajallisuuteni huomioiden.- Anonyymi
Luottamus on vaikea asia. Etenkin, jos se on saanut kolauksia aikaisemmin. Uskon, ettei se kuitenkaan muodostuisi ongelmaksi, jos vain elämään ilmaantuisi oikeanlainen ihminen. Se on vaikeinta, sopivan ihmisen kohtaaminen, itselle sopivan. Sellaisen, joka saa tunteet syttymään.
En usko, että kannattaa pohtia riittämättömyyttä. Miksi ei riittäisi, kun muutkin riittävät. Itse en ole koskaan ajatellut ihmissuhteita riittämättömyyden kannalta. Olen aina ollut tietoinen, että omaan paljon parisuhteessa edullisia ominaisuuksia. Niin varmasti on myös sinun kohdallasi.
Ikisinkkuus on yksi vaihtoehto, joillekin se sopii. Sinä on useita hyviä puolia. Minulle se ei sovi, koska kaipaan elämänkumppania, syvää yhteyttä, mikä ei voi toteutua ystävyyssuhteissa. Siksi odotan häntä, joka on ilmaantuva elämääni, jonain päivänä. Joskus on taas sen päivän aamu, tiedän sen, koska aina ennenkin on käynyt niin. Se tapahtuu yllättäen, mutta vähitellen, kuin kevät. Aina tulee uusi kevät.
- Aamu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717