Ilmailuliitto ja kerhotkin

Anonyymi-ap

Jäsenistö vanhenee, ei kiinnosta. Vastuuhenkilöitä ei löydy ja lain vaatimat paikat on ollut pakko täyttää epäsopivalla aineksella ja eritasoisilla bisnesmiehillä. Lopputuloksen tietää - jäsenistö on turtunut pelkkiin puheisiin, selkärangattomien selityksiin ja äänestää jaloillaan. Nuoria ei kiinnosta sellainen harrastus, mistä iskät tulevat joka ainut kerta vihaisina kotiin. Ehdotan, että liiton sääntöjä jäsenyyden osalta kiristetään.

4

647

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama ongelma koskee lähes kaikkia yhdistyksiä Suomessa, toiminnan alasta riippumatta. Porukka ukkoutuu, uusia ei saada mukaan. Tai jos saadaankin jokunen uusi mukaan, niin heitä ei kiinnosta yhdistyksen hallitustyöskentely, eikä juuri talkootyökään.
      Huonosti on käymässä monille yhdistyksille.
      Ja mitä tulee riitelyyn, niin esimerkiksi hirviseurathan ovat hyvin tunnettuja jäsentensä keskinäisestä riitelemisestä. Miksi riidellään omassa porukassa? Siihen ei oikein kukaan tiedä vastausta.

• Anonyymi

Malmin kentän lopetus ja kaikki siihen liittyvä pas.. laskee harrastuksen vetovoimaa hurjalla pystynopeudella. Vanhemmat kun suunnittelevat nuoten harrastuksia tiettyyn ikään asti, niin miltä tämä nyt ulospäin näyttää? Kiitos vaan riitelijät ja oman edun valvojat!

• Anonyymi

Maailma kulkee siihen suuntaan, että aktiivinen (venäläinen) kateus on lisääntynyt Suomessa. Yksityisiä lentokoneita, eikä kenttiä saa omistaa. Aktiivinen venäläinen kateus on kateuden voimakkain muoto, eikä tähän ole tunnettua vastavoimaa. Kateus hävittää koneet kentältä.

• Anonyymi

Porukoita ei kiinnosta vapaaehtoistyö eikä yhdessä tekeminen kun some on paljon coolimpi alusta touhuta kuin joku käpynen vanhojen tupajäärien miehittämä pystyynkuivunut ja pysähtyneisyyteen jämähtänyt yhdistys. Some tarjoaa laajemman ja ajanmukaisemman näköalan, suuremman yleisön, maskin identiteetille sekä mahdollisuuden vetää juuri sellaista roolia kuin haluaa, ja mihin boltsit riittää.
      Yhdistys käsitteenäkin on niin eilistä, nykyään sen on korvanneet ryhmät, chatit, ja nyt-heti-kaikki-mulle sekä kukahan-tekis-kun-mä-en-viitti-enkä-osaa-enkä-halua-ottaa-ite-selvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7256
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      56
      3549
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3062
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2236
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16