Lastensuojelu + turvakoti

Anonyymi-ap

Vaimoni melkein vei lapset turvakotiin. Tämä oli vain narsistinen keino saada minut kontroliin ja hiljaiseksi. Sai tehtyä kuitenkin lastensuojeluilmoituksen.

Jos olet mies ja sanot mitä tahansa, kaikki toimivat sinua vastaan. Sinua ei uskota.

Jos vaimo olisi päöätynyt turvakotiin lasten kanssa, olisko kukaan uskonut, että se on vain manipulointia?
Mitä lapset olisivat ajatelleet sen jälkeen?
Mitä vaimon sukulaiset olisivat ajatelleet?
Mitä vaimon ystäväpiiri olisi ajatellut sen jälkeen?
Mitä viranomaiset ja sosiaaliohjaajat olisivat ajatelleet sen jälkeen?
Mitä minun sukulaiseni ja tuttavani olisivat ajatelleet sen jälkeen?

Kaikki olisivat ajatelleet, että olen todella vaarallinen ihminen. Sitä leimaa en olisi saanut mitenkään pois.

Kun sitten lastensuojelu konsultui vielä pariterapeutteja, jotka on jo vaimon toimesta manipuloitu, mikään tai kukaan ei auta minua.
Kukaan kenelle olen kertonut omista kokemuksista, eivät huomaa sitä henkistä väkivaltaa, jotka olen kohdannut. Toisin päin kyllä, kun olen sanonut suuttuneeni jostain tai käynyt läpi vaimon puhelinta pettämisten takia.
Kukaan ei reagoi, jos kerron vaimoni käyneen läpi minun puhelinta. Vain minun tekemäni asiat koskettavat heitä ja he tuomitsevat toimeni heti. Minulle on narsistin toimesta epätodellinen maailma, josta yritän ponnistaa pois. Jossain vaiheessa en tiennyt mikä on totta ja mikä ei. Osa terapeuteista osallistuu minun henkiseen pahoinpitelyyn tietämättään, koska uskovat vaimoa. Yhdessä he selittävät kuinka kuvittelen asioita.

Jos vaimo narsisti, olet miehenä todellisissa ongelmissa.

4

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö hän saanut tahtoaqn lävitse jossain pikkuasiassa?

• Anonyymi

Isot ja pienet asiat, yhtäkkiä parisuhde olikin hänelle valtataistelua. Hän koki, että ei saanut päättää mistään ja on joustanut aivan liikaa. Kaikki pyörii vain hänen kokemuksen ympärille ja hänen tunteiden ympärillä.

Ymmärrän hyvin, että narsistista voi tuntua, ettei saa päättää itse, jos joutuu parisuhteessa yhdessä päättämään ja myös tuntua siltä, että joustaa, jos joutuu tekemään jollekin toiselle asioita tai auttamaan toista, kun on niin itsekeskeinen.
        Vaimo pystyi kaatamaan kahvia kuppiin vain kun vieraita oli kylässä. Vieraiden poissaollessa, jos pyysin kaatamaan lisää kahvia kuppiin sai hänen silmänsä säkenöimään vihasta. Niin suuri uhraus se oli narsistin mielestä, kun jotain joutui tekemään miehensä puolesta.

Miten paljon vaimo voikaan suuttua, kun sitä pyytää kuorimaan perunat, että saisi ruokaa koko perheelle. Minulla oli etätyöpäivä meneillään ja vaimolla vapaapäivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isot ja pienet asiat, yhtäkkiä parisuhde olikin hänelle valtataistelua. Hän koki, että ei saanut päättää mistään ja on joustanut aivan liikaa. Kaikki pyörii vain hänen kokemuksen ympärille ja hänen tunteiden ympärillä.

Ymmärrän hyvin, että narsistista voi tuntua, ettei saa päättää itse, jos joutuu parisuhteessa yhdessä päättämään ja myös tuntua siltä, että joustaa, jos joutuu tekemään jollekin toiselle asioita tai auttamaan toista, kun on niin itsekeskeinen.
        Vaimo pystyi kaatamaan kahvia kuppiin vain kun vieraita oli kylässä. Vieraiden poissaollessa, jos pyysin kaatamaan lisää kahvia kuppiin sai hänen silmänsä säkenöimään vihasta. Niin suuri uhraus se oli narsistin mielestä, kun jotain joutui tekemään miehensä puolesta.

Miten paljon vaimo voikaan suuttua, kun sitä pyytää kuorimaan perunat, että saisi ruokaa koko perheelle. Minulla oli etätyöpäivä meneillään ja vaimolla vapaapäivä.

Kun pyydät edes jotain pientä asiaa ja narsisti vaimo reagoi suuttumalla ja riitelemällä, opit kyllä, että turha pyytää mitään. Naapureita ja kavereita voi narsisti sitten auttaa loputtomasti, heidän eteensä narsisti tekee kaikkensa ja on niin empaattinen.

Olisi ollut myös kivaa joskus saada joku kaverini joskus kylään itse rakentamaani taloon, mutta ehtoja oli aina niin paljon, ettei sinne sitten ketään voinut kutsua.

• Anonyymi

Entäs nämä mustat pirut miten paljon väkivaltaa pieniin lapsiin. Mitä varten tehdään kakaroita kun ei haluta hoitaa. Nyrkit heiluu ja mediassa puolustellaan en minä ole kakaran hakkaaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe