Minulle on vähän epäselvää, että kumpi tässä oikein vie.

Anonyymi-ap

Minun sovin, että minä kunnioitan häntä ja hän saa viedä.
Koska minä en ole koskaan ollut virkamiehen rouvana, mutta minä kyllä tiedän että virkamiehen rouvana olo ei normi rouvana oloa.
Ihan UTELIAISUUTTA kokeilen, että onkohan tämä virkamiehen kotirouvana minun juttu. Hän on varmaan samanlainen eli hänkin haluaa päästä joka paikkaan katsomaan.
Minä olen sentään ja minä pääsen mihin vaan ja minä voin sentään sanoa, että: Lähetäänpä PORUKALLA KATTOMAAN...
Porukalla me ollaan aina kuljettu ja ollaan kyllä päästy joka paikkaan.
PULLA-SORSA pääsee viemään niin minun ei tarvi, kuin sanoa: Mehän voitas lähteä kattomaan, että mitähän ne siellä oikein puuhaa.
PULLA-SORSA voi myös välillä kysyä, että: Oletko sinä vielä nähnyt/ Haluaisitko nähdä?

Veera-täti oli semmonen, että hän oli aina joka paikassa katsomassa. Meillä on sentään yhdenvertaisuutta hänen kanssa, koska hän opetti kaunokirjoituksella kirjoittamaan ensimmäisen etunimeni kirjaimen.
Hän oli kerran soittanut isälle ja kertonut jostain miljonääri sukulaisesta jonka talon aidan raosta hän oli katsellut heidän pihalle.
Isäni oli sanonut, että: Ei sinne saa mennä katsomaan, koska he voi soittaa poliisit.
Veera-täti oli sanonut; Kyllä minä saan katsella, koska on minun sukulainen.
YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MINÄ SAAN MYÖS.
Minä sentään KUNNIOITAN miestä joka halusin, että minä KUNNIOITAN HÄNTÄ.
Kyllä hän sen verran joutaa NÖYRTYÄ, että alkaa minulle mieheksi niin MINÄ KYLLÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ.
Minä sanon hänelle, että: MINÄ VAAN KATSELEN JA EI SINUN OLE PAKKO KATSOA VAAN VOIT VETÄÄ LAKIN SILMILLE.
MINULLA ON SENTÄÄN MY LITTLE PONYN SILMÄLAPUT NIIN MINÄ VOIN SANOA, ETTÄ: PISTÄPPÄ NÄMÄ PÄÄHÄN NIIN MINÄ VOIN KATSOA MITEN PITKÄT RÄPSYRIPSET SULLA ON KERTA ET HALUA KATELLA TAASKAAN MITÄÄN!

2

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos en niitä löydä niin äkkiäkö minä tekasen hänelle " EN HALUA KATSOA" laput silmillä.
      Minulla onkin näköjään ollut VAALEANPUNAISET " DAY DREAMER" LAPUT KÄYTÖSSÄ.
      Saa hän niitäkin välillä käyttää, kun sanoo "'EN HALUA KATSOA" Minä vain haen laput ja sanon " EI TARVI KATTOA, KOSKA KYLLÄ MINÄ KATSELEN"
      Ei tarvi latoa turpaan, kun ottaa SILMÄLAPUT käyttöön.

• Anonyymi

PULLA-SORSA oli itse tuo joka luki PYKÄLIÄ, kun toivat sen sakon joka piti saada muuntoon.
        Minä olin ilmoittanut tuomarille, että: Laita nyt tämä sakko muuntoon vaikka onkin jo mennyt vanhaksi niin SAAVAT SITÄ KUNNIAA!
        He olivat laittaneet lapsen haastamaan minut elatusmaksuista käräjille vaikka HE OLISIVAT VOINEET HETI TEHDÄ SOPIMUKSEN JOKA ON VOIMASSA SIIHEN ASTI, että elatusvelvollisuus päättyy.
        Minä olin istunnossa niin minulle sanottiin, että LAPSEN ISÄ HAASTAA MINUT KÄRÄJILLE.
        Olin sen sakko asian jo hoitanut vireille.
        Oli siellä vartija paikalla, mutta ei hän edes pidättänyt minua.
        Minä kasasin paperit ja sanoin : Päättäkää mitä päätätte!
        Kemistä olivat netin kautta istunnossa joten minä kävelin sen kuvan eteen ja näytin nyrkkiä sekä sanoin, että; Siinä on JUOPOILLE KUNNIAA!
        Minä kävelin ulos, koska minä VARMASTIN että EI TARVI ENÄÄN MENNÄ KÄRÄJILLE.
        Minä olin vetämässä exän vaimoa kunnianloukkas käräjien jälkeen turpaan, mutta muistin kesken lyönnin KÄSIÄ EI KANNATA PASKAAN SOTKEA joten minä käännyin ja lähdin pois.
        Ei sillä ole mitään merkitystä olenko minä käräjillä vai en, koska ASIAT PÄÄTETÄÄN JA MINÄ EN SAA SANOA MITÄÄN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48