Toyotan hybridi on kestävä ja luotettava auto.
Miksi Toyotan hybridi on kaikkein kestävin auto?
Vastaus:
Toyotan hybridi kestää ja sen korjaus- ja huoltokulut ovat paljon pienemmät, koska hybridiautoissa ei ole kytkintä, starttimoottoria, laturia, eikä apulaitehihnaa, jotka kaikki ovat kuluvia osia. Merkittävä asia on myös se, että jarruenergian talteenotto säästää jarrupaloja ja -levyjä. Jarrupoljinta painettaessa sähkömoottori jarruttaa nimittäin aina ensin, joten jarrupalat ja levyt eivät kulu. Siksi Toyotan hybridin jarrupalat ja -levyt vaihdetaankin vasta vähintään 200.000 ajokilometrin jälkeen.
"Huollon kustannuksissa säästyy noin 30–40 prosenttia. Esimerkiksi jarrupalat kestävät 200 000 kilometriä, kun sähkömoottori jarruttaa, he kuvailevat."
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/57462-taksiyrittajat-hybridilla-ajaminen-on-jopa-halvempaa-kuin-dieselautolla
"Mitään resonointeja tai ylimääräisiä helinöitä ei kuulunut. Prius tuntuu olevan kahden vuotta vanhanakin vankka peli ja työjuhta, ihan kuten Toyotat yleensäkin."
http://kaasujalka.fi/press/2016/07/08/koeajo-kaytetty-toyota-prius-varma-peli-8-vuotiaanakin/
"Koeajoautolla taitetut 210 000 kilometriä eivät juuri tunnu ajossa. Toyota on selvästi ottanut Priuksen suunnittelussa varman päälle. Sen alusta on teknisesti yksinkertainen ja toimiva. Hybridin ympärille on rakennettu auto, joka toimii idioottivarmasti. Näin Toyotan imagolle tärkeä ekoauto ei kompastu ainakaan teknisiin murheisiin."
https://www.hs.fi/autot/art-2000002683719.html
Tässä on esimerkiksi Toyotan Prius seitsemän vuotta vanhoissa autoissa:
https://kaasujalka.fi/2016/07/08/koeajo-kaytetty-toyota-prius-varma-peli-8-vuotiaanakin/
Toyotan hybridit kestävät, koska niissä on niin vähän rikkoutuvaa ja kuluvaa tekniikkaa
10
187
Vastaukset
- Anonyymi
Aloituksen teksti on kova totuus kuvittelijalle ja valehtelijalle.
- Anonyymi
Toyotan talviongelmat on järkyttäviä.
https://tekniikanmaailma.fi/tm-video-talviauto-2023-vertailun-nissan-ja-toyota-kitkaeromaessa-nain-autot-lahtevat-eri-suuntiin/
https://tekniikanmaailma.fi/talviauto-2021-nain-toyota-rav4-ajautui-penkkaan-vaistokokeessa-katso-video/
https://tekniikanmaailma.fi/tm-talviauto-2022-autovalmistajilla-on-viela-tekemista-vakionopeudensaatimen-toimivuuden-kehittamiseksi-talviolosuhteissa/ - Anonyymi
Miksi Toyotan hybridit jättävät kaikkein useimmiten tienlaitaan odottelemaan hinuria?
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/ - Anonyymi
Miten voi olla käytettynä vankka ja hyvä työjuhta kun ei ole sitä uutenakaan?
- Anonyymi
Tuohon kysymykseen kulminoituu Toyota uskon paradoksi.
- Anonyymi
Väitän, että Hondan hybridi on lujempi. Vastaavasti vapaastihengittävä polttomoottori, ei vaihdelaatikkoa, suora veto sähkömoottorilla. Eikä ole 12v akku ongelmia. Teknisesti Toyotaa parempi, esim. Maksimivääntö aina käytössä.
- Anonyymi
Aloituksessa on totuus, ei toisen ketjun valeessa.
- Anonyymi
Toyota on hyvä mutta kohta kukaan ei halua vanhaa hybridi-tekniikan omaavaa autoa huolekseen , miksi ylläpitää kahta tekniikkaa autossa , tuplasti vikaantumisen mahdollisuuksia .
- Anonyymi
Kristallipalloko kertoi?
- Anonyymi
Etkö ale lukenut, että Toyotan hybridit ovat luotettavampia kuin pelkällä polttomoottorilla varustetut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191