Vihdoin ja viimein sain ostetuksi R-bemarin pääsiäisenä myydyn K:n tilalle. Nyt alkaa ihan uusi elämä!
Nysse tuli!
7
2567
Vastaukset
- Timppa .
Japanilaiset pesee laadullansa ja ominaisuuksillansa kaikki EU pyörät.
Motoristi jo yli 40v.- Nimetön
Kannattaisi lukea englantilaisen MCN = Motorcycle News sanomalehden 100.000 mailin kestotesti tältä keväältä ennenkuin aukoo päätään...
t. GS mutta itse ajelen siitä huolimatta Baijerilaisella. Hyvää kesää sinulle ja ajokelejä sitten kun joskus ehkä hankit pyörän.
- voi olla totta?!
Motoristi jo yli 40v. etkä ole mitään oppinut!!
Voiko tää olla totta?
Et kai vaan ole ajellut vain ja ainoastaan japseilla?
Makuja(kin) on moneksi - Ei merkkiuskollinen
voi olla totta?! kirjoitti:
Motoristi jo yli 40v. etkä ole mitään oppinut!!
Voiko tää olla totta?
Et kai vaan ole ajellut vain ja ainoastaan japseilla?
Makuja(kin) on moneksiEn tästä ala kinastelemaan mutta K100RS:n ja K1200GT:n jälkeen en ollenkaan moiti nykyistä FJR1300:sta. Kertokaa asiantuntijat jotain oleellista väitteittenne tueksi, ei noita laitteita saa millään ilveellä paremmuusjärjestykseen niin, että kaikki olisivat onnellisia.
- pemumiäs
Ei merkkiuskollinen kirjoitti:
En tästä ala kinastelemaan mutta K100RS:n ja K1200GT:n jälkeen en ollenkaan moiti nykyistä FJR1300:sta. Kertokaa asiantuntijat jotain oleellista väitteittenne tueksi, ei noita laitteita saa millään ilveellä paremmuusjärjestykseen niin, että kaikki olisivat onnellisia.
Toisen saa ajamalla rikki ja toista ei.
Arvatkaa kumman? - mie vuan
pemumiäs kirjoitti:
Toisen saa ajamalla rikki ja toista ei.
Arvatkaa kumman?yksinkertaista kuitenkaan ole. Molemmissa tai oikeastaan kaikissa on mahdollisuus ongelmiin. Lisäksi jos (kaikella kunnioituksella bemua kohtaan, olen itsekin harkinnut busan tilalle 1200r:ää) katselee bemujen ajokilometrimääriä niistä pyöristä joita on myynnissä, niin ne ovat usein todella pieniä. Kuitenkin täällä kehuskellaan kestävyydellä... Itse olen usealla japsilla ajanut 100tkm ja yleensä ilman murheita. Hondissa oli nokkaketjun kiristin juttuja (tuutti, cbr1000 ja bläkkäri). Kawaan zx10 vaihdoin yhden venttiilin kun se oli päästä hieman katkennut ja pelkäsin sen tippuvan paikoiltaan ja bussiin olen vaihtanut etujarrulevyt ja kytkimen stefan. Stefan vaihdoin varmuuden vuoksi kun on kuulemma heikko paikka. Niin, ja takapyörän laakeri hajosi kesällä Puolaan....:( Bussilla tosin ei ole vielä ajettu kun 46tkm...
Bemuista en ole muita juttuja kuullut kuin ekat 16v mallit jotka sotkivat jäähdytysnesteet ja öljyt sekaisin ja sit että niitä vanhempia pitää aika ahkerasti säädätellä venojen puolesta, mut se on kyllä helppo homma tehdä itsekin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396875
- 323878
- 453260
- 342834
- 162652
- 372218
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 341910