Se on nykyään hyvin hauskaa ja mieltä virkistävää olla miehenä iältään yli 80v.
Totuushan on että naisia ikäryhmässämme on huomattavasti enemmän kuin meitä salskeita uroita.
Sen mukaisesti olen havainnut että moni entisaikainen heila ja jopa kouluaikaiset tyttöystävät ottavat yhteyttä monien vuosikymmenten jälkeen aivan yllättäen jouduttuaan itse leskeksi.
Itse olen pitänyt matalaa profiilia näistä asioista enkä ole aktiivisesti pyrkinyt entisiä tuttavuuksia lämmittelemään vaikka moni vastakkaisen sukupuolen edustaja ilmiselvästi haluaisi tutustua uudelleen lähemmin.
Voin kyllä kuvitella että siellä heti nousi joku ikuinen vanhapiika takajaloilleen väittäen että valehtelen ja olen sovinistisika jne.
Puhun kuitenkin vilpittömästi ja vain omasta kokemuksestani. Ja en ole koskaan ollut mikään parkettien partaveitsi ja ulkoisesti myös kaukana kaikista filmisankareista.
Olisi kiinnostavaa kuulla muiden vaariuroiden kokemuksia samasta asiasta.
Ja tietysti kaikkien sulomummujen mielipiteitä myös!
Vai onko tilanne todella niin paha että täällä ei miespuolisia kirjoittajia ole. Äkistään katsoen näyttäisi olevan kyllä naispuolinen enemmistö asialla.
Mies yli 80v
Anonyymi-ap
2
157
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun ihanadti sanot että SULOMUMMU.
Varmasti olet HERKKUVAARI💋pusu poskellesi. - Anonyymi
Muistathan PDE5-estäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112