En aio koskaan mennä kasteelle. Aion pitää aina yhteyttä perheenjäseniini.
Ei koskaan kasteelle
9
126
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaista viisautta löytyy harvoin tältä palstalta.
- Anonyymi
Se vaan että moni tajuaa kasteelle mentyään, että oli virhe.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan että moni tajuaa kasteelle mentyään, että oli virhe.,
Niin minäkin, vuonna 1969. Mutta kun peloteltiin harmagedonilla, joka oli just tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin, vuonna 1969. Mutta kun peloteltiin harmagedonilla, joka oli just tulossa.
Harmagedonin pelosta minäkin menin kasteelle 1974. Jehova ei odottanut kuulemma. Se oli virhe.
- Anonyymi
Hyvä päätös!
Huivi/kaapu päälle? Sillähän mielenterveys ongelmat ratkeaa?
- Anonyymi
Mikään ei kiellä eikä käskekään. Miksi pitäiskään toimia toisin? Eihän Raamattu käske rikkomaan välejä perheenjäseniin tai tekemään mitään muutakaan vastentahtoisesti.
Minä käyn kasteella, koska raamatun mukaan silloin oppii vielä paremmin laskemaan Peräilmaa.
- Anonyymi
Anonyymi 2025-01-31 14:22:10
Anonyymi kirjoitti: ... moni tajuaa kasteelle mentyään, että oli virhe.,
" Mutta kun peloteltiin harmagedonilla, joka oli just tulossa. "
Ja aiheeton pelottelu olisi selvinnyt Sanasta.
Kun Harmagedon on Raamatussa
Ilm. 16:16 Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon
...on siinä myös merkit sen lähestymisestä, kuten edeltävä
ilm. 16:3 Ja toinen enkeli vuodatti maljansa mereen, ja se tuli vereksi, ikäänkuin kuolleen vereksi, ja jokainen elävä olento kuoli, mitä meressä oli.
-Niin kauan kuin meri ei ole muuttunut vereksi, ei Harmagedon ole alkamassa, eikä sillä saa pelotella ilman Jehovan rangaistusta.
5 Moos 18:21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
18:22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä.
Katso myös edeltävä
18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728