Joudun myötäilemään,vaikka mielessänu olen eri mieltä. Joudun ikäänkuin valehtelemaan tahtomattani.
Työkaveri narsisti ja kyllä rankkaa pelata sen kans ettei tule riitaa
9
224
Vastaukset
- Anonyymi
Onko asiasta mahdollista puhua esihenkilön kanssa? Tai hänen esihenkilön kanssa?
- Anonyymi
Useinhan nämä tyypit käyttäytyvät ihan eri tavalla johdon näkökulmasta. Omassa työpaikassani tietoa panttaava, tahallaan asioita viivästävä, sooloilullaan sotkua aiheuttava, kiukutteleva, osaamaton ja tietämätön tyyppi kiehnaa johtoportaan kyljessä. On kovasti hauska tyyppi heidän silmissään, hyvä kaveri. Piti pitkään vaikutelmaa osaamisesta yllä rakentamalla näyttäviä powerpoit-esityksiä, hänellähän oli oikeasti niin vähän tekemistä että aikaa esitysten hieromiseen kyllä jäi.
Piti miettiä tarkkaan, kuinka tuoda tämän henkilön ongelmat johdolle esiin, koska kovin raju ulostulo olisi johtanut rajuun torjumiseen. Johdolle ujutettiin monesta suunnasta pikkuhiljaa epäkohtia ja alun kieltämisen jälkeen, johtokin alkoi uskoa että ongelma on todellinen. Eikä ne powerpoint-esityksetkään määräänsä enempää vakuuttaneet.
Muuttuiko jokin? No ei isommin. Muu työyhteisö on oppinut kiertämään ko. tyypin, ja edistämään asioita ilman, että häntä päästetään sotkemaan. Johdon "tuki" on, että se antaa tämän tapahtua. Meillä on tavallaan lehmän läjä lattialla, mutta sitä ei siivota pois koska johto ei halua sitä tehdä. Läjä vain kierretään johdon hiljaisella hyväksynnällä, vaikka siitä onkin ylimääräistä vaivaa, rahaa ja aikaa menee hukkaan ja välillä joku kuitenkin sotkee kenkänsä.
- Anonyymi
Älä tanssi jonkun toisen pillin mukaan vaan teet kuten näet oikeaksi . Menisin itse pomon juttusille ja kertoisin miten koen kollegan .
- Anonyymi
Pitää olla selkeitä syitä, mustaa valkoisella. Pelkät musta tuntuu- argumentit eivät useinkaan ole kelvollisia.
- Anonyymi
Itse sanoisin asiasta suoraan sille työkaverille.
Ei toisen pillin mukaan tarvitse " tanssia ". - Anonyymi
Tiedän mistä puhut ,olen keikkatyöläinen ,aina uusi työläinen vakituisten joukossa. 85% työpaikostani joissa olen tehnyt työtä on vaikealuontoisia henkiläitä. Kiusaaminen alkaa viimeistään kolmantena päivänä ; kiusaamisen eri muodot; saivartelu, varsinkin pieniin asioihin takertuminen , selän takana kuikuilu, tarkka kuuntelu mitä henkilö sanoo -näiden asioiden varjolla kääntyminen henkilöä vastaan, moittiva palaute toiselle henkilölle -koitetaan mitä hän kestää, kyykyttäminen, tiedonn panttaaminen,heikkotasoinen perehdyttäminen ,pitkäaikainen vahtaaminen toista henkilöä kohden, ihmettely mikset tehnyt niinkuin sanoin.
- Anonyymi
Elämässä joutuu myötäilemään paljonkin ja kaikkialla. Mielessään voi ja saa olla eri mieltä, mutta aina sitä ei kannata tuoda julki. Varsinainen taito onkin se, milloin eriävä mielipide on syytä ilmoittaa ja milloin ei. Myös sillä toisella on oikeus olla eri mieltä kuin sinä. Työelämässä ja muutenkin asiat pitäisi silti saada sujumaan.
- Anonyymi
Hei narsismin uhreille on oma yhdistyksensä, mistä saa ajantasaista tietoa narsimsista, ja siitä miten siihen voi suhtautua.
https://www.narsisminuhrientuki.fi/ - Anonyymi
Et voi muuta kuin sanoa itsesi irti. Pomo ei auta, koska ei usko sinua. Narsistihan kertoo oman lipevän versionsa ja mustamaalaa sinut.
Hrrrr, vieläkin kylmää se työpaikka, josta jouduin irtisanoutumaan v 2022.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007