Olen yli kahdenkympin puolivälin ja olen narkomaani ja erittäin pahasti riippuvainen opioideista. Tässä tuppukylässä en ole päässyt korvaushoitoon ja pakko oli saada rahaa uusiin vetoihin. Tuttavalta kuulin että lenkkeily auttaa vierotusoireisiin mutta nyt kadun että lähdin koko lenkille. Olin heikossa kunnossa ja tärisin ja paskat oli valunut housuun jo ja eräällä lenkkipolulla vastaan käveli joku mummo ja päässäni liikkui ajatus että nyt on ainoa tilaisuuteni pelastua näistä oloista ja käännyin mummon perään kun olin löytänyt kiven maasta ja sillä varmuuden vuoksi takaa päin hyökäten iskin mummoa päähän uudestaan ja uudestaan. Vieressä oli oja/puro johon asettelin mummon naama edellä ja nyt pelkään että minut tullaan hakemaan poliisin toimesta. Vankila ei muuten pelota eikä tekoni hävetä ku tein mitä piti ja sain edes 20e ja tuttu diileri vaivoin myi puolikkaan subun. Huolettaa vaan että mitkä mahdollisuudet on päästä vankilassa korvaushoitoon jos tästä jäädään kiinni?
elämäni on nyt pilalla kun päätin jäädä järvenpäähän
Anonyymi-ap
4
384
Vastaukset
- Anonyymi
Järvenpäästä löytyy apua päihdeongelmaisille. Sinne soitto.
https://www.keusote.fi/palveluhakemisto/aikuisten-paihdepalvelut/ - Anonyymi
Haarajoella on Järvenpään sosiaalisairaala, hae sinne potilaaksi.
- Anonyymi
Turvakodin kautta ihmisten pariin vain.
Kukaan ei hetkeen tunne.
Mutta sitten... - Anonyymi
Muuta äkkiä pois Järvenpäässä. Helsingissä sinua ymmärretään. Siellä on kaltaisesi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214