Ei mene tojolootat kaupaksi !

Anonyymi-ap

Pudotusta vuoden takaisesta -42%. Teoriassa tojota myi yksittäisenä merkkinä eniten tammikuussa mutta käytännössä VW, Audi, Seat Skoda samoja autoja joten VW group otti heti kärkipaikan vuoden alusta.

24

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mene hyvin Vw- konsernillakaan, eikä muilaakaan Autonvalmistajilla, Tehtaita suljetaan, kun kauppa ei käy.

    • Anonyymi

      Nissan-Renault konsernin myynti nousi 350%.

    • Anonyymi

      Aika epätoivoista mainontaa Toyotalta, koska yksittäistä ostajaa joudutaan käyttämään suosin nostamiseksi.

      Laatu kun ei ole kohdallaan turvaudutaan epätoivoisiin keinoihin.

    • Anonyymi

      Muaki harmitaa volkkarin häviö.

      • Anonyymi

        Muaki harmitaa tojotan häviö.


    • Anonyymi

      Rav4 ja Corolla tosi vanhoja malleja. Ei noilla myyntikärjessä voi enää olla.

      • Anonyymi

        Toyota siellä nyt kuitenkin palasi omalle paikalleen! Maailman ykkösiä on vain yksi merkki. Rupumerkit seuraa kaukana takana. Haittaakse? Jos haittaa, niin harmittaakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota siellä nyt kuitenkin palasi omalle paikalleen! Maailman ykkösiä on vain yksi merkki. Rupumerkit seuraa kaukana takana. Haittaakse? Jos haittaa, niin harmittaakse?

        Ei haittaa olenkaaan se, että tojota on ollu kakkosena aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa olenkaaan se, että tojota on ollu kakkosena aina.

        Miksi se hauttaisi et jotkut tyhmät ostaa pa*koja autoja?
        Sääliksi käy Toyotan valinneita.

        Hyvin pärjää laatuautolla missä on ominaisuudet huippuluokkaa.
        Toyotan ominaisuudet ei kestä vertailua mihinkään muuhun merkkiin.
        Huomaa nyt että puhun ajo-ominaisuuksista en pihatontun majooittamisesta.
        Toyota toki sopii pihakoristeeksi, ei mihinkään muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se hauttaisi et jotkut tyhmät ostaa pa*koja autoja?
        Sääliksi käy Toyotan valinneita.

        Hyvin pärjää laatuautolla missä on ominaisuudet huippuluokkaa.
        Toyotan ominaisuudet ei kestä vertailua mihinkään muuhun merkkiin.
        Huomaa nyt että puhun ajo-ominaisuuksista en pihatontun majooittamisesta.
        Toyota toki sopii pihakoristeeksi, ei mihinkään muuhun.

        Peräti Viisi vuotta Toyota jo ykkösenä aiheuttanee jo tällaistakin panikointia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peräti Viisi vuotta Toyota jo ykkösenä aiheuttanee jo tällaistakin panikointia!

        Sitä ennen vw ykkösenä 50 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ennen vw ykkösenä 50 vuotta.

        Onhan tuo VW-konserni ylivoimainen ykkönen myös nyt tammikuussa.


    • Anonyymi

      Tojon romahdus oli odotettu.

    • Anonyymi

      Toyotan voitto oli odotettu.

      • Anonyymi

        VW-konsernin voitto oli odotettuakin suurempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW-konsernin voitto oli odotettuakin suurempi.

        Harmittaahan se kun tuo koko maailman ylivoimainen ykkönen on meilläkin ylivoimainen ykkönen! Miljoonatolkulla jo edellä muita? Ei pärjää vikavakeni kovassa maailmassa. Haittaakse? Trafin ensirekisteröintitilastosta voi vilkaista, mikä meillä on ylivoimainen ykkönen. Ei siellä ole mitään konsernia kun ei niitä rekisteröidä. Etkö tiennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaahan se kun tuo koko maailman ylivoimainen ykkönen on meilläkin ylivoimainen ykkönen! Miljoonatolkulla jo edellä muita? Ei pärjää vikavakeni kovassa maailmassa. Haittaakse? Trafin ensirekisteröintitilastosta voi vilkaista, mikä meillä on ylivoimainen ykkönen. Ei siellä ole mitään konsernia kun ei niitä rekisteröidä. Etkö tiennyt?

        VW-konserni siis ykkönen, maailman ykköskonserni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW-konserni siis ykkönen, maailman ykköskonserni.

        Eihän tuo vilunkivagenkonserni ole kuin vajaat pari miljoonaa kappaletta jälkijunassa ja "katto tulessa" että sellainen "ykköskonserni"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo vilunkivagenkonserni ole kuin vajaat pari miljoonaa kappaletta jälkijunassa ja "katto tulessa" että sellainen "ykköskonserni"?

        Eihän tuo vilunkitojo ole kuin miljardeja jäljessä liikevaihdossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo vilunkitojo ole kuin miljardeja jäljessä liikevaihdossa.

        Aivopestynä talutusnuorassa höpöttämässä jostain liikevaihdosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo vilunkivagenkonserni ole kuin vajaat pari miljoonaa kappaletta jälkijunassa ja "katto tulessa" että sellainen "ykköskonserni"?

        Niin Toyota on jälkijunassa sähköautojen kehityksessä.
        Ei ole mitään oikeasti omaa mallia myynnissä.
        2025 on sähköautojen kasvua ja vauhti vain kiihtyy siitä eteenpäin.
        Toyotan paniikki vain kasvaa. Toyotaa voi verrata Nokian viimeisiin vuosiin.
        Myynti oli ruurta juuri ennen kuin myynti meni nollatasolle.
        Ja tulos tiedetään miten kävi. Sama toistuu Toyotan kohdalla koska hybridit ei kiinnosta ketään enään. Alamäki on mutta jyrkkä ja kehitys ei tapahdu hetkessä vaikka Toyota koittaa Teslaa matkia.

        Toyota purki Teslan osiin ja vaikuttui: ”Todellinen taideteos”
        Japanilaisvalmistaja aikoo ottaa kilpailijoistaan opiksi, kun se kehittää seuraavan sukupolven sähköautojaan.
        https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/f84dffdb-3666-4b12-a12d-e36defa1eab7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivopestynä talutusnuorassa höpöttämässä jostain liikevaihdosta?

        Missä ihmeen talutusnuorassa?
        Sinusta varmaan liike joka myy sata mutteria, on isompi, kuin liike, joka myy viisi kaivuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ihmeen talutusnuorassa?
        Sinusta varmaan liike joka myy sata mutteria, on isompi, kuin liike, joka myy viisi kaivuria.

        Kuinka pöljä ja epätoivoinen pitää talutusnuorassa olla että alkaa höpöttämään jostain liikevaihdosta, muttereista ja kaivureista kun autojen lukumäärän markkinoista on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pöljä ja epätoivoinen pitää talutusnuorassa olla että alkaa höpöttämään jostain liikevaihdosta, muttereista ja kaivureista kun autojen lukumäärän markkinoista on kyse?

        Liikevaihdolla määräytyy yrityksen koko.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe