Miten niistä pääsee eroon.
Sibeliusrypyt
12
164
Vastaukset
- Anonyymi
Miksihän vastaukseni botoksista poistui.? Eikö se aloittajaa miellyttänytkään?
- Anonyymi
Aloittaja ei viestiä poistanut.
- Anonyymi
saattoi olla joku sana tekstissäsi jonka perusteella robotti poisti vastauksesi.
- Anonyymi
Minkähänlaiset lienee, enpä ole kuullutkaan..... no varmaan nyt muodissa olevalla kasvojoogalla tai ihan alan hoitolassa apua löytynee.
- Anonyymi
Saa ihmisen näyttämään vihaiselta ja turhaantuneelta.
- Anonyymi
Kaksi eri täyteainetta, kaksi vaihtoehtoa yht 420€ ammattilaisen tekemänä.
- Anonyymi
Miksi hemmetin ihmeessä mediat paasaavat täyttä kurkkua, että ihmisillä menee huonosti eikä ole rahaa mihinkään. Junalauta.
- Anonyymi
Piti googlata kun ei selvinnyt vaikka tuijotin netissä Sibeliuksen kuvaa. Suun ympärillä ainakin oli uurteet. Mutta nyt tiedän ja muillekin tiedoksi.
Sibeliusryppy on suomenkielinen termi, joka viittaa kulmakarvojen väliin syntyvään syvään ryppyyn tai uurteeseen.
Sehän on hienon näköinen ryppypari ja viittaa ajattelun taitoon ja useuteen. Antaisin olla, Minullapa on, isältä perityt.- Anonyymi
Aha.......piti oikein käydä peilistä katsomassa ja ainoastaan kulmia kurtistaessa pari pystyuurretta ilmaantui. Minä kyllä olen aina hieronut kasvojani samalla kun kosteusvoiteen levitän niin oiskohan se auttanut että niitä ryppyjä ei vielä ihmeemmin ole ja ihan kohta jo 70v
- Anonyymi
Botoxia saa laitattaa jatkuvasti ja sen vaikutuksen loputtua otsa vasta
rypyssäkin onkin ! En suosittele. - Anonyymi
Mitä väliä... millään rypyillä... paitsi jos mielessä on ryppyjä.
- Anonyymi
Minullakin on kunnon SIbberyppy kulmakarvojen välissä ja kyllähän se vanhentaa mutta minkäs teet.
EI sitä millään pois saa, no, ehkä leikkauksella mutta siinä saattaa mennä sitten muutakin persoonallisuudesta kuten on käynyt lähes kaikille, jotka ovat menneet leikkauttamaan naamaansa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738