Tässäkö syy öyhön ikitrollauksiin?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9973283/rautalankakauppiaan-uskottavuuden-salto-mortale#comment-95428788
Miten on? Jokohan selviää
28
226
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärtääkseni ole tehnyt rikoksia tai muuten syyllistynyt moraalittomiin tekoihin.
MG
😇 "Jokohan selviää"
Annan ystävän neuvon. Kun kyvyt ja tiedot eivät mitenkään riitä, niin ei myöskään mikään onnistu.
Nauretaan yhdessä. ;)
PS. Jos taas on kyse päästäsi, niin kyllä se yleensä huomiseen puoleen päivään mennessä selviää. ;)- Anonyymi
Mitä selität? Sinähän olet tuolla linkin osoittamassa leskustelussa.
Sinulla ne kyvyt ei riitä.
Varo leukaasi. - Anonyymi
Niin...ei tunnu sinulta onnistuvan mikään. Se neuvokin jäi antamatta.
Kyse on sinusta ja multinikkeilystäsi. Älä sotke, älä soosaa.
Lopeta sikailusi.
- Anonyymi
Moktar peloissaan selittelee peelona.
- Anonyymi
dys
valuuttakauppias
2014-07-27 12:54:38
mitä kummaa kirjoitti:
Miksi kuvittelet voivasi asettaa minulle sääntöjä?
Nykypäivinä alokkaiksi tule sellaisia pentua, joiden on vaikea ymmärtää, että joku muu asettaakin säännöt. Alikersantti karjaisee, että iho umpeen muodossa. Tämänkin jälkeen urvelo yrittää rivistä urputtaa, että mutku, mutku.
Tätä se vapaa kasvaus teettää. ;)))) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
dys
valuuttakauppias
2014-07-27 12:54:38
mitä kummaa kirjoitti:
Miksi kuvittelet voivasi asettaa minulle sääntöjä?
Nykypäivinä alokkaiksi tule sellaisia pentua, joiden on vaikea ymmärtää, että joku muu asettaakin säännöt. Alikersantti karjaisee, että iho umpeen muodossa. Tämänkin jälkeen urvelo yrittää rivistä urputtaa, että mutku, mutku.
Tätä se vapaa kasvaus teettää. ;))))Nykypäivinä alokkaiksi tule sellaisia pentua
Tätä se vapaa kasvaus
- Anonyymi
Talousrikospalstalta ulos naurettu, minfossakin paljastettu kökkökielinen käppyrä militarialarppaajana.
Todellisuudessa erittäin rasistinen hyvesignaloija ja tekeytyy mamuksi omia etuja ajaakseen.
Poistattaa eriävät mielipiteet.
Narsisti.
Hullunpuoleinen huutonauraja kypsymättömällä persoonallaan.
Paha pakkomielle persuihin vainoamistyylillään ja vihaa kantasuomalaisia ihmisryhmänä.Jos et itse huomannut, niin olet ehkä vahingossa lähetellyt tätä samaa tekstiä palstan muihinkin keskusteluihin. Usko minua, kyllä me huomaamme tekstisi. Ei sitä tarvitse ihan noin pöljäpäisesti jankuttaa siellä ja täällä kuin lahkosaarnaaja.
Mitä tulee taas esittämäsi väitteiden sisältöön, niin oletko koskaan ajatellut, että olet saattanut erehtyä. Mitäpä minä, täyspäinen ja järkevä aikuinen tekisin minfossa? Se kun on lähinnä teinipoikien ja vajakkien oma hiekkalaatikko.
Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Kuitenkin Perussuomalaiset on ainoa puolue suomessa, jossa sanotaan suoraan totuus maahanmuutosta. Muissa puolueissa hyssytellään, uikutetaan ja jauhetaan lähinnä paskaa..
Samaan aikaan huumekauppa, jengiytyminen ja raiskaukset lisääntyvät kauhealla tavalla, voi voi kun voisi kääntää kelloa 20 vuotta taaksepäin ja laittaa tämän maan lait kuntoon. Täällä ei sen jälkeen yksikään Mohammad elvistele rikoksillaan - se on varma.
- Anonyymi
Elämä on.
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1745558#p1745558 - Anonyymi
Moktar nauretaan ulos usaristakin.
"...nauretaan ulos usaristakin."
Usarista?
Jos tarkoitat Uutta Suomea, niin mitäpä minä siellä tekisin. Eikös se ole entinen Niklas Herlinin hiekkalaatikko ja nykyään pelkkä Alma Median nettijulkaisu? Mitäpä minä, jolle tulee ihan omalla rahalla maksettu Hesari, tutkailisin ja samalla tukisin jotakin jo ammoin sitten kuollutta sanomalehteä.
Kannattaisi sinunkin polttaa se wannabe-salapoliisin muistikirja.
Nauretaan yhdessä tovi tuota usaria. ;)- Anonyymi
Mielenkiintoista tekstiä. On se ketkuillut jo tuolloin...
- Anonyymi
Denialistina kieltää kaiken.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Usarista?
Jos tarkoitat Uutta Suomea, niin mitäpä minä siellä tekisin. Eikös se ole entinen Niklas Herlinin hiekkalaatikko ja nykyään pelkkä Alma Median nettijulkaisu? Mitäpä minä, jolle tulee ihan omalla rahalla maksettu Hesari, tutkailisin ja samalla tukisin jotakin jo ammoin sitten kuollutta sanomalehteä.
Nauretaan yhdessä tovi tuota usaria. ;)Moktarhan trollaa myös usarissa, tolloparka vielä omalla nimellään. Siksi sen henkilöllisyys paljastuikin!
Jutut jos mahdollista vielä typerämpiä kuin täällä. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Usarista?
Nauretaan yhdessä tovi tuota usaria. ;)"Mitäpä minä, jolle tulee ihan omalla rahalla maksettu Hesari"
Voi hellan lettas, miten kauniisti muotoiltu - että ihanko omalla rahalla maksettu?
Tuollaisen aivotuhnun voi päästää vain hyvin heikolla itsetunnolla varustettu pelle. Vai että ihan omalla rahalla tilattu ja maksettu sanomalehti tulee pellelle oikein kotiin kannettuna..
Buah buah buah buahahhahhaahhaha-----aaa---a-a-a-a-aa-a-aaaaaa!
- Anonyymi
Ja Jukkaseni, niksuttelu ei auta. Netti ei unohda.
Turhaa on pyllistelysi,housussa on jo.- Anonyymi
Tyhmyytesi on ihan hellyttävää. Etkö edes hetken aikaa ymmärrä miettiä sitä, että voisitko itse olla väärässä?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ruotsalainen Jade Sandberg, joka on tullut tunnetuksi kiukkuisena islamin vastustajana Salwan Momikan ohella, sanoo, että on kauheaa, että Momika teloitettiin.
– Jos rohkenet arvostella islamia, saat tappouhkauksia. Tämä kumpuaa jo yksin koraanista, sillä siellä käsketään tappamaan ne, jotka arvostelevat islamia. Lisäksi kehotetaan tappamaan juutalaiset ja kristityt, Sandberg sanoo.
Sandberg kertoo omissa islaminvastaisissa manifesteissaan usein kristinuskosta ja kirjaimellisesti heiluttaa ristiä ja raamattua.
– Minun motiivini islamin vastaisuudelle tulee Raamatun Jumalalta, koska islam edustaa paholaista. Paholainen haluaa valloittaa Ruotsin muslimien avulla ja tehdä maasta islamilaisen valtion, Sandberg sanoo, ja äänenpainot vain kovenevat:
– Ruotsin hallitus ja kirkon edustajat ovat auttaneet islamin etenemistä eli islamisaatiota mm. sallimalla rakentaa moskeijoita toisensa jälkeen ympäri maata. Lisäksi he ovat antaneet muslimien soluttautua viranomaistoimiin ja työpaikoille. Ruotsin on yksinkertaisesti pysäytettävä tämä kehitys ja ihmisten on sanottava EI. On ryhdyttävä toimiin, Sandberg sanoo.
Sandberg poikkeaa siinä mielessä monista islamkriitikoista, että hänen mielestään kristinusko on ainoa ase, joka ristin avulla voi pysäyttää islamin ja työntää sen takaisin.
– Muslimit vihaavat ristiä ja kristinuskoa. Silloin on uskonto uskontoa vastaan, islam vs. kristinusko. Kuten Jeesus Kristuskin sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Kukaan ei tule Isän luo kuin minun kauttani, Sandberg sanoo ja lopettaa PT-medialle antamansa haastattelun:
– Väärä profeetta Muhammed tuo mukanaan vain kuolemaa, ei elämää. Meidän Ruotsissa, Pohjoismaissa ja Euroopassa on noustava ja sanottava EI. Nyt riittää islamin eteneminen ja islamistien tekemät tappavat terrori-iskut –
Mitä mieltä Jade Sandbergin sanomasta?
Jaa sosiaalisessa mediassa: - Anonyymi
Missä asiassa? Haittamaahanmuutossa? Sinun trollaamisessasi useilla eri palstoilla monilla eri nimimerkeillä? Suomen ja jenkkien presidentinvaaleissa?
Miksi miettisin olevani väärässä päivänselvissä asioissa? Tyhmäkö olet? (Kompa, älä vastaa...)
Lämmintä itkua sinne Michiganiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmyytesi on ihan hellyttävää. Etkö edes hetken aikaa ymmärrä miettiä sitä, että voisitko itse olla väärässä?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ruotsalainen Jade Sandberg, joka on tullut tunnetuksi kiukkuisena islamin vastustajana Salwan Momikan ohella, sanoo, että on kauheaa, että Momika teloitettiin.
– Jos rohkenet arvostella islamia, saat tappouhkauksia. Tämä kumpuaa jo yksin koraanista, sillä siellä käsketään tappamaan ne, jotka arvostelevat islamia. Lisäksi kehotetaan tappamaan juutalaiset ja kristityt, Sandberg sanoo.
Sandberg kertoo omissa islaminvastaisissa manifesteissaan usein kristinuskosta ja kirjaimellisesti heiluttaa ristiä ja raamattua.
– Minun motiivini islamin vastaisuudelle tulee Raamatun Jumalalta, koska islam edustaa paholaista. Paholainen haluaa valloittaa Ruotsin muslimien avulla ja tehdä maasta islamilaisen valtion, Sandberg sanoo, ja äänenpainot vain kovenevat:
– Ruotsin hallitus ja kirkon edustajat ovat auttaneet islamin etenemistä eli islamisaatiota mm. sallimalla rakentaa moskeijoita toisensa jälkeen ympäri maata. Lisäksi he ovat antaneet muslimien soluttautua viranomaistoimiin ja työpaikoille. Ruotsin on yksinkertaisesti pysäytettävä tämä kehitys ja ihmisten on sanottava EI. On ryhdyttävä toimiin, Sandberg sanoo.
Sandberg poikkeaa siinä mielessä monista islamkriitikoista, että hänen mielestään kristinusko on ainoa ase, joka ristin avulla voi pysäyttää islamin ja työntää sen takaisin.
– Muslimit vihaavat ristiä ja kristinuskoa. Silloin on uskonto uskontoa vastaan, islam vs. kristinusko. Kuten Jeesus Kristuskin sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Kukaan ei tule Isän luo kuin minun kauttani, Sandberg sanoo ja lopettaa PT-medialle antamansa haastattelun:
– Väärä profeetta Muhammed tuo mukanaan vain kuolemaa, ei elämää. Meidän Ruotsissa, Pohjoismaissa ja Euroopassa on noustava ja sanottava EI. Nyt riittää islamin eteneminen ja islamistien tekemät tappavat terrori-iskut –
Mitä mieltä Jade Sandbergin sanomasta?
Jaa sosiaalisessa mediassa:"Sandberg poikkeaa siinä mielessä monista islamkriitikoista, että hänen mielestään kristinusko on ainoa ase, joka ristin avulla voi pysäyttää islamin ja työntää sen takaisin."
Kannatetaan. Ainakaan tänne Scandinavian suunnalle kyseistä sairasta ja maailmaa tuhoavaa uskontoa ei kaivata - sen harjoittaminen pitää lailla kieltää, miksi poliitikot eivät tätä ole vielä keksineet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä asiassa? Haittamaahanmuutossa? Sinun trollaamisessasi useilla eri palstoilla monilla eri nimimerkeillä? Suomen ja jenkkien presidentinvaaleissa?
Miksi miettisin olevani väärässä päivänselvissä asioissa? Tyhmäkö olet? (Kompa, älä vastaa...)
Lämmintä itkua sinne Michiganiin.hihhih
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050