Söpö ja ihana ja kultainen olet i-nainen tyttöpanda
Haleja ja pusuja 😙😙🤗❤️❤️🪻
T. Pandasi
Ihana olet i-nainen
418
3431
Vastaukset
Love u so much ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Love you♥️♥️
Forever love ❤️❤️🐼🐼
https://youtu.be/iA8huEmBjK0?feature=shared- Anonyymi
♥️
Je t'aime ma panda ❤️❤️
- Anonyymi
Je t’aime♥️♥️
Kuuttini on kaunis
Hän ei ole nauris
Eikä kapris
Hän on Iiris
Kukista kaunein
Joka loistaa sateenkaaren värein
Värittää maailmani tuhansin sävyin- Anonyymi
😊♥️
- Anonyymi
Haleja sinullekin
Where are u? Mitä puuhailet? ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Tulin tuossa tunti sitten kotiin, lepäilen♥️
- Anonyymi
Ikävä sua♥️
- Anonyymi
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi
Mitä puuhailet? ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Hyvää yötä♥️
- Anonyymi
Tulin just kotiin, ikävä sua♥️
- Anonyymi
Haluat selvästi vastauksen tähän filosofiseen kysymykseen. Maailmassa on pahuutta, minun koko koulutukseni on ihmiskunnan ongelmien ratkaisua. Minä uskon kuitenkin ihmisten hyvyyteen. Raamatun mukaan olemme syntisiä eli teemme virheitä, olemme epätäydellisiä. Olemme kuitenkin Jumalan kuva, emme yleensä pahoja. Tässä tullaan kysymykseen mitä on pahuus? Onko esim sisällä oleva viha pahuutta? Jos vihalla on syy ja se johtuu esim epäoikeudenmukaisuudesta. Uskon että kaikki tunteet on lähetetty meille oppaiksi ja yksikään niistä ei ole paha. Se voi olla pahaa mitä teemme tunteen vallassa. Samoin ajatukset eivät tee meistä pahoja, ne ovat vain ajatuksia. Se mitä voimme hallita on mitä teemme ja tekomme ovat hyviä tai pahoja. Yksittäinen teko ei myöskään tee ihmisestä mielestäni pahaa. Tähän liittyy ajatus "ei tekojen kautta Taivaaseen". Pahaksi tulee kun teot toistuvat, niistä tulee käyttäytymistä ohjaava polku ja ihmisen luonne muuttuu pahaksi. Kaikki 7 kuolemansyntiä ovat ihmisten pahoja luonteita. Tiedostan kyllä että maailmassa on paljon pahoja ihmisiä, mutta niin on myös hyviä ihmisiä.
Carl Jung esitti että kaikkien mielessä on tavallaan laatikko jossain ullakolla joka on täynnä sekalaista tavaraa, esim voi olla vihan tunteita ym. Tämä on varjominämme ja sitä on työstettävä ja siihen on tutustuttava jos haluaa vapautua peloistaan täym. On tehtävä sieluntyötä. Meditointi on tässä hyvä. En usko kuten Jungkaan että varjominämme olisi välttämättä mitenkään erityisen paha. Ehkä se on enemmön kuin Muilaskson Mörkö joka näyttää pahalta muttei varsinaisesti ole. Toisilla toki voi olla piilotettua pahuuttakin. Moni kuitenkin luulee olevansa paha ja syntinen vaikkei ole mitään syntistä tehnytkään. Suomessa monet on kasvatettu lapsesta saakka vaatimattomiksi ja ajattelemaan olevansa huono. Monissa muissa kulttuureissa ymmärretään hyvän ja terveen itsetunnon merkitys, esim Amerikassa, Ruotsissa ja Ranskassa. Hyvä itsetunto näkee että meissä on heikkouksia ja vahvuuksia muttei pidä itseään varsinaisesti pahana ellei siihen ole mitään syytä. Rakkaudella on myös jännä taipumus eheyttää niin että rakkauden silmin näemme epätäydelliset ihmiset täydellisinä sellaisinaan, haluamatta muuttaa heitä. - Anonyymi
Positiivinen psykologia 😀
https://fi.wikipedia.org/wiki/Positiivinen_psykologia?wprov=sfla1 - Anonyymi
Positiivinen psykologia keskittyy ihmisen hyvyyteen, voimavaroihin, hyvinvointiin ja siihen mitä voimme parhaimmillamme olla. Ihminen voi loistaa hyvyyttä. Se ei tarkoita ettemmekö olisi kaikki epätäydellisiä jossain. Meissä on sekä vahvuuksia ja heikkouksia. Yhdessä toimiessaan ihmisten hyvät ominaisuudet ja vahvuudet yhdistyvät synergisesti. Raamattu puhuu "uudestisyntymästä ylhäältä" Itse sain suuren elämänilon ja valtavan myötätunnon "syntyessäni uudesti ylhäältä" 🐼❤️
- Anonyymi
Mitä syvemmälle ihmisen mieleen olen tehnyt tutkimusmatkaa, sitä enemmän löydön sieltä valoa ja iloa. Ihmisen pohjimmainen olemus on hyvyys joka loistaa valona sydämessämme. Olemme Jumalan kuvaksi luotuja ja pyrimme kohti valoa. Pahuus on tietämättömyyttä, esim joku voi kasvaa ympäristössä joka ruokkii vihaa tai hän oppii ajattelemaan että raha tuo onnen ja näin huijaa itseään ja tulee ahneeksi. Jeesus sanoo taivasten valtakunta on lasten kaltainen. Pienet lapset ovat luonnostaan hyviä.
Suurin osa kristillisistä kirkoista ei näe ihmisiä syntymästään pahoina. Pahuus opitaan. Näin sanoi aina rakas ystäväni, lukion filosofian, psykologian ja uskonnon opettaja. Jos miettii vaikka natseja tai Neuvostoliittoa, niin heistä tavallisista kansalaisista tuli pahoja propagandan myötä. He oppivat pahuuden. Joskus tämä käy pelottavan helposti. Samoin koulukiusaajat usein ovat ensin tavallisia oppilaita mutta liittyvät kiusaajajengiin ja oppivat kiusaajiksi. Filosofia tai uskonto taas on usein tie pois pahuudesta, opimme hyviksi ihmisikdi viisauden opetuksessa.
Olen samaa mieltä että maailma on nyt monin tavoin pahuuden vallassa, mutta minä, sinä ja moni muu ei ole paha. Epätäydellisiä olemme kaikki ja teemme virheitä, mutta emme ole kaikki pahoja. Pahuus on sitä että on koko ajan ahne tai ilkeä, myy huumeita, ostaa norsunluuta ja uhanalaisten lintujen munia, tai vihaa maahanmuuttajia tai ahneena tekee epärehellisiä bisneksiä. Yksittäinen väärä teki tai kymmenenkään (elleivät tosi vakavia) ei tee ihmisestä vielä pahaa. Pahuus (se että ihminen on paha) vaatii että paha on muuttunut osaksi ihmistä ja hänen luonnettaan ja näin hän on koko ajan pahuuden vallassa.
Minä kärsin varsinkin nuorempana maailantuskaa ja ahdistuin ihmisten pahuudesta. Maailma on monin tavoin paha ja ruma, mutta maailma on myös äärimmäisen kaunis . Kuten sanoit, minä näen helposti ksuneuden ympärillä ja se on yksi onnen avaimista. Luonnossakaan ei vallitse pääosin mikään jatkuva sotatilanne ja eloonjäämis kamppailu, vaan enimmäkseen luonto on harmoniassa ja rauhallinen.
🐼❤️ Zen Panda- Anonyymi
Anna minun nauraa,pienet lapset on luonnostaan hyviä?Ellei lasta ohjaa jo vauvasta asti kyllä ne pirulaiset on pahoja syntyessään jo.Jo kohdussa missä 2 sikiöön jakaa saman samassa sikiöpussissa tilan toinen yrittää imeä toiselta ravinnon.Ehkei se pahuutta ole.
- Anonyymi
Mitä mieltä olet ei-kristillisistä uskonnoista? 🌍🐼
- Anonyymi
No, mun mielestä kristinuskossa keskeisin ja tärkein voima, vaatimus ja johtoajatus on rakkaus. Kaikista keskeisin asia. Jos se jossain muussa uskonnossa ei ole, niin seuraukset ei sitten ole yleensä hyvät. Toki yksilöt voi elää rakkaudellisesti ja toisaalta taas ”kristitty” ei välttämättä toteuta rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mun mielestä kristinuskossa keskeisin ja tärkein voima, vaatimus ja johtoajatus on rakkaus. Kaikista keskeisin asia. Jos se jossain muussa uskonnossa ei ole, niin seuraukset ei sitten ole yleensä hyvät. Toki yksilöt voi elää rakkaudellisesti ja toisaalta taas ”kristitty” ei välttämättä toteuta rakkautta.
Olen täysin samaa mieltä. Tärkein on Rakkaus. Se on suuri voima, joka pitää ystävät yhdessä, pariskunnat toisissaan kiinni, perheet koossa ja linnut ilmassa, planeetat radoillaan. Kristinusko opettaa jopa rakastamaan vihollista, niin kuinka suuri onkaan rakkaus ystäviä ja läheisiä kohtaan. Rakkaus on niin suuri sana, että käytän sitä aina suurella kunnioituksella. Rakkaus syntyy siitä että ajattelee että toinen on tärkeä.
Rakkauden lisäksi kristinuskon toinen peruspilari on Viisaus, mystinen taivaallinen Viisaus. Jeesuksen sanat eivät ole tästä maailmasta vaan taivaallista viisautta, suurempaa kuin inhimillinen viisaus, joka sekin usein hyvinkin hyödyllistä. Jeesus opettaa paljon käytännön asioita, miten tulee elää moraalisesti ja miten tämä koituu kaikkien parhaaksi ja miten voimme elää onnellista elämää, älkää kootko maallisia rikkauksia, älkää murehtiko huomispäivää.
Olen itse asiassa niin vakaalla pohjalla kristitty, että sen takia osaan rakastaa ja arvostaa myös muita uskontoja ja kulttuureja, olivatpa ne oikeassa tai väärässä. Rakkauden ja viisauden kautta me nousemme kristittyinä ihan uudelle levelille. 😅 Mulle tärkeää ollut myös aina filosofia, jo ala-asteelta, jossa opettaja innosti minua tutkimaan sitä.
Muissa uskonnoissa on usein paljon viisautta, mutta niin niiden kuin kristinuskon piirissä on paljon korruptiota ja langenneisuutta. Tarvitaan ainaista reformaatiota. Ja on kuumneltava mitä tiede opettaa, koska tiede harvoin erehtyy, ainakaan paradigmatasolla.
- Anonyymi
Love u Kuutti Iiris ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Love you♥️♥️
- Anonyymi
Kaunis biisi
https://www.youtube.com/watch?v=icCIkh-FL8A- Anonyymi
Valot pimeyksien reunoilla ❤️❤️
- Anonyymi
Ihan hyvä Juhaseni,mut radiosta tulee parempi,joten en kuunnellut. Don' you cry tonight... T-nainen
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä Juhaseni,mut radiosta tulee parempi,joten en kuunnellut. Don' you cry tonight... T-nainen
Viestit on Iirikselle, ei T naiselle
- Anonyymi
Kuutinystävä kirjoitti:
Viestit on Iirikselle, ei T naiselle
Se on kuule semmonen akka että se omii kaikkien miehet kiusallaankin.
- Anonyymi
Hyvää yötä ja huomenta
https://youtu.be/zcrnnOp61wM?feature=shared - Anonyymi
Sun särkyä anna mä en... ❤️❤️
https://youtu.be/IvrMLSI8hz0?feature=shared - Anonyymi
Johanna Kurkela, Elastinen
Oota mua - Anonyymi
Johanna Kurkela, Juha Tapio ❤️❤️❤️❤️
Muita enemmän
https://youtu.be/xMbP9SoJ_hM?feature=shared - Anonyymi
Jos et oon näitä kaikkii jo kuullu, niin laitoin muutaman toivoa herättävää, positiivista, kaunista tai rakaudellista biisiä 🐼❤️🐼
- Anonyymi
♥️♥️
- Anonyymi
Haluisin Sun viereen ja silittää hellästi Sun kauniita vaaleita, kultaisia hiuksia ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Tai silittää Sun mustavalkoista turkkia 😅🐼
- Anonyymi
Niin mäkin haluun sun viereen kulta🤍
- Anonyymi
Kohta hellitään toisiamme🤍♥️🤍♥️
- Anonyymi
♥️😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai silittää Sun mustavalkoista turkkia 😅🐼
😅♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta hellitään toisiamme🤍♥️🤍♥️
Ootko varma Juhaseni? ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma Juhaseni? ♥️
Oon rakas T-nainen 🤍
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma Juhaseni? ♥️
En ole T nainen enkä Juha. Nämä viestit on Iirikselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma Juhaseni? ♥️
Onko tämä Juha sama kuin Pepe?Tulee tuo Pepe mieleen Pandoista.
- Anonyymi
Mitä puuhailet Kulta Kuutti? ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Väsyttää..♥️
- Anonyymi
♥️♥️
Voiko läheinen jo paremmin? ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Hieman♥️
Anonyymi kirjoitti:
Hieman♥️
"Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä."
Uskohan on luottamusta Jumalan hyvyyteen.
"Saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon."Anonyymi kirjoitti:
Hieman♥️
Maailma on epätäydellisyyden vallassa. Siksi on sairauksia.
Kun olen miettinyt todikean ongelmaa: Jos maailma olisi nyt täydellinen niin ei olisi virheen mahdollisuutta, eikä siis ihmisen vapaata tahtoa. Jumala haluaa että vapaaehtoisesti omasta tahdostamme valitsemme hyvän.- Anonyymi
Kuutinystävä kirjoitti:
Maailma on epätäydellisyyden vallassa. Siksi on sairauksia.
Kun olen miettinyt todikean ongelmaa: Jos maailma olisi nyt täydellinen niin ei olisi virheen mahdollisuutta, eikä siis ihmisen vapaata tahtoa. Jumala haluaa että vapaaehtoisesti omasta tahdostamme valitsemme hyvän.Jotkut on sitä mieltä että tänne tullaan oppimaan asioita ja joskus se tosiaan siltä tuntuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut on sitä mieltä että tänne tullaan oppimaan asioita ja joskus se tosiaan siltä tuntuu..
Kyllä, näin ajattelen itsekin 🐼
- Anonyymi
Pantava?
Täällä teen koulujuttuja tähän aikaan 🐼🎓
Pandalle sopisi tohtorin hattu, kun on kohta jo maisteri
- Anonyymi
Good morning my love ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Ikävä sua♥️♥️
- Anonyymi
♥️..
- Anonyymi
Aiotko sä matkustaa Kaliforniaan lähiaikoina? 🐼🌍
- Anonyymi
Ei ole sellasta suunnitelmaa :)♥️
- Anonyymi
Love u Kuutti ❤️❤️🐼🐼❤️❤️
- Anonyymi
Love you♥️♥️
- Anonyymi
♥️♥️
- Anonyymi
Love u Kuutti ❤️❤️😙😙😁🐼🐼
- Anonyymi
Mitä puuhailet? 🐼❤️
- Anonyymi
Selaan nettiä vaan♥️
- Anonyymi
Love u Kuutti ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
I love you♥️♥️
- Anonyymi
Mitä puuhailet Kulta? ❤️❤️
- Anonyymi
Mietin sua ja paria muuta asiaa♥️
- Anonyymi
Se pulujuttu oli hauska, olisit pitänyt sen 😅🐼
- Anonyymi
Pulujuttu?🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pulujuttu?🙂
Facessa ❤️🐼
- Anonyymi
Mitä puuhailet ja mietit Kuutti ? Love u❤️❤️
Mikä voittaa UMK:ssa? 🐼🎶🎵
- Anonyymi
En ole seurannut yhtään mutta ilmeisesti siellä on yksi vahva voittajaehdokas
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Euroviisuista tykkäät? 🐼
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää tuosta Erikan kappaleesta. Tykkään tost Nelli Matulan Hitaammin hautaan...
- Anonyymi
Kuutinystävä kirjoitti:
Mutta Euroviisuista tykkäät? 🐼
Täytyy tunnustaa etten oo ikinä ollut kovin kiinnostunut, ehkä enemmän niin, että katsonut yksittäisiä kappaleita joskus😅🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy tunnustaa etten oo ikinä ollut kovin kiinnostunut, ehkä enemmän niin, että katsonut yksittäisiä kappaleita joskus😅🙂
Sun Facessa sanot että tykkäät Euroviisuista tosi paljon
Jos et ole sama Iiris, niin en tiedä missä Sut voin kohdata❤️🐼 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun Facessa sanot että tykkäät Euroviisuista tosi paljon
Jos et ole sama Iiris, niin en tiedä missä Sut voin kohdata❤️🐼Minkälainen Iiris olet ja missäpäin asut? Missä Sut voi kohdata? ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen Iiris olet ja missäpäin asut? Missä Sut voi kohdata? ❤️❤️
Mitä opiskelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen Iiris olet ja missäpäin asut? Missä Sut voi kohdata? ❤️❤️
Minkä ikäinen olet ja missä päin asut?
Tunnenko sinut jostain irl? 🐼❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja missä päin asut?
Tunnenko sinut jostain irl? 🐼❤️Ja onko siis oikea nimesi Iiris?
Minkä maiden Euroviisu-kappaleista tykkäät? ❤️❤️🐼
- Anonyymi
En tiedä vielä yhtäkään, ehkä vois kattoa jotain, onko suosituksia? :)
- Anonyymi
Se Iiris josta olen irl kiinnostunut, sanoi Facessa olevansa iso Euroviisut fani....
Mietin nyt miten voin suhun saada kontaktin, jos et ole tämä Iiris. Kun en tiedä miltä näytät ja millainen olet tai missä asut tai juuri mitään. 😢❤️ - Anonyymi
Ihmettelen kun sinä taas tiedät paljon minun elämästä. Tiedät missä asun ym.. Haluaisin tietää kuka olet ja rutustua Sinuun 🐼❤️🐼
- Anonyymi
*tutustua
- Anonyymi
Love u ❤️❤️ haluaisin vain vastaukset kysymyksiin? Kuka olet? En muuten löydä sua irl....
- Anonyymi
Mä aina säikähdän hirveästi kun pelkään että oon menettänyt Sut ❤️❤️
- Anonyymi
Oot mulle niin tärkeä ja rakastan Sua koko sydämestäni, koska oot kuin mun sielun puolikas ❤️❤️🐼
- Anonyymi
Älä hätäile♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot mulle niin tärkeä ja rakastan Sua koko sydämestäni, koska oot kuin mun sielun puolikas ❤️❤️🐼
Samoin♥️
- Anonyymi
Love u ma Kuutti ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Love you♥️♥️
- Anonyymi
Mitä puuhailet Kulta ? ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
Tulin sairaalalta just, yritän käydä joka päivä jos ei oo mitään estettä.. ♥️
- Anonyymi
♥️♥️♥️☕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin sairaalalta just, yritän käydä joka päivä jos ei oo mitään estettä.. ♥️
Hyvä, onko läheinen jo tervehtynyt paljon? ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, onko läheinen jo tervehtynyt paljon? ❤️❤️
Kuntoutus aloitettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntoutus aloitettu
Hienoa ❤️❤️
- Anonyymi
Mitä mietit ja puuhailet? ❤️❤️
- Anonyymi
Kävin tuossa illalla vielä lapsia moikkaamassa, nyt kotona siis kyllä jo..♥️
- Anonyymi
Pandat on aivan omalaisiaan, erilaisia kuin kaikki muut
Ne on aidosti asenteeltaan elämäniloisia, hetkestä nauttiva, leikkisiä, kilttejä ja empaattisia, hieman kömpelöitä välillä mutta taitavia..
Pandat löysi ekana eurooppalaisista 1800-luvulka ranskalainen pappi Armand David, joka auttoi ja pelasti monia lajeja , hänen mukaan on nimetty mm kiinalainen davidinhirvi
🐼❤️- Anonyymi
Miten läheinen voi ? ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten läheinen voi ? ❤️❤️
Hidasta toipumista♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hidasta toipumista♥️
❤️❤️🐼
- Anonyymi
Haluisin koskettaa ja halia sua ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
😊♥️ samoin…
- Anonyymi
Kamala ikävä sua♥️
- Anonyymi
Kaipaan Sua valtavasti ❤️🐼🐼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voispa halata
- Anonyymi
♥️♥️
- Anonyymi
Sä oot kyllä kiva. Tunnenko sut jostain? 🐼
- Anonyymi
Lähetä viestiä tai lähesty jotenkin muuten rohkeasti...
- Anonyymi
Moi ❤️🐼
- Anonyymi
♥️♥️
- Anonyymi
Me tunnetaan kyllä♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me tunnetaan kyllä♥️
Millä kirjaimella oikea nimesi alkaa? ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me tunnetaan kyllä♥️
Minkä ikäinen olet? ❤️
- Anonyymi
Missä me kohdattiin ensi kerran? ❤️❤️
- Anonyymi
Sun työpaikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun työpaikalla
En saa nyt mieleeni missä, mut mulla on ollut yli 10 työpaikkaa+ vapaaehtoistyöt... Mikä vuosi? ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa nyt mieleeni missä, mut mulla on ollut yli 10 työpaikkaa vapaaehtoistyöt... Mikä vuosi? ❤️
2019
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2019
En saa vieläkään mieleeni, että kuka olet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2019
Oletko varma että minäkään ole oikea henkilö, jota etsit
Minun nimeni alkaa jollakin näistä: a,b,c,d ja olen yli 30-vuotias... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että minäkään ole oikea henkilö, jota etsit
Minun nimeni alkaa jollakin näistä: a,b,c,d ja olen yli 30-vuotias...Välillä 31-36 minäkin ❤️
- Anonyymi
Onko tää sinun oma päiväkirja 😂
- Anonyymi
Vieläkin pohdin kuka oot? ❤️❤️
- Anonyymi
Olet kuitenkin aivan ihana ihminen mitä olen sinuun tutustunut❤️❤️🐼
- Anonyymi
Miten läheinen voi? ❤️
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
En oo, joskus vois käydä tutkimassa, paljonhan tuolla ois nähtävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo, joskus vois käydä tutkimassa, paljonhan tuolla ois nähtävää
Ootko käynyt muuten Ranskassa? Mistä oot oppinut täydellisen Ranskan kielen? 🐼❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko käynyt muuten Ranskassa? Mistä oot oppinut täydellisen Ranskan kielen? 🐼❤️
😉😊❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😉😊❤️
Onko Sulla ranskalaisia sukujuuria ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😉😊❤️
Ootko matkustanut ranskankielisessä maailmassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko matkustanut ranskankielisessä maailmassa?
Where are u? ❤️🐼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Where are u? ❤️🐼
Simahdin❤️
- Anonyymi
Ootko kasvissyöjä?
- Anonyymi
Olisin ihan mielellään, mutta vaikea toteuttaa kokonaan, en syö lihajuttuja kovin paljoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin ihan mielellään, mutta vaikea toteuttaa kokonaan, en syö lihajuttuja kovin paljoa
Okei mä haluankin vaimon joka vähintään syö enimmäkseen kasvisruokaa, eikä paljoa lihaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei mä haluankin vaimon joka vähintään syö enimmäkseen kasvisruokaa, eikä paljoa lihaa...
Mielellään ei ollenkaan lihaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään ei ollenkaan lihaa...
Syön välillä lähinnä raudan takia, en halua miettiä anemiaa kun kasvisrauta ei imeydy yhtä hyvin, plus muut ravintoaineet, kasvisruoka voi olla myös vatsalle aika rajua jos ei ole tottunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syön välillä lähinnä raudan takia, en halua miettiä anemiaa kun kasvisrauta ei imeydy yhtä hyvin, plus muut ravintoaineet, kasvisruoka voi olla myös vatsalle aika rajua jos ei ole tottunut
Se on ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul on melkein vegaanina hemoglobiini 174
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul on melkein vegaanina hemoglobiini 174
Joo, yksilöllisiä juttuhan nää on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut voin tehdä Sulle herkullista kasvisruokaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut voin tehdä Sulle herkullista kasvisruokaa...
Se ois jo luksusta että joku tekis mulle ruokaa🙂♥️
- Anonyymi
Kaipaan sua älyttömästi♥️
- Anonyymi
Miss u ❤️❤️
Oletko käynyt Ranskassa? 🇫🇷
- Anonyymi
Je t’aime♥️
Minä en ole sitten moniavioinen panda. Se Iiris jonka tunnen in real life laittoi Facebookiin että seurustelee jonkun toisen miehen kanssa. Minä en elä moniavioisessa suhteessa vaan pandat pariutuvat oman parinsa kanssa yksiavioisesti loppuiäksi.
- Anonyymi
♥️..
- Anonyymi
Kun sanoit että soitat vain vähän pianoa, mutta kävit kuitenkin 10 vuotta pianotunneilla musiikkiopistolla? 🤔
- Anonyymi
En nyt ymmärrä... Voitko olla sama henkilö?
- Anonyymi
Muistat kaiken😅🙂♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistat kaiken😅🙂♥️
Pandat muistavat rakkaistaan kaiken 🐼❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistat kaiken😅🙂♥️
Oletko käynyt 10 vuotta musiikkiopistolla pianotunneilla? 🐼🎶
- Anonyymi
Mä varmaan nyt katoan kohta täältä palstalta kun ollaan erehdytty pari vuotta. Olisi pitänyt aiemmin ymmärtää, kun sä sanoit esim ettet nuku parvisängyssä ja in real life Iiriksellä on parvisänky. Outoa miten niin moni muu asia matchösi. Toivottavasti Sinä saat elää mahdollisimman onnellista elämää kuka sitten lienetkin... ❤️🐼
- Anonyymi
Sanoit että olet paikkakunnalta, joka alkaa samalla kirjaimella kuin toinen nimesi. Tuntemani Iiriksen toinen nimi alkaa J:llä koska se on Johanna
Hän on kotoisin Nummelasta, joka alkaa N:llä. - Anonyymi
Jos olet oikea Iiris niin miksi tämä kaikki valehtelu? Miksi salaat kaikilta suhteesi minuun? Miksi minut pitää pitää piilossa? Minä olen aina rehellinen. En oe täälläkään valehdellut koskaan mistään.
- Anonyymi
En voi luottaa mitä sanot jos välillä puhut totta ja välillä valehtelet. En enää tiedä mikä on totuus. En tiedä enää lainkaan kuka olet, että oletko tuntemani Iiris. Tuntemani Iiriksen kanssa uskoin että minulla on kohtalon yhteys ja sielunkumppanuus, mutta en usko että enää häntä saan koska hän seurustelee toisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi luottaa mitä sanot jos välillä puhut totta ja välillä valehtelet. En enää tiedä mikä on totuus. En tiedä enää lainkaan kuka olet, että oletko tuntemani Iiris. Tuntemani Iiriksen kanssa uskoin että minulla on kohtalon yhteys ja sielunkumppanuus, mutta en usko että enää häntä saan koska hän seurustelee toisen kanssa.
Minua harmittaa miten elämä huijasi minua monta vuotta että Iiris olisi minusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua harmittaa miten elämä huijasi minua monta vuotta että Iiris olisi minusta kiinnostunut.
Minun kohtaloni on varaan jäädä yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se Iiris olisi ollut minusta kiinnostunut niin olisi törkeää laittaa Facebookiiin seurustelevansa jonkun toisen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aidosti rakastanut Iiristäni ja kaivannut nämä vissiin kolme ja puoli vuotta. Olen itkenyt ja surrut kun ei olla nähty 🐼❤️ Uskonut koko ajan että vielä kohdataan...
- Anonyymi
Olen odottanut hänen soittavan tai lähettävän viestiä. Pallo on ollut hänellä, koska hän on estänyt mut Facebookissa ja WhatsAppissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen odottanut hänen soittavan tai lähettävän viestiä. Pallo on ollut hänellä, koska hän on estänyt mut Facebookissa ja WhatsAppissa
Miten minä ehdotan mitään jos hän on estänyt minut. Tunteistani olen kertonut joka ystävänpäivä ja joulu lahjalla paitsi nyt ystävänpäivänä koska en usko että hän minusta välittää. Kukkia olen vienyt ovelle ym
- Anonyymi
Sinä et ole kotoisin Nummelasta niin et ole silloin oikea Iiris 😭 vai onko muka oikea Iiris jostain J:llä alkavalta paikkakunnalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fonectassa Iirikselle on vain kaksi etunimeä, eikä kolme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole kotoisin Nummelasta niin et ole silloin oikea Iiris 😭 vai onko muka oikea Iiris jostain J:llä alkavalta paikkakunnalta
Niin moni asia mitä sanot ei täsmää todellisuuden kanssa
- Anonyymi
Mitä minä olen tehnyt väärää ? Sekö että haluaisin olla edes varma siitä kenen kanssa keskustelen. Olen koko ajan ollut täällä rehellinen.
Pitäisikö minun luottaa täydelliseen epävarmuuteen asioista. Antaisin kaikkeni Iirikselleni jos voisin olla varma hänen rakkaudestaan. En voi luottaa vain epämääräisiin vihjeisiin täällä kun niin moni asia ei täsmää oikeaan Iirikseen. Niin moni asia mitä sanpt ei pidä paikkaansa sen Iiriksen kohdalla jonka tunnen in real life. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä olen tehnyt väärää ? Sekö että haluaisin olla edes varma siitä kenen kanssa keskustelen. Olen koko ajan ollut täällä rehellinen.
Pitäisikö minun luottaa täydelliseen epävarmuuteen asioista. Antaisin kaikkeni Iirikselleni jos voisin olla varma hänen rakkaudestaan. En voi luottaa vain epämääräisiin vihjeisiin täällä kun niin moni asia ei täsmää oikeaan Iirikseen. Niin moni asia mitä sanpt ei pidä paikkaansa sen Iiriksen kohdalla jonka tunnen in real life.Haluan olla tärkeistä asioista varma. Jos en voi olla varma riskeeraan silloin kaiken elämässäni ja se on iso virhe.
Kun voin olla varma, annan asioille ja ihmisille koko sydämeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan olla tärkeistä asioista varma. Jos en voi olla varma riskeeraan silloin kaiken elämässäni ja se on iso virhe.
Kun voin olla varma, annan asioille ja ihmisille koko sydämeni.Jos täällä olen ja kirjoitan, niin en kestä sitä jos olenkin ollut väärässä ja et olekkaan se oikea Iiris. Minulta on mennyt silloin elämästä iso osa hukkaan.
Minun täytyy olla varma että olet se Iiris ja että Iiris oikeasti rakastaa minua kuten minä häntä. En voi ottaa riskiä että heitän elämäni hukkaan. - Anonyymi
Anteeksi jos jotenkin loukkasin äsken mutta toivon että näet asiat myös minun kantiltani. Olen kaikkeni antanut Iirikseni ja minun suhteeseen, meidän suhde on jotain elämää suurempaa... Minun täytyy voida olla varma hänestä. En voi heittää elämääni hukkaan luottamalla väriin päätelmiin ja kuvitelmiin. In real life kaikki näyttää siltä etten voi olla enää varma mistään meistä.
- Anonyymi
Jos olet oikea Iiris niin ota minuun yhteyttä, soita, lähetä viestiä. Tule puhumaan jos näet minut jossain. Minä odotan vielä sinun yhteydenottoasi. ❤️🐼🐼❤️
- Anonyymi
Meidän pitää saada meidän suhde etenemään in real life. Vain se on varmaa. Kirjoitukset täällä ei ole sellaista mihin voi varmasti luottaa. Minä odotan sinua. Tule luokseni, puhutaan kaikki asiat selviksi. Soita, lähetä viestiä. Minä vastaan varmasti jos lähetät viestiä ❤️🐼🐼❤️
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Etkö ymmärrä ettei näistä voi tietää varmuudella kuka olet.En minä ainakaan.
- Anonyymi
Love u ma panda 🐼❤️🐼
- Anonyymi
Love you♥️♥️
- Anonyymi
Iiris K 😘❤️
- Anonyymi
Ei ole Iiris K
- Anonyymi
♥️♥️
- Anonyymi
Mitä puuhailet ja mietit? ❤️❤️🐼
- Anonyymi
Menossa kattomaan toipilasta taas
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menossa kattomaan toipilasta taas
Kiva ❤️
- Anonyymi
Love u Sweetie ❤️❤️🐼🐼❤️❤️
- Anonyymi
Ikävä♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä♥️
Miss u ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miss u ❤️❤️
♥️♥️
- Anonyymi
Minusta tuntuu kurjalta kun olet estänyt.
- Anonyymi
Eikö voitaisi jo nähdä? Mitä odotat? ❤️
- Anonyymi
Missä me voidaan nähdä? Haluaisin nähdä mutta en tiedä mistä sut esimerkiksi vois löytää? ❤️❤️
- Anonyymi
♥️..
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Love u Sweetie ❤️❤️
- Anonyymi
I love you♥️♥️
- Anonyymi
Meidän pitäis harrastaa jotain läheistä kanssakäymistä niin ujous lähtisi ...❤️❤️
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Hugs 🤗🤗❤️❤️
- Anonyymi
♥️😊
- Anonyymi
Love u ❤️❤️
- Anonyymi
I love you♥️♥️
- Anonyymi
Mitä puuhailet? Mä oon retkellä metsässä järven rannalla, hienot maisemat 😃
- Anonyymi
Kotona nyt, nätti auringonlasku oli kyl, mut tykkään et noi pakkaset väisty😊♥️
- Anonyymi
On huippu puhdas ilma 😃❤️🐼
- Anonyymi
Vähän syrjemmässä näkyis tähdetkin hienommin♥️
- Anonyymi
Kamala ikävä taas♥️
- Anonyymi
Kauhea ikävä Sua, tuu viereen ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea ikävä Sua, tuu viereen ❤️❤️
♥️♥️
- Anonyymi
Olen kaivannut Sua ihan valtavasti. Haluaisin jo kanssasi taas läheiseen suhteeseen, käytäisiin taas treffeille ja tutustuttaisiin lisää. Kaikki keskeytyi niin äkkiä. Olen valmis Sut kohtaamaan. Välillä on ollut jotain harmeja ja huolia estämässä ja juttuja hoidettavana mutta nyt ei ole. Olet ihanin nainen maan päällä ja haluaisin jo lähellesi. 🐼❤️🐼
- Anonyymi
Would be amazing♥️
- Anonyymi
Miss u so much Bebe ❤️❤️🐼🐼
- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Fuck duck Tours
- Anonyymi
Duck Tales oli hauska piirretty
- Anonyymi
Mitä puuhaat ja mietit Sweetie? ❤️❤️
- Anonyymi
Sairaalalta tulin just, käyn vielä muksuja moikkaamassa. Ikävä sua♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaalalta tulin just, käyn vielä muksuja moikkaamassa. Ikävä sua♥️
Kiva ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva ❤️❤️
♥️
- Anonyymi
Love u ❤️❤️
- Anonyymi
I love you♥️♥️
- Anonyymi
Missä paikoissa Sut voisi nähdä? Sano jotain vinkkejä..
- Anonyymi
En suunnittele kovin tarkasti menojani, mutta sua ois aina aikaa nähdä♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suunnittele kovin tarkasti menojani, mutta sua ois aina aikaa nähdä♥️
Milloin saan Sut syliini? ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin saan Sut syliini? ❤️❤️
♥️
- Anonyymi
Miten Sun opinnot? ❤️❤️
- Anonyymi
Vaihtelevasti ♥️
- Anonyymi
I miss you♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtelevasti ♥️
Pitää syksyllä tehdä muutoksia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I miss you♥️
Miss u Bebe ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miss u Bebe ❤️❤️
♥️
- Anonyymi
Mitä mä opiskelen? Testataan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mä opiskelen? Testataan...
Mä opiskelen elämää..😅🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä opiskelen elämää..😅🥹
Mitä tykkäät mun opiskelemasta alasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tykkäät mun opiskelemasta alasta?
Arvostan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan
❤️❤️
- Anonyymi
Where r u? ❤️
- Anonyymi
♥️😊
- Anonyymi
Hugs 🤗🤗❤️❤️
- Anonyymi
♥️♥️
- Anonyymi
Je t’aime♥️
- Anonyymi
Je t'aime ❤️❤️
- Anonyymi
Mitä olet puuhannut tänään Honey? ❤️❤️
- Anonyymi
Kaupungilla meni useampi tunti, muuten en oikein mitään erityistä♥️
- Anonyymi
Haluisin nähdä sua, mutta en tiiä missä Sut näkisin? ❤️❤️
- Anonyymi
Missä vaan haluaisit♥️
- Anonyymi
Oletko mielestäsi enemmän konservatiivi vai liberaali? Ja missä asioissa konservatiivi, missä liberaali?
- Anonyymi
En oikein osaa sanoa, riippuu varmaan asiasta. En ainakaan tykkää yhtään sellasesta, että asioista pitää ajatella tietyllä tavalla koska niin on aina ajateltu, tai tehdään tietyllä tavalla kun aina tehty, logiikkaa pitää kyseenalaistaa ja muutoksia tehdä jos se johtaa parempaan. Uskon jonkinlaiseen muita kunnioittavaan vapauteen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein osaa sanoa, riippuu varmaan asiasta. En ainakaan tykkää yhtään sellasesta, että asioista pitää ajatella tietyllä tavalla koska niin on aina ajateltu, tai tehdään tietyllä tavalla kun aina tehty, logiikkaa pitää kyseenalaistaa ja muutoksia tehdä jos se johtaa parempaan. Uskon jonkinlaiseen muita kunnioittavaan vapauteen..
Kuulostaa samalta mitä minä ajattelen. Myöskin nuo käsitteet konservatiivi ja liberaali ymmärretään nykyään ihan väärin. Mummoni aikainen konservatismi oli sitä, että käyttäydytään hyvin ja kohteliaasti, opiskellaan ja arvostetaan sivistystä ja kauneutta ja kulttuuria, ollaan nöyriä ja jalat maassa, arvostetaan rikkomatonta ihmisarvoa, suojellaan luontoa. Nykykonservatismi on aivan erilaista 😅 Minä olen tuolla perinteisellä tavalla konservatiivi mistä mummoni voi olla ylpeä.
Olen samaa mieltä että riippuu asiakysymyksestä. Mielestäni yhteiskunnan olot pitää olla mahdollisimman liberaalit sosiaalisesti. Ihmiset itse voivat sitten valita olla itse konservatiivisempia, kuten minä teen osin... Monen nykykonservatiivin mielestä minä olen ääriliberaali vaikkei se ole niin. Luonnonsuojelu tai ihmisoikeuksien puolustaminen ei ole liberaalia vaikka niin moni väittää... Muuten paavikin olisi liberaali...Joskus kutsun itseäni liberaaliksi koska juuri nuo äsken mainitsemani nähdään usein liberaaleina. Olen vankasti keskellä objektiivisesti. Vastustan ääriliikkeitä tuli ne sitten mistä suunnasta tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena olin sekä partiossa että kuuntelin räppiä ym. Olen aina ollut sekoitus....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena olin sekä partiossa että kuuntelin räppiä ym. Olen aina ollut sekoitus....
Ja itseasiassa kuuntelin sekä klassista musiikkia että räppiä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykymaailma tarvitsee huomattavasti suuria muutoksia, meidän pitää luoda maailma joka on hyvä kaikille 🌍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa samalta mitä minä ajattelen. Myöskin nuo käsitteet konservatiivi ja liberaali ymmärretään nykyään ihan väärin. Mummoni aikainen konservatismi oli sitä, että käyttäydytään hyvin ja kohteliaasti, opiskellaan ja arvostetaan sivistystä ja kauneutta ja kulttuuria, ollaan nöyriä ja jalat maassa, arvostetaan rikkomatonta ihmisarvoa, suojellaan luontoa. Nykykonservatismi on aivan erilaista 😅 Minä olen tuolla perinteisellä tavalla konservatiivi mistä mummoni voi olla ylpeä.
Olen samaa mieltä että riippuu asiakysymyksestä. Mielestäni yhteiskunnan olot pitää olla mahdollisimman liberaalit sosiaalisesti. Ihmiset itse voivat sitten valita olla itse konservatiivisempia, kuten minä teen osin... Monen nykykonservatiivin mielestä minä olen ääriliberaali vaikkei se ole niin. Luonnonsuojelu tai ihmisoikeuksien puolustaminen ei ole liberaalia vaikka niin moni väittää... Muuten paavikin olisi liberaali...Joskus kutsun itseäni liberaaliksi koska juuri nuo äsken mainitsemani nähdään usein liberaaleina. Olen vankasti keskellä objektiivisesti. Vastustan ääriliikkeitä tuli ne sitten mistä suunnasta tahansa.Viisasta♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykymaailma tarvitsee huomattavasti suuria muutoksia, meidän pitää luoda maailma joka on hyvä kaikille 🌍
Suuret laivat kääntyy hitaasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuret laivat kääntyy hitaasti
Joskus historiassa ovat valtavatkin muutokset käyneet yllättävän nopeasti 😄🌍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joskus historiassa ovat valtavatkin muutokset käyneet yllättävän nopeasti 😄🌍
Totta sekin :)
- Anonyymi
Combien d’Oscars as-tu gagné ? Quand tu es acteur...
- Anonyymi
Actrice je veux dire
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Actrice je veux dire
Je regardais les photos pendant que tu étais dans les pièces de théâtre 😊
- AnonyymiUUSI
Je t'aime ❤️❤️
- AnonyymiUUSI
I love you♥️♥️
- AnonyymiUUSI
Kaipaan sua♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan sua♥️
Miss u bebe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miss u bebe
♥️♥️
- AnonyymiUUSI
Dans quel film et quel rôle aimeriez-vous être actrice?
- AnonyymiUUSI
Sellaseen missä tienaa niin hyvin et niillä rahoilla voi elellä huoletta sitten, tai sit voisin olla joku sivuosan esittäjä joka makoilee lämpimällä biitsillä😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaseen missä tienaa niin hyvin et niillä rahoilla voi elellä huoletta sitten, tai sit voisin olla joku sivuosan esittäjä joka makoilee lämpimällä biitsillä😅
Mä voin olla sun pääosan vastanäyttelijä, jos meillä olisi yhteisiä pussaus kohtauksia tai muita läheisen kanssakäymisen kohtauksia ❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin olla sun pääosan vastanäyttelijä, jos meillä olisi yhteisiä pussaus kohtauksia tai muita läheisen kanssakäymisen kohtauksia ❤️❤️
Huh♥️
- AnonyymiUUSI
Tu me manques ❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Ikävä myös♥️
- AnonyymiUUSI
Katselen instan pandavideoita ja Netflixiä 🐼❤️
- AnonyymiUUSI
Pandavideot&chill♥️
- AnonyymiUUSI
Muksu näytti yks päivä kuvaa, jossa panda loju 4 kummallisessa asennossa ja sano et siinä on minä😀 ihan osuvaa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muksu näytti yks päivä kuvaa, jossa panda loju 4 kummallisessa asennossa ja sano et siinä on minä😀 ihan osuvaa..
😅😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😅😅
;)❤️
- AnonyymiUUSI
Je t’aime♥️
- AnonyymiUUSI
Je t'aime ❤️❤️
Ketjusta on poistettu 125 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2282935
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih242633No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281843Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2541590Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81369Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko131319Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3621124Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?441024Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28966Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73945