Lähdettekö hiihtämään, pilkkimään, konserttiin tai teatteriin tai jotain muuta ?
Mitä on ohjelmassanne tänään ?
37
281
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan jotain muuta...sen enempää paljastamatta :D
- Anonyymi
Hauva-, vauva-, vai sauvakävelyä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauva-, vauva-, vai sauvakävelyä...
Mun elämässä ei ole mitään noista mainitsemistasi, olen jo liian vanha ja olkapää ei salli sauvailuakaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun elämässä ei ole mitään noista mainitsemistasi, olen jo liian vanha ja olkapää ei salli sauvailuakaan :D
Jaa, ikävää jos kipeä on.
- Anonyymi
Menen muutamaksi tunniksi töihin. Vielä on minullekin käyttöä.
- AnonyymiUUSI
Työ on tärkeää, mut ei sentään tärkeintä.
- Anonyymi
Luen ja löhöilen ja teen pienen kävelylenkin, jos huvittaa.
- Anonyymi
Eilen ei tullu veikkauksissa mitään, tänään viemään uudet kupongit sisään ja kahville baariin katteleen josko siellä olis juttukavereita, eilen oli. P.S. onko joku eksyny poliittisen agendansa kanssa väärälle palstalle, kun pistänyt täyteen opposition propagandaa?
- Anonyymi
Lumiselle pihatielle rollaattorin kanssa kokeilemaan jos postilaatikolle tänään pääsisi.
Kesä keliä ootellessa sisällä.
- Anonyymi
Uimaan ja sanomaan,
sinne kaikki - Anonyymi
Siivosin, kun eilen en viittinyt. Ainakin matot olivat hyvin tuulettuneet parvekkeella :)) Alkuvalmistelen huomiselle ruoat ja salaatit. Kutsuin sukulaisia kyläilemään. Viikko puukattu täyteen kaikenlaista.
- Anonyymi
Taidanpa viettää iltapäivän kirjoittamalla pitkän kirjeen siskolle.
- Anonyymi
Tehdasasetusten mukaan näytöllä pitäisi olla valoisuus pääteemana,mutta koneestani oletusasetukset näyttää pimeyttä kun kirjoituksia lueskelee.
- Anonyymi
Lähden hakemaan vävyltä hirvenlihaa kun soitti. Yhden mapin katson läpi, vanhoista papereista eroon siinä samalla kun liha paistuu.
- Anonyymi
Makoilen ja surfailen netissä.
- Anonyymi
Pilkille ei kantsi mennä ,kun tuo meri lainehtii vapaana. Teatterista jää liian usein tyhjä käteen. Kävin pikku lenkillä, kone pesi kaks koneellista lakanoita ja itse senkun lekottelen ja multitaskaan.
- Anonyymi
Päivä meni uusiksi. Kovasti odottamalleni vieraalle, jonka piti tulla kylään
tuli este. Se on pettymys, kun ystäviä on vähän elossa ja harvoin kukaan käy.
Ei oikein osaa mihinkään ryhtyä. Ensin kai olisi juotava pullakahvit yksin.
Tuli alakuloinen fiilis. - Anonyymi
Lapsen perheen lisäksi ei ole vieraita käynyt vuosikausiin, jopa puhelinsoitot minimissään.
Kummaksi mennyt elämä, tosin tuoni on paljon korjannut sukulaisia kuin ystäviä. - Anonyymi
Ohjelmassa sama kuin eilen, nautimme eläkepäivistä.
- Anonyymi
Paljosta on joutunut luopumaan kun täytin 70-vuotta, silloin kävin vielä hiihtelemässä nyt edes ulos viitsi.
- Anonyymi
Oikeasti asioista luopuminen taitaa olla kylläkin aivan muuta ja eri asia kuin se, ettei vain "viitsi",
- Anonyymi
Tallustelemaan johonki, ehkä sumpille baariinkin, nyt on taas plussakeli, eilen vielä miinusta 13.
- Anonyymi
Nyt pääsee taas lenkille, eilen satoi räntää ja oli liukasta.
- Anonyymi
Aamukävevylle pariin pakkasasteeseen.
- Anonyymi
Viikonloppuna rauhoitutaan, ei tarvi töihin, ei velvollisuuksia.
- Anonyymi
Ei edes päivystystä tms.
- Anonyymi
Ensin vesijumppaan ja illalla tanssimaan. Jihuu!!
- Anonyymi
Yhden eläkepapan reipasteluohjelma on täyttää palsta jatkuvasti hallituksen mollaamisella. Mitähän muuta ehtii tehdä?
- Anonyymi
Eihän tässä ole yhtään mollia minnekään suuntaan. Onko sinulla halu provosoida häritsijää sotkemaan tämäkin ketju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tässä ole yhtään mollia minnekään suuntaan. Onko sinulla halu provosoida häritsijää sotkemaan tämäkin ketju.
Ei sitä kuule tartte provosoida, se tekee ihan ilman mitään ärsykkeitä joka päivä samaa, on vuoden jo tehnyt. Pakkomielle on kova.
Vajaa tunti kuntopyörällä tänään, normaalisti noin puoli tuntia.
- Anonyymi
Kävin torilla vaalimarkkinoilla.
Kysyin millaista historiaa te tarjoatte Suomenhistoriasta vuosilta 1918 - 20?- Anonyymi
Kumma kysymys, mitä sanoivat? Ota makkaraa?
- AnonyymiUUSI
Kuule, ei se kerkee muuta kuin täyttää palstaa hallitus-, ja persuvihalla.
Joka päivä haukuttava, unissaankin mollattava.
Hyvää Kalevalan päivää!
:-----) - AnonyymiUUSI
Katselen kisoja, pesin auton tauolla.
- AnonyymiUUSI
Eteneehän se kuolinsiivous näinkin. Ihan hipi hiljaa, hitaasti, hartaasti ja vähitellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007