Jeesuksen voima on vähäinen.
Taivas on mulle etäinen
11
149
Vastaukset
- Anonyymi
TAIVAS ON TULLUT VALEHTELIJAKSI
- Anonyymi
Juutalaisuus häviää.
- Anonyymi
HELLUNTALAISUUS HÄVIÄÄ
- Anonyymi
juutalaisuudesta pitää siirtyä daavidin liittoon, joka on nykyisin voimassa oleva
- Anonyymi
SRK nykymuodossaan häviää, tilalle tulee Laodikean seurakunta, joka on paljon isompi, meitä on maailman laajuiseti jo 620 miljoonaa.
- Anonyymi
Luther on 13. apostoli, hän johtaa tätä liikettä Taivaassa.
- Anonyymi
Helluntalaisuus kutistuu pieneksi liikkeeksi.
- Anonyymi
Sen uho lakkaa.
- Anonyymi
Jeesus tuli lähinnä juutalaisia varten, lopulta hän on Kristinuskon johtaja.
- Anonyymi
Ensiksi on Kirkkauden Isä Ikaros 1, sitten Isä Aabraham ja hänen Poikansa Jeesus, Daavid on välimies Vanhaan Liittoon päin. Ikaros 1 johtaa kaikkea yhdessä Neuvoston kanssa, jonka johdossa on Sir Arthur.
Minä olen Ikaros-00 ,Kirkkauden Isän Poika Lutter kirkasti oluen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134