Sen on huomannut nyt Persujen johtokin. Niinpä Riikka Purra turvautuu toimittaja miehensä omakustanne kirjaan, jossa selitellään ja ” puhtaaksi pestään ” Riikan rasistisia kirjoituksia. Kirja tuleekin markkinoille juuri sopivaan aikaan ennen kunta- ja aluevaaleja. Ajankohta on siis tarkkaan harkittu.
Kirja yrittää kerätä säälipisteitä. Uppoaa ehkä persujen omaan pieneen kantaporukkaan kantakuppiloissa , ei muihin.
Persujen kannatus kyntää ja pahasti
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se on . Purran perheessä ja persuissa elää pelko hillotolppien ja poliittisten urien hiipumisesta. Valheella kun ei pitkälke pötkitä.
- Anonyymi
Huvittava juttu. Mies itkee ja ulisee mitenhirveää oli kun kirjoiteltiin. Itse on toimittaja. Ja sitten toteaa ettei edes muista pahimpia kirjoituksia. Heh,heh, heee…
Ja nyt haluaa kirjallaan uudelleen otsikoihin.
Ei voi sanoa muuta kun että Tyhmä Persu on tämä VM Purran mieskin, ihan niinkuin koko persu porukka. - Anonyymi
Purra tapasi miehensä näillä sivustoilla….kertoo kyllä pariskunnasta ihan kaiken….näillä sivustoilla. Hirveää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728