Tenniskaveri, sulkapallokaveri, keilauskaveri, golfkaveri, futiskaveri, lätkäkaveri, lenkkeilykaveri, lintubongauskaveri, marjanpoimintakaveri, autoilukaveri, moottoripyöräilylaveri, mopoilukaveri, hiihtokaveri, retkeilykaveri, sienestyskaveri, tv:n katselukaveri, ryyppykaveri, baarikaveri, ruokailukaveri, pepunnuolentakaveri, isopäällikkökaveri, liikemieskaveri, yhtiökumppanikaveri, pankinjohtajakaveri, baarityttökaveri, karavaanarikaveri, koulukaveri, työläiskaveri, kaverin kaveri, kommuunikaverit ja lahkolaiskaverit.
Tinderkaverit on parhaita.
Pattayan rakkaiden haavekaverit.
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Mun yhdellä kaverilla on kaveri joka kertonu mun kaverille ja sit mun kaveri kerto mulle että jenkkipiireissä mulle nauretaan kun yritän olla Fontsi.
Mä sanoin mun kaverille että se sanoo sen kaverille, että tulee sanoon ton mulle face to face, niin se on sen jälkeen kasvi ja saa tulla meille katsoon isolta skriiniltä mun kanssa hattivatteja. - Anonyymi
Retonkin pukeutunut kellohame Leidiboi on mun paras kaveri.
- Anonyymi
Lisätään polkupyöräilykaveri riittävän tasokkaalla ja hinnakkaalla polkupyörällä.
- Anonyymi
Pasanen menee kierrätyskeskuksen 20 euron kiinalaisella kopiojopolla 50 metriä niin vanteet muljahtaa solmuun ja satulan tappi tulee satulan läpi hanukkaan, mutta se ei Pasasta haittaa vaan hän toteaa että "hei... tää on nyt siisti chopperi!"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256