Huusi mun työkaveri, kun oli tyhjennetty koulu ja kiireisenä olin jo pois lähdössä. Mä siihen vastasin, ai se formulakuski. Mutta väärinhän mä olin kuullu. Oli siis sanonut, pari kelloo.
Että ei tää elämä aina oo niin vakavaa, vaikka synkkiä aikoja eletään.
Täällä on vielä Barrichello
12
207
Vastaukset
- Anonyymi
Barrichellon barrikadit koulun akkunoihin ja uksiin. Zombie outbreak. Yhdistelin asioita toisesta aloituksesta mihin olin kommentoinut. Joskus muuttohommissa ja kiinteistöjen tyhjennyksissä ne kantajat saavat ottaa mukaansa tavaraa koteihinsa, kuten toimistotuoleja jne. Pöllin mä kerran yhen suojahaalarin. Näytti valkoiselta hazmat-puvulta 👌. Teippiäkin olen "lipastanut". Teippasin sillä myöhemmin hankkimiani joululahjoja kasaan.
On noissa yksityisissä kohteissa saanu ottaa, kerran purettiin kokonainen poliisiasema. Sieltä jäi kaikkee lukkoja ja lediturvavaloja. Kunnalla on paljon tarkempaa, viedään noihin varastoihin vaan, tuskin noista monikaan tulee enää käyttöön.
- Anonyymi
Lakkautettiinko koulu.. vai?
- SheenaEi tätä sentäs lakkautettu. Oli vaan väistötiloissa. Remontin myötä tuli uudet kalusteet. Ja noissa väistötiloissa oli sitten käytetty tollasiin patterikelloja. Eli normi, mitä yleensä kotona näkee keittiön seinällä.
JeroP kirjoitti:
Ei tätä sentäs lakkautettu. Oli vaan väistötiloissa. Remontin myötä tuli uudet kalusteet. Ja noissa väistötiloissa oli sitten käytetty tollasiin patterikelloja. Eli normi, mitä yleensä kotona näkee keittiön seinällä.
Oppilaat on nykyään niin veteliä että ajannäyttäjiksi pitää hankkia Dalin kelloja.
scrg kirjoitti:
Oppilaat on nykyään niin veteliä että ajannäyttäjiksi pitää hankkia Dalin kelloja.
Joo niinhän se on.
Ja kaikki ei osaa ees katsoa aikaa viisarikellosta.
Ja yhdessä mun kuvaus kohteessa olikin kello kuin dalin teoksessa. Mutta se oli aikuiskoulutuskeskus.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Valuu kuin nukkuvan käsi pulpetin yli. - cu-
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ei tätä sentäs lakkautettu. Oli vaan väistötiloissa. Remontin myötä tuli uudet kalusteet. Ja noissa väistötiloissa oli sitten käytetty tollasiin patterikelloja. Eli normi, mitä yleensä kotona näkee keittiön seinällä.
No hyvä, ettei kaikkia kouluja lakkauteta.. Toivottavasti remontti onnistui. Joskus käy niin ikävästi, että esimerkiksi koulun sisäilmaongelmat senkun pahenee rempan jälkeen.
Meillä paloi kerran kerrostalon vastaremontuitu sauna.. Olivat remppahenkilöt jättäneet työkalut kiukaalle "jos vielä tarttee viimeistellä jotain". Kiuas meni automaattisesti päälle ilalla ja koko sauna paloi. Sitten alkoikin perustavanlainen ylimääräinen remppa.
- Sheena
Kyllä määkin oon kuullu väärin ja joskus siitäkin on voinnu saada huumoria aikaiseksi.
Juu, nää on just parhaita, kun sen kiireen keskellä tulee tälläsiä hauskoja juttuja. Ja onneks on nyt huumorintajusia työkavereita. Auttaa jaksaan taas eteenpäin.
- Anonyymi
Eräs nuori mutta täysikäinen neito tuli ekstraamaan palvelualan yritykseen. Hän ei ymmärtänyt koska työaika alkaa kun se ilmoitettiin 18.00-muodossa. Niin että kuudelta..
MMulla taas ongelma, kun noi britit ei käytä 24 tunnin kelloa, vaan aina pitää muistaa am ja pm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007