Apua äidille!

4 lasta on,ja nyt tämä joka on 5v.
puhuu jatkuvasti kakasta pippelistä pieruista jne..
Kysyin Tarhan tädeiltä onko sama meininki siellä.
Totesi että eivät kerkiä kuuntelemaan jokaisen lapsen puhetta.
Mikä on täysin ymmärrett'vää.
Tänä aamuna esim. Kissa meni laatikolle ja laski kunnon "tornit"
haju oli mahtava!!
Ja minä kun otin kakat pois halusi välttämättä nähdä.
Esimerkkejä:
Olivat kummatkin tytöt suihkussa ja isä meni pissalle, no neiti otti löyly kauhan ja laittoi äkkiä lurituksen alle.

Oli viimeinen kerta kun meni Lurittamaan kun ovat suihkussa.
Mutta todella väsyttävää.
Kakka, Pissa Pieru Pippeli jne..
Joka päivä, ja alkaa heti aamusta kun neiti herää!!!
Olen sanonutneidille että kohta sulla ei ole ketään kavereita jos tuommoisia juttelet!
Vanhempi oli samaa mieltä, ja sanoi siskolleen että:Lopeta ne jutut"
Ei tehoa.
Oltiin enossa kauppaan ruoka-ostoksille, niin neiti takapenkillä kun istui piirsi Pilakuvan ikkunaan miehen suku-elimistä!
Mistä on senkin oppinut?
Mutta ihan totta alkaa hermot jo meillä muilla mennä, kun heti aamusta,
Pippeliä Pierua Kissan kakat ja se jatkuva jankutus kuka haisee???
Itse kun antaa "pommin" olen yrittänyt ja vieläkin selitän että on pakko päästää ilmat ulos, muuten tulee vatsa kipeäksi!
Tätä meininkiä on nyt ollut noin 4kk,
aamuisin kun tule lenkiltä laitan aamiaista ja sama virsi joka hiivatin aamu!!!
Ollaan todella kyllästytty, näihin juttuihin!!
Onko jollain sanman laisia oireita ja mitä tehdä??
Toivoisin asiallisia vastauksia oli sitten haukut tai ei mutta nyt todella tarvitsen muiden mieli-piteitå!!!!
T:Äiti

5

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanot vaan että ne on rumia asioita eikä niistä puhuta jos ei ole pakko. Pakko on vain silloin kun on jokin sauraus tms. Opettakaa lapsianne. Se on teidän tehtävä.
      Lapsilla ei ole muita vastuullisia kuin omat vanhemmat joiden tehtävä on kouluttaa ja opettaa asioita.

• Anonyymi

En ymmäärä miksi lapselle pitäisi väittää, että, että pieru, kakka, pissa, kikkeli... rumia asioita.

Minusta asiaan ei kannatta kiinnittää mitään huomiota, koska noista "tumista asioista" puhuminen lapsella nopeasti ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmäärä miksi lapselle pitäisi väittää, että, että pieru, kakka, pissa, kikkeli... rumia asioita.

Minusta asiaan ei kannatta kiinnittää mitään huomiota, koska noista "tumista asioista" puhuminen lapsella nopeasti ohi.

"rumista".

• Anonyymi

Jo 80 luvulla oli päiväkoti lapsilla samat puheet . Loppuvat ihan itsestään .

• Pökäles!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5327
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      546
      1876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe