4 lasta on,ja nyt tämä joka on 5v.
puhuu jatkuvasti kakasta pippelistä pieruista jne..
Kysyin Tarhan tädeiltä onko sama meininki siellä.
Totesi että eivät kerkiä kuuntelemaan jokaisen lapsen puhetta.
Mikä on täysin ymmärrett'vää.
Tänä aamuna esim. Kissa meni laatikolle ja laski kunnon "tornit"
haju oli mahtava!!
Ja minä kun otin kakat pois halusi välttämättä nähdä.
Esimerkkejä:
Olivat kummatkin tytöt suihkussa ja isä meni pissalle, no neiti otti löyly kauhan ja laittoi äkkiä lurituksen alle.
Oli viimeinen kerta kun meni Lurittamaan kun ovat suihkussa.
Mutta todella väsyttävää.
Kakka, Pissa Pieru Pippeli jne..
Joka päivä, ja alkaa heti aamusta kun neiti herää!!!
Olen sanonutneidille että kohta sulla ei ole ketään kavereita jos tuommoisia juttelet!
Vanhempi oli samaa mieltä, ja sanoi siskolleen että:Lopeta ne jutut"
Ei tehoa.
Oltiin enossa kauppaan ruoka-ostoksille, niin neiti takapenkillä kun istui piirsi Pilakuvan ikkunaan miehen suku-elimistä!
Mistä on senkin oppinut?
Mutta ihan totta alkaa hermot jo meillä muilla mennä, kun heti aamusta,
Pippeliä Pierua Kissan kakat ja se jatkuva jankutus kuka haisee???
Itse kun antaa "pommin" olen yrittänyt ja vieläkin selitän että on pakko päästää ilmat ulos, muuten tulee vatsa kipeäksi!
Tätä meininkiä on nyt ollut noin 4kk,
aamuisin kun tule lenkiltä laitan aamiaista ja sama virsi joka hiivatin aamu!!!
Ollaan todella kyllästytty, näihin juttuihin!!
Onko jollain sanman laisia oireita ja mitä tehdä??
Toivoisin asiallisia vastauksia oli sitten haukut tai ei mutta nyt todella tarvitsen muiden mieli-piteitå!!!!
T:Äiti
Apua äidille!
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Sanot vaan että ne on rumia asioita eikä niistä puhuta jos ei ole pakko. Pakko on vain silloin kun on jokin sauraus tms. Opettakaa lapsianne. Se on teidän tehtävä.
Lapsilla ei ole muita vastuullisia kuin omat vanhemmat joiden tehtävä on kouluttaa ja opettaa asioita.- Anonyymi
En ymmäärä miksi lapselle pitäisi väittää, että, että pieru, kakka, pissa, kikkeli... rumia asioita.
Minusta asiaan ei kannatta kiinnittää mitään huomiota, koska noista "tumista asioista" puhuminen lapsella nopeasti ohi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmäärä miksi lapselle pitäisi väittää, että, että pieru, kakka, pissa, kikkeli... rumia asioita.
Minusta asiaan ei kannatta kiinnittää mitään huomiota, koska noista "tumista asioista" puhuminen lapsella nopeasti ohi."rumista".
- Anonyymi
Jo 80 luvulla oli päiväkoti lapsilla samat puheet . Loppuvat ihan itsestään .
Pökäles!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738