Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä koska sen olen tehnyt. On vain pakko ajatella realistisin miettein mikä on totta, todellisuus ja herätellä vielä itseä. Kiitos vielä tänne että on saanut purkaa mietteitä ja tunnetiloja aikaisemmin, on ollut edes jokin paikka.
Näin asia on
50
9321
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäkää sitten etäisyyttä.
- Anonyymi
Voisin olla ap mutta en ole. Minä en pidä etäisyyttä, se on jo saavutettu. Aion pitää hauskaa. Katkeruus ei kannata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin olla ap mutta en ole. Minä en pidä etäisyyttä, se on jo saavutettu. Aion pitää hauskaa. Katkeruus ei kannata.
Pidä hauskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä hauskaa.
Kiitos, ja toivottavasti sinäkin ☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mielestäsi on siis hauskaa trollata ja kiusata toista hänen mielenterveyden kustannuksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mielestäsi on siis hauskaa trollata ja kiusata toista hänen mielenterveyden kustannuksella?
Öh, nyt meni kyllä ohi. Viuh 💨❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, ja toivottavasti sinäkin ☀️
Olet ärsyttävä, ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ärsyttävä, ei muuta
Kiitos palautteesta. 💖Tiedän että olen ja että saatan kuulostaa jopa tekopirteältä välillä. Haastan keksimään minulle parempi asenne ja argumentoimaan sen puolesta niin saatan vielä muuttua. Siihen asti paljon pusuja nenällesi 😘.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos palautteesta. 💖Tiedän että olen ja että saatan kuulostaa jopa tekopirteältä välillä. Haastan keksimään minulle parempi asenne ja argumentoimaan sen puolesta niin saatan vielä muuttua. Siihen asti paljon pusuja nenällesi 😘.
Teennäinen taitaa olla se sana, jota hapuilet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teennäinen taitaa olla se sana, jota hapuilet.
Sun mt ongelma ei taida täällä ratketa muita haukkumalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanuus, senkin ärsyttävä söpöläinen 😘 En halua muuttaa mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanuus, senkin ärsyttävä söpöläinen 😘 En halua muuttaa mitään!
Ja olen tuo, joka sanoi ärsyttäväksi 😄 Just sitä piirrettä rakastan,
Hyvää yötä
- Anonyymi
Etäisyys on aina ollut eikä se ole tähänkään päivään mennessä mihinkään muuttunut joten se on ollut ihan normaalia. T: ap(p)
- Anonyymi
Minä voisin periaatteessa kirjoittaa samoin kuin aloittaja, mutta en kirjoita, koska uskon jostain syystä vielä ihmeeseen.
- Anonyymi
Sama täällä. Vaikka välillä vaivun epätoivoon ja ikäääkin jo alkaa olemaan. Ehkä vielä jonain päivänä..
- Anonyymi
Joudut lähestyä kun olet torjunut
- Anonyymi
Se on juurikin noin, se joka on torjunut, ja jolla vasta vuosiakin myöhemmin on omatunto alkanut kolkutaa, tai on vuokrannut omantunnon, on hänen tehtävä aloite, jos välejä aikoo edes yrittää korjata ja silloin on oltava enemmän kuin tosissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin noin, se joka on torjunut, ja jolla vasta vuosiakin myöhemmin on omatunto alkanut kolkutaa, tai on vuokrannut omantunnon, on hänen tehtävä aloite, jos välejä aikoo edes yrittää korjata ja silloin on oltava enemmän kuin tosissaan.
Minä en tee aloitetta, enkä halua itseäni paljon nuoremman tekevän aloitetta minulle. Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa hänelle. Täysin mahdoton ajatus olla hänen kanssaan tekemisissä! Haluan unohtaa rankat vuodet ja olla ystävä ikäiselleni miehelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tee aloitetta, enkä halua itseäni paljon nuoremman tekevän aloitetta minulle. Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa hänelle. Täysin mahdoton ajatus olla hänen kanssaan tekemisissä! Haluan unohtaa rankat vuodet ja olla ystävä ikäiselleni miehelle!
Sinun kannattaa laittaa netti kiinni ja pysyä erossa siitä muutenkin.
Jankutat samaa kuin rikkinäinen levy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa laittaa netti kiinni ja pysyä erossa siitä muutenkin.
Jankutat samaa kuin rikkinäinen levy.Toi on varmaan joku botti
- Anonyymi
Et sinäkään ole lähestynyt kertaakaan kunnolla, ettei jäisi mitään epäselvää. Saisit heti haluamasi.
- Anonyymi
No se sinun ihastuksesi ei ole lähestynyt sinua, mutta moni muu on lähestynyt omaa ihastustasn kyllä.
- Anonyymi
Lähestyn itse urheilupäivänä, ellei mies lähesty sitä ennen. Johan tätä on haudottu liikaakin.
F-nainen - Anonyymi
No,minä en kyllä enään lähesty.
- Anonyymi
Ei en tiedä. Muista kulta, että mulle saa soittaa, jos on ikävä.
Sivusta- Anonyymi
Väkisin toi gubbe yrittää tukkeutua jonkun elämään,ei se mies sua halua,usko jo.kaikki nää sunjankutukset on tutkinnassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkisin toi gubbe yrittää tukkeutua jonkun elämään,ei se mies sua halua,usko jo.kaikki nää sunjankutukset on tutkinnassa!
Susta o tulut maan vaiva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta o tulut maan vaiva!
Sitä hän on ollut jo pidemmän aikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää harhaisia liittynyt joukkoomme 🙄😵💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää harhaisia liittynyt joukkoomme 🙄😵💫
Esiinnyt toisena…ei multa mitkään tässä ketjussa 😵💫
- Anonyymi
Vaihda naista niin elämä hymyilee kohta.
- Anonyymi
Muna on heikko. Ei voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muna on heikko. Ei voi.
😅😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muna on heikko. Ei voi.
Monella tavalla käsitettävä vastaus.
Eikö seiso?
Vai eikö seiso muitten kanssa ja on heikkona vain yhteen naiseen?
- Anonyymi
Yks syy hänellä saattaa olla ikääntyminen yhtenä ja vallitsevat sairaudet toisena syynä, ettei ole halukas parisuhteeseen.
"ja nuorimies on valmis hautaan jo".- Anonyymi
En edes tee aloituksia saatikka tälläisiä kun irl kaikki meillä hyvin.
- Anonyymi
Ei silti tartte synkistellä. Toistaiseksi meillä on suunta pitempiin aurinkoisiin hetkiin. Toistaiseksi. Sitähän tämä oravanpyörä aina meillä on.
Hus hus "nuorimies on valmis hautaan jo". Oliko Leinon Eikka, joka noin kirjoitti?
- Anonyymi
Sinun on jäätävä paikallesi odottamaan. Välimatka alkaa kyllästyttämään häntä.
Muutaman kuukauden päästä hän matelee luoksesi kun susta ei ole mitään kuulunut- Anonyymi
Jos olisikin noin niin se ois myöhäistä.
- Anonyymi
Olet sekoittunut toisten poluille, ja siksi koet siinä muiden asioita. Moni M nainen täällä on saanut ja sekoittunut saaden kaikkea, ja työelämässä ja kotona ja vapaalla. Ja toki on voinut myös oikeasti saada eikä kosketa kaikkia, mutta sieltä olisi esim Marille tulossa haastetta, ja vastaavasti pyyntöä esim henkiseeen vahvuuteen jakaa apua muille. Olet sekoittunut mm siihen S naiseen ja H naiseen ja A naiseen ja ovat eri poluilla. Ja ongelmat mitä olisi ollut tulossa siinä vanhassa on niitä haasteita jos ei niitä ota, tulee muuta tai voi vapaaehtoisesti auttaa muita tai jakaa sitä saatua. ja päästettävä irti ja palattava takaisin omalle polulle. Mikään polku ei ole toistaan parempi vaan erilainen, ja vaatii ja antaa ja ottaa eri asioita.
- Anonyymi
Joskus on kaipuu ihan johonkin muuhun kuin omaan polkuun ja näkee kaikkien muiden elämissä vain kaikkea hyvää ja omassa huonoa. Haluaa olla jotain muuta kuin on ja päälle päin se ei näytä kovinkaan hyvälle, tekee enemmän hallaa itselle ja muille. Ja joskus haluaa vähän kuin tarjottimella kaikkea, eli pitäisi tehdä töitä vähän itsekin. Mikään suhde ei ole hyvä jos sitä ei hoida, ja jokaisessa on hyvää, jos on sitä molemmin puolista rakkautta. Eikä mikään suhde ole täysin ongelmaton näin itse uskon.
- Anonyymi
Stora Enso st lapset.
Ikävä Kajaani kuitit, verotus ja hylkäövä asenne asukasta kohtaan .
Tukkipuu kuitti kiinnostaa tienvarressa
Haapajärvi opo saa isät käyttö rahat ajatus jakoon. - Anonyymi
Lähestyn H sinua,en muita. Sellainen aikomus on.
- Anonyymi
Keneltä tämä?
- Anonyymi
Mutta kun en tiedä sitä. En kyllä myöskään halua miettiä, kauanko olen miettinyt häntä.
Niinpä niin. Jos vaikka kakkaisi lattialle ja räjäyttäisi sen papateilla, siinä vasta leikki!
- Anonyymi
Runebergin tortut housuissa.
- Anonyymi
Kiusaajat ja tönijät ansaitsisi EsaPekkaa kiusaamisesta ja tömimisestä
- Anonyymi
Täältä apu ongelmissa. Kannattaa lukea kuinka voi käydä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18706314/asianajotoimisto-heikkila--co-ongelmissa-osa-ii#comment-133825938
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748