Nyt pulluk#t ja laisk#t kuusamolaiset jumppaamaan sankoinjoukoin. elämänne tilaisuus päästä edes menettelevään kuntoon makkaramahoinenne.
Korpigymille kaikki
34
753
Vastaukset
- Anonyymi
Makkara on hyvää
- Anonyymi
Vieläkö siellä on ainoastaan yksi unisex suihku koko kävijäkunnalle? Sinne pitäs hommata Eleikoa ja isoja 25 kg limppuja. Ei oikein muu merkki käy voimamiehelle.
- Anonyymi
Kuka hullu muka suihkussa käy saati tarvii 25kg levypainoja, eihän niitä saa edes telineestä pois?
- Anonyymi
Paljonkos saat ko salin mainostamisesta palkkaa?
Eikös siellä teillä ole loistavat, esim hiihtomahdollisuudet, jota voipi tehdä ihan ilmaiseksi? - Anonyymi
Onhan meillä,hyvät ulkoilu puitteet.
- Anonyymi
Ei ole hyvät puitteet
- Anonyymi
Jolle ei kelpaa menköön muualle.
- Anonyymi
Oon jo menny onneksi
- Anonyymi
Hyvinvointikeskus on parempi, laadukkaampi ja edullisempi. Neliöitä ja tilan tuntua on Korvessa, mutta jotenkin keskeneräinen.
- Anonyymi
Määtät ja ronkaiset siellä hilluu
- Anonyymi
niin tekee!
- Anonyymi
Joutavan päiväsiä nuot kuntosalit, ei muuta kun ranka mettään pöllin sahuuseen heti aamusta ja siihen raavasta kotiruokaa kylkeen niin kyllä voima tarttuu ja patti kasvaa.
- Anonyymi
... sanoopi toripoliisi!
- Anonyymi
Minä rakensin massiivisen veistomaisen fysiikkani voimatwisterillä, abtronicilla, steppilaudalla ja Jane Fondan VHS-jumppa videolla.
Ravitsemus puolella olen luottanut Hard sporttiin ja Vita novaan. - Anonyymi
käykö siellä e passi? mikä hinta suhde muihin saleihin?
- Anonyymi
Sekkai on Kuusamon kallein sali tällä hetkellä.
- Anonyymi
... eipähän tyhjätaskut hillu siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... eipähän tyhjätaskut hillu siellä
Jos lihaksia sais rahalla niin niitä myytäisiin hyvin varustetuissa tavarataloissa ja alan liikkeissä.
- Anonyymi
ja varmaan tyhjinkin kohta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja varmaan tyhjinkin kohta..
Kai sinne kohta joku pistää kirpputorin pystyyn?
- Anonyymi
Näkeeköhän kesää noilla kävijämäärillä?
Hiljasta näyttää olevan,valitettavasti.- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Taitaa tulla ilkeästi takkiin...
- Anonyymi
Kuusamossa ei ole muuta kuin kuntosaleja, partureita, ja pitseerioita, siinäpä se kuusamo oliki
- Anonyymi
Niin Rukaa pyörittää Stadilaiset ja Pölkkyä Itävallan kansalaiset. Semmosta se, menkää pizzalle!
- Anonyymi
Sehän on hyvä pumppailla rautaa tukka mintissä ja maha täynnä kababia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä pumppailla rautaa tukka mintissä ja maha täynnä kababia
Kebabista puhumattakaan!
- Anonyymi
Ilman rukaa ja pölkkyä ois hiljainen paikka.
- Anonyymi
Ihan ok sali. Onhan tuolla riittänyt treenaajia ainakin mitä itse olen siellä käynyt. Erilaisia laitteita mitä hykellä.
- Anonyymi
Hieman sekava minun makuuni
- Anonyymi
Vaimosiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimosiko?
Olipa kertakaikkisen typerä olettamus. Otsikkoasia on kuntosali! Ihan OK sali se on, mutta halvemmallakin pärjäilee kunnan tiloissa.
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä te Liippakylälöiset nuilla kuntosaleilla edes teettä kun ei koko koillismaalla ole yhen yhtä isoa ja riskiä miestä, naisista puhumattakaan.
- AnonyymiUUSI
Ne onkin muissa pitäjissä ne kuulantyöntäjän näköset ukkelit ja akkelit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007