Vinted postikulut??

Anonyymi-ap

Onko kukaan huomannut että vintedissä suomen sisäiset paketit oli ennen 1.99€ ja nykyään näyttää minulle 2.99€ (olen myynyt ja ostanut tuotteita). Ajattelin aluksi että hinnat on vain kasvanut mutta kun katsoin kaverin puhelimelta niin näytti hänelle 1.99€. Ottaano vinted ylimääräistä posteista niiltä ketkä käyttävät sovellusta aktiivisesti? Asiallisia vastauksia kiitos.

24

4032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama! Mulla nousi 2,99 mutta puolisolla 1,99 ja kaverilla 2,49

• Anonyymi

Minulla nousi kans 2.99e jonkin aikaa oli 1.99e, mutta olen tilaillut paljon lähiaikoina niin mietin, voiko vaikuttaa??

• Anonyymi

Täällä sama homma! Aktiivisen myynti/ ostelujakson jälkeen postituksen hinta nousi! Kavereilla edelleen tuo alkaen 1,99e

• Anonyymi

Ärsyttävintä, ettei mitään ennakkoilmoitusta asiasta ollut!

• Anonyymi

Joo, ei missään kovin selkeästi kerrota ainakaan tällaisesta ”ominaisuudesta” !

• Anonyymi

Mulla kans nousi yhtäkkiä 1,99 hintaan 2,99. Yhden oston olen lähiaikoina tehnyt ja nyt lisäillyt paljon suosikkeihin. Tosi ärsyttävää ja ihmeellistä ettei missään selitetä asiaa. Ja että eri käyttäjillä eri postikulut!

• Oon huomannut saman! Mulla ei oo ollut hetkeen saldoa, nyt sitä taas kertynyt niin postikulut alkaen 2,99€, aiemmin ollut ton 1,99€. Miks musta tuntuu että Vinted rahastaa enemmän jos sulla on siellä rahaa sisällä...

• JA vielä lisäys, eikö kaiken järjen mukaan pitäis olla toisinpäin, eli just ne aktiiviset käyttäjät sais etuja/alennuksia. Näinhän se ainakin yleensä menee!

• Anonyymi

No jep, mäkin oon ostanut tosi paljon vintedistä ja käyttänyt siihen paljon rahaa. Olin just tilaamassa 12€ maksavaa paitaa Ruotsista, ja postikulut nosti sen 20€?! Vaikka yleensä postikulut on ollut vain muutaman euron jopa kun olen tilannut kaukaa suomesta.

• Anonyymi

Mulla oli aiemmin 2.99€ postarit, kun viime kuussa aloin käyttäää Vintediä, nyt kolmen ostoksen jälkeen noussut 3,55€ postareihin.

• Anonyymi

joo mulla kans tänään ihan yhtäkkiä nous postarit tohon 3,55€ aina ennen ollu sen 1,99€ vaikka oon tosi aktiivisesti ostellut sekä myynyt. Kesäkuussa taisin alkaa Vintediä käyttämään ja tähän mennessä ollut kaikki okei..

• Anonyymi

Mulla just nousi kans 1.99/3.55!

• Anonyymi

Toissapäivänä oli postit 2.50e / eilen 1.99 ja nyt 3.50e
      Mitä hittoa

Kyllä peruspaidalle tulee jo uuden hinta näillä postareilla.

• Anonyymi

Itsellä kanssa yhtäkkiä eilen postikulut nousi 3.55 euroon.
        Nyt ei enää viitsikään ostaa mitään,kun pk.niin isot.

• Anonyymi

Nyt laiton palautetta tuonne vintediin että miksi heittelee näin paljon. Eikä tule kyllä itekkään osteltua tollasilla posteilla...
      Tuo 2.50 on viel siedettävä.

• Anonyymi

Joo täällä kans tänään pomppas postikulut 1,99€ --> 3,55€. Todella ärsyttävää kun ei mitään ennakkovaroitustakaan tullut.

• Anonyymi

Nyt taas postikulut 1.99e 🤣

• Anonyymi

Jep, mitä ihmettä 😅

• Anonyymi

Mielestäni nämä postikulut voitaisiin nostaa kolminkertaisiksi!
      T. Setä Nilsiästä.

• Anonyymi

Mulla on AINA ollut 1,99 ja siks oon ostanut paljon vintedistä. Mut nyt on 2,99. Luulin et kaikilla oli suomen sisäl kaks euroo kuljetuS

• Anonyymi

Määki ihmettelin et miks osan myyjien tuptteet 1,99 posteilla ja toisen 2,99🤔 ja nuo kalliimmat postit oli vielä samasta kaupungista missä ite asun. Ja ihan saman kokosia paketteja oli

• Anonyymi

Ihan samaa tässä ihmetellyt, inhottavaa että aktiivisuudesta sakotetaan!

• Anonyymi

Katsoin omien myynnissä olevien tuotteiden postikuluja ja mulla on sekä 1.99e että 2.99e postikuluilla tuotteita myynnissä, vaikka molemmissa tapauksissa kyse yksittäisestä lasten kevyestä paidasta joka menee vaikka kirjekuoressa tarvittaessa. Todella hämmentävää eikä mitään infoa löydy asiasta. Voiko se oma saldo tosiaan vaikuttaa vai mikä?? Olen sekä myynyt että ostanut aktiivisesti. Onko kukaan saanu Vintedistä vastausta asiaan?

• Anonyymi

Alla vitosen paketit 1.99e ja yli vitosen on 2.99e Suomeen, isommissa paketeissa varmaan enempi ja tietysti eri maiden välillä lähetys kalliimpaa.

Laske tuotteen hinta 5e -> 4.99 ja postit tippuu eurolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3116
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      390
      2201
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1929
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1881
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1777
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1397
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1250
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1211
    Aihe