Hyvä kemiläinen Teslan omistaja. Tiesitkö, että Tesla on paska auto. Koen myötähäpeää kun ajelet paskalla autollasi kuvittelet olevasi Musk. Musk on myös paska. Oletko tietoinen että paska autosi arvo on paska nolla. Kukaan ei halua paskaa autoa edes ilmaiseksi. Sinulle taisi jäädä paska käteen. Jos et usko, niin googeli kertoo sen sinulle. Voit käyttää myös tekoälyä jos pääsi on täynnä paskaa.
Tesla on paska
39
641
Vastaukset
- Anonyymi
Kävele,köyhä.
- Anonyymi
Häh?? Mä olen köyhä, mutta on mulla AUTO, ei jotain teslan paskaa, eikä tule. En mä nyt niin tyhmä ole, että käsiäni vapaaehtoisesti paskaan työntäisi.
Ps en ole aloittaja - Anonyymi
Juokse,rikas.
- Anonyymi
Teslat on uusnatsin tekemiä uusnatsien autoja.
- Anonyymi
saksa on paska maa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saksa on paska maa
Saksassa Teslan myynti on romahtanut sen vuoksi että se on uusnatsin tekemä.
- Anonyymi
Kanada
- Anonyymi
Kenellä on niin helppo elämä, että on aikaa seurata millainen auto kelläkin on?
- Anonyymi
Ei ole lähelläkään nollaa arvo. Olen katellut nettiautossa myisikö joku Yhdysvaltain vaalit hävinnyt kokoomusjuppi Teslansa eurolla. Mitä vielä, kymmeniä tuhansia pyydetään vanhoistakin Tesloista. Yhtään alle kymmenen euron Teslaa ei ole myynnissä.
- Anonyymi
Paska on paska, eikä muuksi muutu. Tässä juttu lehdestä. Googeli kertoo: Miikan Teslan arvo romahti vain parissa vuodessa – joutuu nyt maksamaan tuhansia euroja siitä, että hän pääsee siitä eroon
- Anonyymi
Pettyt teslan omistaja... ;D
- Anonyymi
Lenkkarikansaa sapettaa,rahamiehet ei välitä arvon alenemisista.vaihetaan tarvittaessa.ps.käyttäkää nastakenkiä.😂
- Anonyymi
Ja tytöt tykkää sähkö suristimista.
- Anonyymi
Kemi on paska ja Teslat paskoja. Täällä on paskoja sinkkuja paskoissa Tesloissa.
- Anonyymi
Ha haa
- Anonyymi
Käyttäkää nastakenkiä,
- Anonyymi
Liikenteessä oli paska auto Tesla
- Anonyymi
Teslat on rumia ..
- Anonyymi
Äitisi näköisiä.😁
- Anonyymi
Tai isäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai isäsi.
mutta saksa on paska maa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta saksa on paska maa
saksa sucks
- Anonyymi
Tämän keskustelun päätteeksi voimme yksimielisesti yhtyä siihen näkemykseen kaikki mielipiteet vahvasti huomioiden, että varmuudella todeta Teslan olevan paska.
- Anonyymi
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Olen suunnitellut Teslan Y mallin hankkimista. Vaihdan nykyisen diesel auton siihen. Tämä musk/tesla episodi unohtuu muutamassa vuodessa. Muuten Y malli on hyvä sähköauto ja käytettyjen hinnat kohtuullisia.
- Anonyymi
Autottomien
- Anonyymi
Teslan tekijä on tosi iso paska.
- Anonyymi
Näin yhden valkoisen teslan valtakadulla. Näytti siltä, että nais kuskia hävetti ajaa kokonsa pärjää Teslaa.
- Anonyymi
Autottomien itkuja vaan.
- Anonyymi
Teslan arvolaskee, tesla on paska kosla, idiootit kannustavat muskia ja ja ajavat teslan paskalla. Pörssissä teslan osakkeet jatkavat laskuaan.
- Anonyymi
Rahamiehiä ei kiinnosta hinnat.
- Anonyymi
Taas sataa,lenkkarit kastuu.😂
- AnonyymiUUSI
Se myös yököttää ja katsominen saa jo voimaan pahoin. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tunsin-silkkaa-inhoa-omistajat-purkavat-pettymystaan-teslaan-sanoin-ja-teoin-eri-puolilla-eurooppaa/54e6ee75-97e4-4a0b-b5b6-cdff2ba414c1
- AnonyymiUUSI
Aivan höpö höpö. Tavallisten ihmisten ei tarvitse jättää teslaa ostamatta ja toiseksi Trumppi ja musk eivät ole ikuisesti politiikassa. Kaikki unohtuu aikanaan. Samoin metsäteollisuus alkaa tuomaan rauhansopimuksen jälkeen taas kuitupuuta venäjältä.
- AnonyymiUUSI
Köyhien ininää.
- AnonyymiUUSI
Idioluutio etenee jenkeissä. Ovat unohtamassa että autoissa on käytetty tiivisteitä tuulen suhinoiden poistamiseen.
https://tekniikanmaailma.fi/teslan-korjausohje-cybertruckin-melua-aiheuttaville-pintapeltien-saumoille-teippi/ - AnonyymiUUSI
Teslahan on myös natsi-auto. Sellainen hakaristi-vaunu.
- AnonyymiUUSI
Aivan hyvä auto
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005