Jyrki Pykäri (VALO) uhriutuu

Anonyymi-ap

https://www.youtube.com/watch?v=V7a5VF0rc-A

Nyt viimein kun joku uskalsi julkisesti kritisoida Jyrki Pykäriä, joka on tunnettu QAnon juttuja pursuavasta Youtube-kanavastaan nimeltä VALO. Niin mitä tekee Jyrki ? No uhriutuu julkisesti ja alkaa samalla maalittamaan 40 päivää tubettajaa, new-age kulttijohtaja Samo Lämsää ja tubettaja bloggaaja Teemu Vehkalaa.

https://www.youtube.com/watch?v=XtwcqFJjLOk

https://www.youtube.com/watch?v=R1g0axznNPI

Teemu tosin onnistui myös tässä paskamyrskyssä melkoisella triggeröinnillä, kun teki vuosi sitten Jyrkistä A.I. videon, jossa Pykäri sanoi näitä samoja QAnon juttuja, joita hän on jo kanavallaan sanonut jo vuodesta 2016, joista mikään ei ole vieläkään toteutunut.

Ei ole Diana elossa, Ei ole John F. Kennedyn isä täyttänyt 100 vuotta, ei ole John F. Kennedyn lento-onnettomuudessa kuollut poika ilmestynyt julkisuuteen, ei ole Trump palannut valtaan vilpillisten USA:n presidentinvaalien jälkeen, kun Biden valittiin vilpillisesti Presidentiksi, Ei ole tullut NESARA -GESARA, ei ole tullut kvantipohjainen rahajärjestelmä, ei ole viety Hillary Clintonia gitmoon ja korvattu kloonilla, ei ole korvattu Bideniä kloonilla ja viety alkuperäinen gitmoon jne.

Mutta QAnon kun on CIA:n ja NSA:n disinformaatio operaatio, niin se tarvitsee levittäjiään ja Yazka sekä Jyrki Pykäri valikoituivat Suomessa tällaisiksi ja Yazkankin QAnon puheet olivat lause lauseelta samoja kuin Jyrki Pykärin, joten silloin he kummatkin saivat samat nuotit.

Mutta merkillistä, että tämä Jyrki se ei kestä minkäänlaista julkista kritisointia, kun mies poistaa jopa Youtubesta yleensä kaikki häneen kohdistuneet kriittiset kommentit.

Jopa hänen muutaman viikon takainen vieraansa astrologi Jyrki Vietomanner haastattelunkin hänen piti poistaa omalta Youtube-kanavalta, koska Viertomannerin näkemykset tulevaisuudesta eivät olleet samoja kuin hänen itsensä.

Vain minä olen oikeassa ja vieraiden mielipiteillä ei niinkään ole merkitystä.

2

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäs ne MEDBEDIT viipyy ?

Eipä niitäkään ole näkynyt...

• Anonyymi

40 päivää mies voi jättää kai Jyrkin rauhaan kun Jyrki sitä haluaa, ei varmaan halua ainakaan kanavalla kommentointia? Ei kai siinä sen kummempaa. Ehkä T:n laittama video oli vahinko, ei yleensä toivo pahaa kenellekään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7495
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3645
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      38