tehdä töitä itselle hyvin tärkeässä työpaikassa 20 vuoden ajan, elämä olisi ollut hyvää ja tasapainoista. Se olisi ehkä voinut mahdollistaa sen ajatuksen, että olisin voinut auttaa tiettyä henkilöä. Vakituisen työpaikan takia ei olisi ollut pakotettu kokemaan niitä hyvin syvästi ahdistavia ja stressaavia kokemuksia kautta rantain rantain kerronnasta vieraissa työpaikoissa! Monen vuoden ajan ei ollut mitään käsitystä siitä keneen ne liittyivät! Ne olivat niin kammottavia vuosia, että ne olisivat saaneet jäädä kokematta! Niiden vuosien aikana tapahtuneet kokemukset olivat ehdottomasti kaikkein kauhein asia elämässäni! Jos kuulen koiran haukkuvan, ne muistuttavat aina sellaisista vuosista joita en olisi koskaan halunnut kokea! Putoan siihen valtavaan ahdistukseen yhä uudestaan!
Jos olisi saanut
Anonyymi-ap
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
Viisitoista vuottakin töitä vakituisessa työpaikassa olisivat riittäneet siihen, että oma vointi olisi ollut kaikin puolin hyvä ja olisi voinut jäädä pois töistä! Mutta koska sitä mahdollisuutta ei minulle annettu tietystä syystä johtuen, elämä ei ole tuntunut elämisen arvoiselta! Nyt elämä muuttuisi paremmaksi jos saisin uuden ystävän samanikäisestä miehestä kuin itse olen.
- Anonyymi
Samanikäisyys on tärkein kriteeri ystävyyteen liittyen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanikäisyys on tärkein kriteeri ystävyyteen liittyen!
Ei paljon nuorempaa koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411