Kun joku päätyy itsemurhaan on joku silloin pielessä. Mitä on taustalla? Mihin katkesi kamelin selkä? Jokainen tietää että ihminen on sairas kun tekee IM mutta mikä ajoi tuohon toivottomuuteen?
Jos tällaisesta uutisoidaan niin on parempi sitten kertoa koko asia. Muuten alkaa miettimään että onko pressa syyllinen vai mikä?!
Kertokaa lisää turvamiehestä-poliisista !
12
194
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko itsemurhaan olla syyllistä, kun sehän tehdään itse ?
Ja poliisitkin ovat " vain " ihmisiä.- Anonyymi
ei kerrottu 🤣 vasta kun media kaivoi esiin 😠
jotain mätää tässä on !!!
- Anonyymi
Vielä 1990 luvulla, poliisi mafia hoiti oikeiston ja kepun etuja,aivan julkisesti,mutta poliisien kesken se oli vielä tarkempaa,ei tullut puolueettomuudesta huomautusta, rivimiestensäkin kesken !? Nimismies asemaakin käytettiin,kuin lyömäaseena, eritoten vasemmistoon !?
- Anonyymi
äijä kyllästyi stubin suun soittoon
- Anonyymi
oliko stubido sanonut sille jotain sellaista , että päätyi tähän ratkaisuun ?
- Anonyymi
haulikko ? siis joku pumppuhaulikko ? eli tehokas lähietäisyyksillä jos rakennukseen tunkeudutaan ???
- Anonyymi
Siellä oli ilmeisesti lgpt bileet ja sai tarpeekseen 🤣🤣🤣
- Anonyymi
jos stupido suuttui ja ampui sen ? lakastiin maton alle itsemurhana ???
- Anonyymi
Se meni niin että stupido oli pelleillyt sen kanssa ja ase laukesi vahingossa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Eli päädyin oikeaan syyhyn vai kuinka, kun palsta poisti viestini?
- Anonyymi
Stubbin on otettava ero presidentin virasta. Tämän jälkeen ei ainakaan ole mitään asiaa Trumpin vieraaksi.
- Anonyymi
jos se sai tarpeeksi sutbin puheista ????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007