UMK 2025: Sanghain valot

Anonyymi-ap

Ehdottomasti paras tämän vuoden UMK:ssa olin "Sanghain valot".
Finland 15 points.

16

239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riitta Pukarin veto oli ylivoimaisesti paras biisi kuulluista. Olisi pitänyt lähettää edustamaan. Skibidijuontaja ei antanut ihmisten enää äänestää.

• Anonyymi

Jo juotajista lähtien ihan perse estä koko UMK. Ja valinta, esiintyjä tullut suoraan "Reberpaanilta" ei puutunut kuin punaiset lyhdyt.

• Anonyymi

Lähetystä seuratessa tuli pohdittua, että kaikkeen tuo Kurt Sjörooskin joutuu. Mutta itse kai on musiikkituotannolliset valintansa tehnyt. Indie-uskottavuudesta ja rokkipoliisienkin suosiosta viisuloungeille vilkuttelemaan lentosuukkoa kameralle. Yhyh...

• Anonyymi

UMK:n väliaikashowt olivat kautta linjan hyviä, mutta Shanghain valot oli kyllä mahtava veto leideiltä. Huomasi heti että Kerkko Koskisen sävellys Bond-tunnari viboineen. Silti hyvä että vuonna 2006 Lordi voitti Suomen karsinnat vaikka silloinkin marina oli melkoinen. Puhuttiin myötähäpeästä ja häpestä ihan Alexander Stubbia myöten, mutta mites sitten kävikään?

• Anonyymi

Biisi kestänyt hyvin aikaa. Hyvän kappaleen merkki sekin.

• Anonyymi

Siyä ei exytä seireenikään

• Anonyymi

Siis loistakoon...
      Olin mukana liveyleisössä. Hel...i, mikä tunnelma.

• Anonyymi

Queens of Fucking Lights of Sanghai.
      Kruunasi illan. Milloin tulee näiden leidien Stadion konsertti?

• Anonyymi

Täytyy tunnustaa pari kolme kertaa olen tuon esityksen areenasta ja youtubesta katsonut.

• Anonyymi

Oikeastiko? Ihan tylsä.

• Anonyymi

Kylläh, aikuisten oikeasti.

• Anonyymi

Kaikilla erilaiset asut, Bess sukkahousuissa, olisi rouvia vähän voitu stailata yhteen sopiviksi.

• Anonyymi

Ja yksi pinkissä, ruttuisessa housupuvussa tai oloasussa, osa pyntättyinä Linda tyylikkäin

• Anonyymi

Tuota ihmettelin minäkin. Oudosti kokoon kasattu kyhäelmä. Blessin asu, miten onneton, voi ei! Ei en halua enää tuollaisia nähdä enkä kuulla.

• Anonyymi

Kiva oli pitkästä aikaa nähdä Linda Lampeniuskin isossa roolissa kotimaan telkkarissa.

• Anonyymi

Kai nyt Lampenius noilla taidoillaan voisi pitää ihan omankin konsertin.

Ei hänen kannattaisi alentua tuollaisen älä mölö -porukan ohjelmiin mukaan ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe