Jos hemmottelet jotain salaista syntiä, voit olla varma, ettet todellakaan halua kuulla Jumalan ääntä. Se johtuu siitä, että tiedät jo, mitä Hän sanoo sinulle - etkä halua kuulla sitä!
Kun Aatami ja Eeva tekivät syntiä, se aiheutti häpeää. Ja tuon häpeän mukana tuli syyllisyyttä, pelkoa ja tuomitsemista. Tätä häpeää kutsutaan Vanhassa testamentissa "alastomuudeksi" - ja alastomuus tarkoitti sitä, että seisoi Jumalan läsnäolossa vain syyllisyyteen pukeutuneena.
"Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?". Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin". " (1. Moos. 3:9-10).
Aatami piiloutui Jumalan ääneltä, koska hän tunsi syyllisyyttä ja häpeää synnistään. Ja juuri siinä monet Jumalan kansasta ovat tänäänkin - piilossa, peläten kuulla Jumalan puhuvan!
Sinulla saattaa olla haalean kristittyjä ystäviä, jotka eivät halua mennä kanssasi seurakuntaan. Kun tapasit heidät ensimmäisen kerran, he elivät huolimattomasti. He olivat todellakin syyllisyyden ja häpeän rasittamia - mutta he eivät olleet valmiita luopumaan salaisesta synnistään!
Kun toit heidät seurakuntaan mukaasi, Jumalan sana lävisti heidän omatuntonsa. He tiesivät kuulevansa Jumalan äänen, joka huusi heille: "Missä olet - mitä teet?". Pelko iski heidän sydämeensä! Jeesuksen pyhä läsnäolo sai heidän syntinsä tuntumaan iljettävältä, eivätkä he malttaneet odottaa, että pääsisivät juoksemaan ulos seurakunnasta ja piiloutumaan!
Rakkaat ystävät, jos haluatte kuulla Jumalan äänen, teidän on oltava valmiita täydelliseen puhdistukseen. Sinun on oltava valmis siihen, että jokainen synti paljastetaan ja heitetään pois!
Profeetta Jesaja näki mahtavan näyn, jossa Herra istui valtaistuimella, korkealla ja kohotettuna. Serafit peittivät itsensä siivillään Jumalan pyhän läsnäolon vuoksi. Ne huusivat: "Ja he huusivat toinen toisellensa ja sanoivat: "Pyhä, pyhä, pyhä Herra Sebaot; kaikki maa on täynnä hänen kunniaansa"" (Jes. 6:3).
Jumalan ääni oli niin voimakas, että se järkytti temppeliä. Ja sen äänestä vanhurskas profeetta Jesaja lankesi kasvoilleen ja huusi: "Niin minä sanoin: "Voi minua! Minä hukun, sillä minulla on saastaiset huulet, ja minä asun kansan keskellä, jolla on saastaiset huulet; sillä minun silmäni ovat nähneet kuninkaan, Herran Sebaotin."" (jae 5) Jesajaan iski synnin tunto ja saastaisuus - sillä Jumalan ääni on puhdistava ääni!
"Silloin lensi minun luokseni yksi serafeista, kädessään hehkuva kivi, jonka hän oli pihdeillä ottanut alttarilta, ja kosketti sillä minun suutani sanoen: "Katso, tämä on koskettanut sinun huuliasi; niin on sinun velkasi poistettu ja syntisi sovitettu". " (jakeet 6-7).
Jesaja ei voinut kuulla Jumalan "ohjaavaa ääntä", ennen kuin hän oli ensin kuullut Hänen "puhdistavan äänensä".
Suunta ja opastus tulevat näet vasta puhdistumisen jälkeen, sillä jos sinua ei ole puhdistettu, et voi mennä pidemmälle Herran kanssa. Silti tuhannet ja taas tuhannet Jumalan ihmiset kerääntyvät nykyään kokouksiin saadakseen Jumalalta nopean, "kaiken parantavan" sanan. He haluavat, että profeetta laskee kätensä heidän päälleen - kertoo heille, mitä tehdä ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Suurin osa siitä, mitä he kuulevat, on kuitenkin imartelua: "Jumala tulee käyttämään sinua väkevästi!". "Sinusta tulee kansojen todistaja!" "Sinut siunataan ja menestyt!"
Kuinka moni näistä ihmisistä luulet, että kokoontuisi parveilemaan kokouksiin, jos "tähtipappi" osoittaisi sormella heidän sydäntään ja antaisi heille Jumalan puhdistavan sanan? "Olet yhä saastainen - et ole koskaan päästänyt irti salaisesta synnistäsi! Sinulla ei ole näkemystä Jeesuksen pyhyydestä. Kuule Hänen äänensä - tee parannus!
Jos haluat kuulla Jumalan ohjaavan äänen, sinun on ensin oltava valmis siihen, että sielusi puhdistetaan. Hänen Sanansa tulee lävistämään omatuntomme ja paljastamaan pahuuden - jotta Hän voi käyttää meitä!
JOS ELÄT SYNNISSÄ, ET KOSKAAN KUULE JUMALAN ÄÄNTÄ!
21
242
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta miten ihminen tai uskova voi puhdistautua siitä että herjaa muita.
Sitä ei tulla koskaan näkemään ja helpompi on kyykäärmeen oppia lentämään kuin uskovan lopettaa herjaamistaan vaikka istuisi vuosituhannen kokouksessa kuulemassa sanaa.
Niin ei vain tapahdu eikä niin tehdä parannusta kuin viettelys on liian suuri.- Anonyymi
Ovat vuosisatoja peloitelleen kanssaihmisiä noilla jutuillaan , tänään ne pelottelut menee turhaan eikä tee mitään vaikutusta ihmisiin sillä tavalla kun nämä uhkailevat . Koska tämän päivän ihmiset ovat tietoisia ihmisiä heitä ei ohjailla uskovaisten taholta he tietävät mitä haluavat elämältä . Joten nämä jutut saavat jättää historiaan ja nimetä ne peloitteluksi ja uhkailuksi . Ihmiset elävät ilman uhkailujakin
Anonyymi kirjoitti:
Ovat vuosisatoja peloitelleen kanssaihmisiä noilla jutuillaan , tänään ne pelottelut menee turhaan eikä tee mitään vaikutusta ihmisiin sillä tavalla kun nämä uhkailevat . Koska tämän päivän ihmiset ovat tietoisia ihmisiä heitä ei ohjailla uskovaisten taholta he tietävät mitä haluavat elämältä . Joten nämä jutut saavat jättää historiaan ja nimetä ne peloitteluksi ja uhkailuksi . Ihmiset elävät ilman uhkailujakin
Tämän päivän ihmiset ovat tietoisia ihmisiä… Ja lehmät lentää.🐮✈️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ovat vuosisatoja peloitelleen kanssaihmisiä noilla jutuillaan"
Tämä minua on pitkään ihmetyttänyt.
Miksi juuri suomessa on uskoa ja pelastusta julistettu pelottelulla ja vallanhimolla? Jopa suomenkielinen Raamattu on käännetty niin että monet kohdat antaa ennemmin ankaran kuvan kuin todellisen rakastavan kuvan Jumalasta?
Psalmeja on runoiltu epäloogisesti mieluummin kuin totuudellisesti. Onko tässä ollut motiivina vain farisealainen vallanhimo?
Ei siis ihme jos suomalaisilla on ollut erityinen vastenmielisyys uskon asioita kohtaan kun kaikki on vääristelty.
Amerikassa kaikki tuntuu puhuvan Jumalasta ihan kulttuurinkin puolesta. Samoin lähi-idässä (jonka väkeä suomi rakastaa enemmän kuin omiaan) puhutaan aina Jumalasta.
Vain suomi häpeää puhetta Jumalasta.
- Anonyymi
Siis mikä on syntiä ihmisellä, sekö että elää notårmaalia elämää . Paneppas laittaen sellaiset synti jutut sinne minne ne kuuluu. Siis roskiin. Jokaisella ihmisellä on sentään mahdollisuus päättää itse elämästään omista asioistaan haaveilla erilaisia asioita ja toteuttaa unelmiaan . Kukaan heistä ei ole rikollinen siis eivät tee mitään pahaa on vaan ihan normaali ihminen
- Anonyymi
Sillä Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän päällenne ole pantava enempää kuormaa kuin nämä välttämättömät:
että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin.
Jääkää hyvästi!" Ap. t. 15 28-29
- Anonyymi
On aloittajalta syntistä "ojentaa" muita ihmisiä harhojen vallassa.
- Anonyymi
Jos kuulisin, olisi tosiaan syytä huolestua.
Nuppinikkarille siitä marsmars. - Anonyymi
Oikeastaan ongelma ei ole niinkään se, että uskottomat kokevat uskovien taholta jotain juttuja, vaan siinä että uskovat keskenään herjaavat toinen tosiaan niin, että se antaa todella sairaan ja vääristyneen kuvan uskosta eikä kellekään uskovalle tule edes mieleenkään että tuossa touhussa olisi jotain järkeä tai että uskovia tarvitsee ottaa millään tavalla todesta tai että Raamatussa voi olla mitään muuta kuin asioita mistä kinastellaan ja millä herjataan muita.
Se paholaisen juoni on ongelma.- Anonyymi
Uskovaonen = paholainen
- Anonyymi
Jumala voisi puhua sen verran kovemmalla äänellä että sen kuulee.
- Anonyymi
Jumalahan on näkymätön henki eikä sellainen voi puhua.
- Anonyymi
Paitsi lehmän takana.
- Anonyymi
Ajatuksia Jumalan armon ja totuuden tiellä!
"Jumalan totuudesta" puhuttaessa pitää ymmärtää, että kysymyksessä on puhtaasta sydämestä lähtevä pyhä totuus ja vapaus, sellainen, joka on Pyhän Hengen vaikuttamaa. Ja sydämen puhtaus saadaan vain Jeesuksen Kristuksen pelastustyön kautta, "uskon kautta Hänen vereensä". Room. 3:25. Tämä "totuus on tekevä vapaaksi.." Joh. 8:31-36. Se on armahdetun ihmisen sydämessä oleva raamatullinen totuus, joka on vapautta. Se on enemmän kuin vain "tehdä sitä, mikä on oikein". Siihen pitää lisätä tuo sisäinen sydämen puhtaus ja "Kristuksen mieli". 1 Kor. 2:16. "Missä Herran Henki on, siellä on vapaus." 2 Kor. 3:17. Siitä käsin Pyhä Henki johdattaa "kaikkeen" totuuteen. Joh. 16:13. Se on sitä, että sydämen sisimmässä on Jeesuksen Kristuksen Elämä ja mielenlaatu. Hänen ELÄMÄNSÄ virta on tullut meissä "sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen Elämään". Joh. 4:14. "Joka uskoo minuun, niin kuin Raamatussa sanotaan,, hänen sisimmästään juoksevat elävän veden virrat. Tämän Hän sanoi Hengestä... " Joh. 7:38.
Halleluja!
Tällä lähteellä on hyvä elää.
"Lähde Jumalan pulppuaapi, virta Herran täynnä on..." - Anonyymi
Minkälainen ääni jumalalla on?
Puhuuko se vain Hebreaa?- Anonyymi
ääni on samanlainen kuin mölyapinoilla etelä amerikassa.
- Anonyymi
Hörhöt ovat sentään hauskoja verrattuna herjaaviin uskoviin, jotka ovat vain tyhmiä. Eivät mitään muuta.
- Anonyymi
Niin ei ketään kiinnosta tietää mitä joku tyhmä uskova on jostain asiasta mieltä. Heitä on kohta kymmenen herjaamassa toinen tosiaan. Eikä hörhöjen edes kannata sitä että tulevat uskoon ja samankaltaisiksi herjaajiksi. Ei synti niin vähenisi, vaan lisääntyisi.
- Anonyymi
Käännytystyö kannattaa tosiaan unohtaa jos tulos samanlainen kuin täällä näkyvä. Eikä siitä tosin edes ole pelkoa kun kiinnostavin asia on kinastella ja herjata toinen tosiaan oli lähes mistä asiasta tahansa kyse, niin se menee uskovilla toinen toistensa pilkkaamiseksi. Hauskuudesta ei ole tietoakaan ja rakkaus on aivan tuntematon käsite.
- Anonyymi
Uskovat riitelee keskenään mutta iljettävintä on täällä nuo jumalan pilkkaajat jotka vihaa Häntä joka heille on elämän antanut.
Koska he vihaa elämän antajaa niin päätyvät tietenkin sinne missä ei ikinä enää elämää näe.
Elämän Antaja antaa heidän aikansa pilkata ja sitten siirtää heidät sinne missä ei ikuisesti elämää ole.
Koska jokainen tarvitsee "paikan" sijainnin jossa olla ikuisesti. Ihminen ei mihinkään katoa olemasta vaikka niin mielellään valehdellaan jotta ei mietittäisi ikuisuutta.
- Anonyymi
Eihän jumalattomat saa jutuillaan ketään käännetettyä eikä se toimi, vaan hekin kun hauavat sotkea uskoa, lukevat Raamatusta jotain että mitenkä kun täällä näin sanotaan, miten oikein toimitaan ja uskovien riita on valmis. Niin he saavat uskovat näyttämään naurettavilta ja ovatkin sitä. Riitelevä ja herjaava uskova ei ole, uskova, vaan paholaisen palvelija, aivan samalla viivalla uskottomien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007