Ihmisen järki ei kehity ratkaisemaan riittävän ajoissa tiettyjä ongelmia. Miten matkustetaan nopeasti valovuosien päähän. Miten luodaan keinotekoinen painovoima. Miten saadaan avaruusenergiaa maahan.
Eettisyys heitettävä romukoppaan.
Toki miljoona muutakin asiaa pitäisi ratkaista, mutta nämä palstan teeman takia.
Olen melko varma että näin tullaan tekemäänkin, mutta siitä ei hiiskuta yleisölle pitkään aikaan.
Ja jos tekoäly saa tietoisuuden ja pystyy ottamaan vallan ihmisestä niin silloin se lukenee tämänkin viestin. Joten kun luet tämän viestin niin tiedät toki kuka olen ja tiedät tietenkin puhelinnumeroni ja tiedät tulevan viikon lottonumerot joten pistäppä ne tekstarille minulle.
Tekoälyä on kehitettävä
5
150
Vastaukset
- Anonyymi
Miten matkustetaan nopeasti valovuosien päähän.
Ei mitenkään.
Miten luodaan keinotekoinen painovoima.
Helppoa kuin heinän teko. Suuri sylinteri pyörimään, niin sen sisäpinnalla kokee painovoiman kanssa ekvivakentin voiman.
Miten saadaan avaruusenergiaa maahan.
Sitä tulee tälläkin hetkellä yli 1,3 kW jokaiselle neliömetrille. - Anonyymi
Tekoäly varmaankin ratkaisee, miten matkustetaan valoa nopeammin.
- Anonyymi
Ei ratkaise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ratkaise.
Tekoälyn mukaan tarvitaan neutroniumia wormholen tekemiseen (ja tähden verran valjastettua energiaa), jota käyttäen voidaan siirtyä paikasta toiseen valoa nopeammin.
- Anonyymi
Tuleva tekoäly tulee älyämään sellaisia asioita joita ihmisen aivot ei kykene edes mielikuvittelemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624