Olit ihanan pakkomielteisen oloinen musta irl , se hämmensi tosi paljon, koska todellisuudessahan olin umpi-ihastunut sun energiaan, ulkonäköön ja persoonaan.
En ihan uskaltanut irl ilmaista kuin paljon tykästyin suhun kun juteltiin, aattelin että ahdistuisit, kokisit olosi epämukavaksi, kuten jo osoitit kun yritin mainita erostani.. välttelit aihetta, kuulostaa kuitenkin että toi oli peitetarina , sillä mitä susta näin, vaikutit hyvinkin kiinnostuneelta musta.
Ehk mun ois vaa pitäny sanoo sulle "pussataan nyt täs" ja perään "tunnen et oot jotain tosi erityistä" ja et tuntuu et nähdään toistemme mieliin..
Ehkä mun on oikeasti helpompi siirtyä eteenpäin ajatellen sun olevan ilkeä, narsistinen kiusaajatyttö, kuin et olisin oikees ja olisit just sellanen mitä uumoilin... siinä tapaukses sul on tosi pahoi mtongelmia, koska mä en ois iki maailmas hyljännyt sitä ihmistä, mä en vaa yksinkertaisesti uskaltanut näyttää tunteitani, kun sit etääntysit kuten kaikki muut jos saisit tietää miten pahasti tykästyin suhun.. yritin edetä "hitaasti ja turvallisesti, askel kerrallaan"
Tiäks oon yrittänyt parantua, mut viime vuosi meni täysin hukkaan, kun lähit. Sekosin, sorruin vaa syvemmälle addiktioihin, ja en ees meinannut välittää siit et joutuisin ongelmiin. Et oikeesyi pysty käsittään kuin paljon sitä mielikuvaa susta rakastin ja miten oisin tehnyt mitä vaa sun vuoks.
Toisaalta ehkä sunkin on helpompi ajatella että oon narsistinen, kusipää hirviö, et pääset eteenpäin. Ehk se fakta ja totuus vaan rikkois sun herkän sielun sisält lopullisesti, tiiät kyl mun lahjakkuuden, jos et oo tyhmä, niin en usko et oisit iha oikeesti jättänyt mua maineen tai mun hirveiden tekstien takia, koska trauma pyyhki munkin muistot siitä valepersoonasta, ja nyt on helpompi vaa elää niinku sitä ihmist ei ois koskaa ollutkaa.
Mut viesti unessa kertoi, että et oo ihsn kunnossa, ja synnyin jopa uudelleen "pelastaan" sut, pakenit ja siinä kerrottiin et 3 elämää joudun kokeen ennen kuin voin sut "pelastaa",mitä mahtoi tarkottaa
No kuitenki, oon päässyt susta yli ja tuskin ollaan yhteyksissä enää täs elämäs, meille molemmille koko jutusta oli enemmän tuskaa kuin hyötyä, kai mä opin ettei kannata pakkomielteisesti kiintyä toiseen vaik kyl yhä pieni pala mus sanoo et olit jotain erityistä.. ehk kaipaat vaa vakaata turvallist elämää ja sua vaivais jos kumppani alkais itkeen sen takii kun oot niin "ihana" tai mistä minä tiiän, ehk ootki täys kusipää, narsistinrn, egoistinen ja kaikki oli vaa sun girlcore "oon niin kiva" persoonan ylläpitoa, ken tietää. Ehk elän siin valhees lopunikäni si, koska tän haavan avaaminen ja sulle mahdollisuuden antamimen saa mun olon tuskaiseks vaa ja ei oo aikani arvoista.
No kaikkea hyvää, siinä sun selvennys jos käyt tääl lmao, lurkkaat kyl, sehä on iha selvää siit yhest viestist, oisin yl halunnu tietää oliks se sun alt, kun tiesit must vähän liikaa ennen ku edes tunnettii ja et kysynyt ees nimee, tosin kaveris saatto tunnistaa, mut sekää ei kävis täysin järkee koska silloin olisit jo katkaissut välit aiemmin jos kerta valepersoona kävi jo sielt ilmi,lievä mysteeri oot
Pupulta prinsessalle jos se sun mieltä lohduttaa
16
397
Vastaukset
- Anonyymi
Niiden viestienki lukeminen on tuskaista, kun jokaisessa viestissä osoittaudut joko tunnekylmäksi, tyhmäksi tai muuten egoistiseksi kusipääksi, eli täysin vastakohta minkä kuvan sain susta. Mä vaan ajattelit et olit traumatisoinut herkkä kaunis tyttö jolla oli vaikeuksia luottaa miehiin, ja siks olit niin varauksellinen, mut sit sun kaa keskustelu meni lähinnä todisteluks mitä oon ja mitä en oo, ilman et sul oli minkäänlaista ymmärrystä tai tajua, mun tilanteesta, eli kuin seinälle puhuisi. Ja jos oikeesti oot sellanen kun alunperin oletin niin kyl sul jotai vakavii ongelmii on, siks on helpompi elää uskos et oot oikeesti ilkeä -AP
- Anonyymi
Palstasetä aloitti puputuksen, jotta saatais huomio pois mielikuvituskirsistä.
- Anonyymi
K.
- Anonyymi
Mitähän draamaa tää nyt sitten on?
- Anonyymi
Ei oo draamaa enemmänkin tragikoominen elokuva.
- Anonyymi
Tässä on nyt taas ihan liikaa tuttua huttua.
- Anonyymi
Mee ostaa massii!
- Anonyymi
Töihin just lähdössä.
- Anonyymi
???????
- Anonyymi
Juha R on kuvitellut taas olevansa söpö pieni pupu ja prinsessa on nyt sitten Mia P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha R on erittäin söpö. Hyvin naisellinen 😆
https://www.viherpeukalot.fi/pupu-harmaaErittäin söpsö ja tikkarissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin söpsö ja tikkarissa
Älä nyt! Ehkä Juha R haluu olla naisellinen
- Anonyymi
Ihan kuin olisi useampi kuin kaksi henkilöä
noissa kirjoituksissa mukana.
Ai niin siellä olikin niitä valepersoonia jotka
ei muista joitain asioita ja semmosta........ - Anonyymi
Nyt täällä on prinsessalle paljon juttuja mutta hän ei taida olla näkemässä 😯...no ehkä löytää kaikki joku päivä.
- Anonyymi
Toivottavasti 🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995