Eu suojatyöpaikan"eu vastainen"Riikkuli saa palkinnoksi Suomen tuhoamisesta? Persut voinevat kertoa?kai teillä sisäpiiritietoa tai arvauksia on? Mihin muuten Hullu-Uhon eu erohankkeen käynnistäminen unohtui,kun sillä teemalla aikoinaan ratsasti Persujen johtoon mutta alle vuosi siitä käänsi takkinsa täysin asian suhteen.Arvoisat rivipersut:Oletteko A:Tyhmiä vai B:idiootteja kun annatte pitää itseänne pelleinä?? Itse veikkaan että olette molempia🌈😇🙏
Minkälaisen huippupalkkaisen?
7
159
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, että olet ajatellut koko yön kaltaistani perussuomalaista katkeralla kateudella ja vihalla, etkä ole malttanut nukkua yhtään😍. Ajattelethan myös koko päivän minua pelkästään 😍?
- Anonyymi
Olen ajatellut teitä Persuja erityisellä lämmööllä kaikki nämä vuohet,Tap...han teidät pitäisi mutta katsotaan sitä sitten kun kunnon rähinä alkaa💓🌈😇🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajatellut teitä Persuja erityisellä lämmööllä kaikki nämä vuohet,Tap...han teidät pitäisi mutta katsotaan sitä sitten kun kunnon rähinä alkaa💓🌈😇🙏
Kirjoita vaan ihan kokonaan, että haaveilet taas perussuomalaisten joukkomurhasta, ylläpito kyllä hyväksyy sen,eikä poliisia kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelethan kaltaistani perussuomalaista koko päivän katkeran kateellisesti ja vihaa tihkuen ja purat epäonnistumisesi taas seuraavaan aloitukseesi😍. Ehkä jo iltapäivällä saan lukea, että kuinka olet ajatellut minua kokoajan 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olethan muistanut myös muut suoli24 ryhmät ja somen?
- Anonyymi
Saako hän paikkaa? Käsittääkseni hallitus on lupaillut itselleen 135000 euron erorahaa ministerikautensa jälkeen.
Vielä sanotaan, että meillä ei ole korruptiota.- Anonyymi
Mitä "paikkaa"?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266