Loomisettaminen

Anonyymi-ap

Onko teilläkin hallilla kuskien kanssa tapa loomisettaa? Me loomisetetaan aina tallilla ja paareissa tauoilla.
Loomisettaminen on vanha rekkamiesten tapa. Siinö vaan suu laitetaan jännästi törölle ja haukotaan muutama kerta henkeä.

5

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Niin tuttua on loomittaminen. Meillä loomiksitetaan kotonakin perheen kesken ja lapset loomiksitettaa koulussa loomiksitusta

• Anonyymi

Osa jopa lonksottaa niin ku kaanian kasipata.

• Anonyymi

Mulla monesti käy silleen että kun yritän lausua vetäjäni nimen kuuluukin suusta vetäjäni moottorin ääntä muistuttavaa lonksotusta.

• Anonyymi

Ka-lervo ajoi yhteen aikaan Italiaan banaaneja ja juuri Vatikaanin kohdilla Sisusta putos polttoainesuodatin, noh Lervo kippas niittihytti-Sisun kopin ja samalla 2-300 tyhjää kaliatölkkiä mäjähti yläpunkalta tuulilasille, Lervo vaan mylvi tietty. Noh, Lervo mietti persvakoaan raapien missä mahtaa olla Vatikaanin Sisu-huolto ja lähti lompsimaan kävellen eteenpäin kunnes saapui Paavin ison kirkon, mikä-vittu-se-nyt-on, eteen ja karsia, ihan HELE-VETINMOINEN paskahätä yllätti! Noh, eipä mitää, Lervo sinne kirkkoon sisälle ja löysikin vessaan, täräytti siellä IHAN JUMA-LATTOMAT krapulapaskat roiskeineen kaikkineen, koko vessa ihan paskalla pilattu! Noh, Lervo lähti lätkimään turhapurovirne naamallaan ja löysi paikallisen sisu-huollon ja pääsi jatkaan matkaa. Noh, eipä kerennyt kauas kun Lervon Sisun ÄLLAA PUHELIMESSA Paavi huutaa hiton huonolla suomella "SINA LERVO PASKOA VESSA KAYTTOKELVOTTOMAKSI, JULISTAN SINUT KIRKONKIROUKSEEN"
      Lervo vastas paaville: "Paska seon joka haisee, ÄLÄ JUMALAUTA PIISPA MESSUA MULLE"!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3391
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      402
      2331
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2011
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1954
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1704
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1578
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1337
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1301
    Aihe