Tulemme ehdottamaan siis jos olemme valtuustossa vielä vaalien jälkeen että Kärsämäki liitetään Pyhäjärveen ja yhteenliittymän nimeksi tulee Pyhäkoski💓 Eikö olisikin hienoa asua Pyhäkoskella Pyhäjärven sijaan? Siksi PS💪💪🌈😇🙏
Me Persut
10
183
Vastaukset
- Anonyymi
Sääntöjen vastainen"esiintyä toisena käyttäjänä"
- Anonyymi
Ylläpidon hyväksymää
- Anonyymi
Eipä huonone kuntalaisen kannalta mikään vaikka liitetään Kuhmoon. Päin vastoin.
- Anonyymi
Hienoa, kun taas ajattelet kaltaistani perussuomalaista katkeralla kateudella ja vihalla heti herättyäsi ja jatkat sitä koko päivän😍. Vihasi kasvaa kokoajan sisälläsi, etkä voi tehdä muuta kuin piehtaroida vihassasi ja syyttää muita epäonnistumistasi. Tee ihmeessä iltapäivällä uusi aloitus, että tiedän, että olet ajatellut minua kokoajan.
- Anonyymi
Vastaat omaan aloitukseesi. Jatka vaan yksinpuhelua.
- Anonyymi
mää olen miettinyt jo mitä puoluetta äänestän sitten kun taas aika on ja täällä kun joskus seuraa tätä jutustelua niin perus suomalaiset onkin mukavasti esillä niin jotain hyväähän on oltava eli mainoksena menee tämä palstatila heille ja siinä se on sitten ääneni paikka, annan jollekkin ps joka listalla on ensimmäisenä siinä eli olen mainoksen uhri
- Anonyymi
Sinustakin kuten persuvaltuutetun mielestä: Työväki on roskasakkia eli et elätä itseäsi työllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinustakin kuten persuvaltuutetun mielestä: Työväki on roskasakkia eli et elätä itseäsi työllä.
Ihanaa kuulla sinusta 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kuulla sinusta 😍
Miten on jo Kuningattarenne on muuttanut pois täältä, koska tämä on niin vasemmistolaista aluetta?
- Anonyymi
Pyhäjärven vois paremmin liittää telajärveen https://www.telajarvi.fi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112