66v pariskunta miettinyt lähteä johonkin kylpylään.Ehkä Härmän kylpylä....Olisi mukava jos bi mies tulisi sinne viettämään viikonloppua.Olemme n.tavallisen kokoisia,terveitä.Meillä on ollut avioliiton ulkopuolisia suhteita.Vaimolla enemmän ,on saanut vierasta....Olisi mukava kokea kaikkea hauskaa....Emme tiedä vielä aikaa milloin menemme.Mutta jos vähänkin kiinnostaa......
Bi mies,vaimoakin saa
11
1303
Vastaukset
Hienoa toimintaa
- Anonyymi
Itselläni on pari kokemusta m/m seksistä.Tykkään.Vaimollani on kokemusta yhden miehen kanssa ja myös kimpasta.
Hyvä, kävis myös Seinäjoen alueella hotellis, treffit puolella intiimi juttuja
- Anonyymi
Seinäjokikin käy....
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjokikin käy....
Ottakaa rohkeasti yhteyttä, katsotaan mitä sitten tapahtuu
- Anonyymi
Hei käviskö hetero mies vaimosi saa hyvän hoidon. Terv. M46
- Anonyymi
Miel.bi.....
- Anonyymi
Koska pari liikkuisi Seinäjoen seudulla? 43v bi mies voisi tulla teidän seuraan
Tulkaa toki käymään Kuopion Rauhalahdessa joskus!Keksitään jotain tosi kivaa👍😘
- Anonyymi
Tervehdys teille. tässä ois 62v 173 80 valia sinisilmä. Olen aiva katseen kestävä.eronnut olen vuosia sitten,heteropohjalla olen ennestään liikkunut ja aina ajatallellut että nainen on keskipisteenä.Kokeilunhalua on kuitenkin ilmeentynyt jos löytisisi sopeva pariskunta.Asustelen aiva yksikseni 02 06 rajamailla.Ottakaahan yhteyttä jos tuntuu siltä. t jussi
- Anonyymi
Tässä oisi 62v ok kok. ja näk.mies e-pohjanmaalta.Kiinnosyusta olisi.Ensikertalaisena saisitte opastaa,ei ole mm kokemusta ennestään.Vapaa olen kun eronnut olen ja asustelen aiva yksikseni.Pidempiaikainenki ystävyys suhde kiinnostaisi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585