Bi mies,vaimoakin saa

Anonyymi-ap

66v pariskunta miettinyt lähteä johonkin kylpylään.Ehkä Härmän kylpylä....Olisi mukava jos bi mies tulisi sinne viettämään viikonloppua.Olemme n.tavallisen kokoisia,terveitä.Meillä on ollut avioliiton ulkopuolisia suhteita.Vaimolla enemmän ,on saanut vierasta....Olisi mukava kokea kaikkea hauskaa....Emme tiedä vielä aikaa milloin menemme.Mutta jos vähänkin kiinnostaa......

11

1303

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa toimintaa

• Anonyymi

Itselläni on pari kokemusta m/m seksistä.Tykkään.Vaimollani on kokemusta yhden miehen kanssa ja myös kimpasta.

• Hyvä, kävis myös Seinäjoen alueella hotellis, treffit puolella intiimi juttuja

• Anonyymi

Seinäjokikin käy....

• Anonyymi kirjoitti:

Seinäjokikin käy....

Ottakaa rohkeasti yhteyttä, katsotaan mitä sitten tapahtuu

• Anonyymi

Hei käviskö hetero mies vaimosi saa hyvän hoidon. Terv. M46

• Anonyymi

Miel.bi.....

• Anonyymi

Koska pari liikkuisi Seinäjoen seudulla? 43v bi mies voisi tulla teidän seuraan

• Tulkaa toki käymään Kuopion Rauhalahdessa joskus!Keksitään jotain tosi kivaa👍😘

• Anonyymi

Tervehdys teille. tässä ois 62v 173 80 valia sinisilmä. Olen aiva katseen kestävä.eronnut olen vuosia sitten,heteropohjalla olen ennestään liikkunut ja aina ajatallellut että nainen on keskipisteenä.Kokeilunhalua on kuitenkin ilmeentynyt jos löytisisi sopeva pariskunta.Asustelen aiva yksikseni 02 06 rajamailla.Ottakaahan yhteyttä jos tuntuu siltä. t jussi

• Anonyymi

Tässä oisi 62v ok kok. ja näk.mies e-pohjanmaalta.Kiinnosyusta olisi.Ensikertalaisena saisitte opastaa,ei ole mm kokemusta ennestään.Vapaa olen kun eronnut olen ja asustelen aiva yksikseni.Pidempiaikainenki ystävyys suhde kiinnostaisi.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8133
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6379
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3683
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      72
      2529
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2450
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2263
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2024
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      89