ja leikkiä toisillamme yhteiseksi iloksi?
Voidaanko joskus istua vierekkäin
12
595
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta ajatukselta…tänään se melkein tapahtui taas☺️
- Anonyymi
käy.
- Anonyymi
Eikö me sitten jo leikitä?
- Anonyymi
Ehkä 🙃 vähän, vaikka välillä ollut kyllä leikki kaukana.
- Anonyymi
Tottakai mennään puolen hehtaarin metsään --->
- Anonyymi
En suostu tommoseen! Voimme kyllä leikkiä joskus toistemme iloksi.
- Anonyymi
tottakai rakas 🥰 on sua niin ikävä 😥💔 kaipaan haliystävää 🤗 itselläni oli tänään kauhee päivä, ja tunnen syyllisyyttä että oon ollu pahalla tuulella, koin olo uhatuksi, ja sentakia mökötin koko päivän, anteeksi 😭 miten mä voin hyvittää sulle tän 😔 rakas, oon hyvin pahoillani 😢 anteeksi 🙏 rakastan sua eniten maailmassa 💝 oon elossa enää vain sua varten 😔 oot todella ystävällisen oloinen nainen, kaipaan sua 😌💖🥀🎗
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki - Anonyymi
Joo, istun sun viereen bussissa. Sitten se on menoa.
- Anonyymi
Tottakai, mihin mennään istumaan?
- Anonyymi
Me voitaisiin hänen kanssaan tehdä niin, että hän raivaa mulle tilaa auton etupenkiltä ja tullaan toisiimme kiinni. Sit poistetaan hieman esteitä meidän väliltämme ja hyväillään toisiamme.. Voisin kyllä myös maistaa. 😋
- Anonyymi
KIVA ajatus,
https://www.youtube.com/shorts/vTkJ2WpVmBw
.. - Anonyymi
Hyvä juttu nainen. Leikitään ensin kuin lapset. Sitten kuin aikuiset. m>n
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251