Työhakemukset tehtävä aina tekoälyllä.

Anonyymi-ap

Jos työnantajakin käyttää tekoälyä, niin tietokoneet
päättävät kokonaan koko henkilöstönkin,.

Henkilöstöpäällikkö on tarpeeton -> potkut heti.

12

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työnhakijan kannattaa aina ensin laittaa useampikin tekoäly analysoimaan se yhtiö ja kaikki sen työntekijät läpikotaisin, ennen hakemuksen lähettämistä.

• Anonyymi

Monien työntekijöiden terveystiedotkin ovat saatavilla, jotka on syytä tietää ennen hakemuksen lähettämistä, kiitos hakkerit ja Elon MUsk!

• Anonyymi

kokemuksesta voin kertoa että mitä lyhempi hakemus ja ytimekkäämpi niin sitä paremmin vastataan...hakemukseen vaan koulut mitä on käynyt ja työpaikat jotka on alalle sopivia ja harrastukset... ei muuta... joskus olen saanut vastauksen muutamalla lauseella ...ihan hupasaa toimintaa työhakeminen.... naamataulua siisti ,selvä puhe ja katse silmiin haastatteluissa..näillä pärjää..menee ohi tekoälyn..eli lyhyt ja ytimekäs hakemus on paras .. liirum laarum .. olen ahkeraja.reipas ,rehellinen ....ihan tyhjänpäivästä kun kaikki kirjoittaa näin ja vie aikaa työnantajalta...jottai järkeä tähän työn hakemiseen valtiolta,,,usein parempiin ammateihin on hakemus englanniksi...näin erottuu jyvät akanoista..

• Anonyymi

firman varallisuus kannattaa tarkistaa jos on mahdollisuus....

• Anonyymi

Tuollaisellako kielelläkö kirjoitat hakemukses? Ei käy ainakaan minun alallani, jossa oikeakielisyys tärkeä asia

Kerran sain työpaikan, kun olin ainoa, jonka työhakemuksessa ei ollut yhtään kirjoitusvirhettä.

• Anonyymi

niimpä kaikki riippuu ammatista... nykyään kaikki ammatit vaatii englannin osaamiset...kiitos siitä tietotekniikan.,,pelkällä ammatikoululla ei pärjää missään..eikä edes töihin oteta

• Anonyymi

Tekoälyllä tehdyt hakemukset on älyttömiä hakemuksia!...

• Anonyymi

Tekoäly sanelee hallusinaatioitaan ja pseudotiedettään, ei faktoja hakijasta.

• Anonyymi

ei taida joutoväen äly riittää tekoälyn käyttöön....

• Anonyymi

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa turhasta ja maksullisesta tekoälystä.

• Anonyymi

Ihan sama millä ne hakemukset tekee sillä työttömällä ei ole pelkoa työhön joutumisesta. Työttömää ei palkata koska työtön on ihmisjätettä työnantajan näkökulmasta katsottuna.

• Anonyymi

Oikeestikin työnantaja haluaa tietää hakijasta faktoja eikö tekoälyn generoimaa puppua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7125
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3438
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe