Oikea kumppani ei välttämättä ole uskonnollinen

Anonyymi-ap

Kaikkivaltiaalla Jumalalla on jokaiselle hyvä polku ja suunnitelma, johon kuuluu oikean kumppanin löytyminen Jumalan johdatuksen mukaisesti.

Sillä tavalla on Jumala maailmaa rakastanut, että uskon kautta Jeesuksen Kristuksen sovitustyöhön tie on jo valmis: Hän on tie, totuus ja elämä.

Joh14:6 Jeesus vastasi: ”Minä olen tie, totuus ja elämä."
Joh3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Jumalan tahdon mukainen kumppani ei välttämättä ole "uskonnollinen" henkilön ajattelemalla tavalla, oikea kumppani kuitenkin on Jumalan valitsema ja Jumala vahvistaa johdatuksensa johdatuksessa kulkevalle.
Matt7:7 Anokaat, niin teille annetaan: etsikäät, niin te löydätte: kolkuttakaat, niin teille avataan. 8 Sillä jokainen, joka anoo, hän saa, ja joka etsii, hän löytää, ja kolkuttavalle avataan.

6

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei missään nimessä uskonnollinen.

Sellainen on herjaava harhaoppinen.

Se olisi helvetti maan päällä.

Puolison pitää olla Jeesuksen oma.

• Anonyymi

Kuka haluaa sellaista helvettiä, että puoliso aamusta iltaan herjaa samoilla herjoilla.

Sellaista harhaoppisuutta on syytä karttaa puolison valinnassa.

• Anonyymi

Olisipa surullista jos nuori rakastuisi uskosta osattomaan, ja joutuisi sietämään epäuskoista mussutusta päivästä toiseen!

• Anonyymi

Ihmisten ei tarvitse olla yksin. Jumala on opettanut sanassa, että veljeys on hyvää ja kiitoksen ansaitsevaa.
      1Moos2:18 Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä."
      Vapahtaja ei enimmäkseen kulkenut eikä toiminut yksin. Yhdessä on monesti parempi.
      Matt4:18Ja kulkiessaan Galilean järven rantaa hän näki kaksi veljestä, Simonin, jota kutsutaan Pietariksi, ja Andreaan, hänen veljensä, heittämässä verkkoa järveen; sillä he olivat kalastajia. 19Ja hän sanoi heille: "Seuratkaa minua." 25Ja häntä seurasi suuri kansan paljous. 5:1 kun hän oli istuutunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä.
      Luuk10:1 Sen jälkeen Herra valitsi seitsemänkymmentä muuta ja lähetti heidät kaksittain edellänsä jokaiseen kaupunkiin ja paikkaan, jonne hän itse aikoi mennä.
      Tuom1:3 Niin Juuda sanoi veljellensä Simeonille: "Lähde minun kanssani minun arpaosaani, ja sotikaamme kanaanilaisia vastaan, niin minäkin tulen sinun kanssasi sinun arpaosaasi". Niin Simeon lähti hänen kanssaan.
      Matt18:19 Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa. 20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

Kaikki kumppanit, ystävät tai yhteistyöt eivät ole Jumalan tarkoittamia, tai ne voivat olla epäonnistuneita. Matt7:7 Anokaa, niin teille annetaan.
      Apt15:37 Niin Barnabas tahtoi ottaa mukaan Johanneksenkin, jota kutsuttiin Markukseksi. 38 Mutta Paavali katsoi oikeaksi olla ottamatta häntä mukaan, koska hän oli luopunut heistä Pamfyliassa eikä ollut heidän kanssaan lähtenyt työhön. 39 Ja he kiivastuivat niin, että erkanivat toisistaan, ja Barnabas otti mukaansa Markuksen ja purjehti Kyproon. 40 Mutta Paavali valitsi Silaan, ja veljet jättivät hänet Herran armon haltuun.
      Tuom14:3 Hänen isänsä ja äitinsä sanoivat hänelle: "Eikö ole yhtään naista veljiesi tyttärien joukossa ja minun koko kansassani, kun aiot mennä ottamaan vaimon ympärileikkaamattomien filistealaisten joukosta?" Mutta Samson sanoi isälleen: "Ota hänet minulle, sillä hän on mieluinen minun silmissäni". 4 Mutta hänen isänsä ja äitinsä eivät tienneet, että se tuli Herralta. 20 Mutta Samsonin vaimo joutui sille sulhaspojista, joka oli ollut yljän ystävänä.
      Gal5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen. (Toisaalta:) Matt20:28 ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan.

Matt11:30 "Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

• Anonyymi

Kaikki kumppanit, ystävät tai yhteistyöt eivät ole Jumalan tarkoittamia, tai ne voivat olla epäonnistuneita. Matt7:7 Anokaa, niin teille annetaan.

Apt15:37 Niin Barnabas tahtoi ottaa mukaan Johanneksenkin, jota kutsuttiin Markukseksi. 38 Mutta Paavali katsoi oikeaksi olla ottamatta häntä mukaan, koska hän oli luopunut heistä Pamfyliassa eikä ollut heidän kanssaan lähtenyt työhön. 39 Ja he kiivastuivat niin, että erkanivat toisistaan, ja Barnabas otti mukaansa Markuksen ja purjehti Kyproon. 40 Mutta Paavali valitsi Silaan, ja veljet jättivät hänet Herran armon haltuun.
      Tuom14:3 Hänen isänsä ja äitinsä sanoivat hänelle: "Eikö ole yhtään naista veljiesi tyttärien joukossa ja minun koko kansassani, kun aiot mennä ottamaan vaimon ympärileikkaamattomien filistealaisten joukosta?" Mutta Samson sanoi isälleen: "Ota hänet minulle, sillä hän on mieluinen minun silmissäni". 4 Mutta hänen isänsä ja äitinsä eivät tienneet, että se tuli Herralta. 20 Mutta Samsonin vaimo joutui sille sulhaspojista, joka oli ollut yljän ystävänä.

Gal5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen. (Toisaalta:) Matt20:28 ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan.
      Matt11:30 "Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

• Anonyymi

Herra näkee sydämen

1Sam16:6 Kun he sitten tulivat ja hän (profeetta Samuel, joka oli tullut voitelemaan uuden kuninkaan) näki Eliabin (Iisain poika), ajatteli hän: "Varmaan on nyt tässä Herran edessä hänen voideltunsa". 7 Mutta Herra sanoi Samuelille: "Älä katso hänen näköänsä äläkä kookasta vartaloansa, sillä minä olen hänet hyljännyt. Sillä ei ole, niinkuin ihminen näkee: ihminen näkee ulkomuodon, mutta Herra näkee sydämen."

Jer17:10 Minä, Herra, tutkin sydämen, koettelen munaskuut (kr38; sisukset), ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan. Room2:13 sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.

1Kor13:4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, 5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, 6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; 7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. 8 Rakkaus ei koskaan häviä.

Luuk6:46 "Miksi te sanotte minulle: ’Herra, Herra’, mutta ette tee mitä minä sanon?"

Sl16:2 Kaikki miehen tiet ovat hänen omissa silmissään puhtaat, mutta Herra tutkii henget.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe