Onko tämä täällä joku normi? Muutin itse pohjoisesta ja ihmettelen tuota. Mikä ihmisiä vaivaa? Minulla on tapana käyttää talvisin sellaista saamelaisten hattua. Onko se niin kummallinen, että sitä pitää katsoa?
Pidätkö suusi kiini vai onko sinullakkin monttu auki?
Kotkalaisten outo tapa kulkea monttu auki kadullu ja tuijottaa?
11
353
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla yleensä suu auki, koska hengitän suulla (ahtaat käytävät) yleensä pidän myös vasenta etusormea syvällä sieraimessa, koska se on sellainen tapa enkä nenääni mihinkään tarvi sillä hengitän suulla. Ohilkukijoita katselen kyllä, mutta eikai se nyt ole kielettyä.
- Anonyymi
Muuta vain takaisin porojasi hoitamaan. Kun näyttää noin helposti menevän porot nokkaankin.
- Anonyymi
Hurukselalaiset persut ihmettelevät kaupungin menoa.
- Anonyymi
Hei pohjoisesta muuttanut.Kuvaile vähän millainen lakki sinulla on ,onko se hieno ja lämmin sekä mistä materiaalista ommeltu.Jos poron karvaa ,niin harvemmin näkyy täällä Kotkan torin seutuvilla.Ollaan vaan hiukan kateellisia sinun lakista.
- Anonyymi
Hovinsaarelta muutin.
- Anonyymi
Eilen kaupassa sanoin vaimolle samaa, ihmeellistä tuijottamista, jos ei ole pieruverkkarit jalassa.
- Anonyymi
Ei kyllä Hurukselasta varmasti ovat.
- Anonyymi
Kotkan saarella muutama tapaus kesät talvet suu auki tollottaa
- Anonyymi
Onko vanhuksia? Miehiä vai naisia?
- Anonyymi
Laita itse suukiinni ja palaa poronkuseman päähän.jos pitää vaa katsoa katsooko muut,kertoo kaiken.
- Anonyymi
Taitavat olla Haminasta kun ovat ihmetelleet nyt tarpeeksi lipputankoa niin nyt ihmettelevät Kotkassa kerros taloja ja ihmisiä jotka eivät haise.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276