Ukrainan rauhanneuvotteluista.Usan ehtona
että vuoden 2014 edeltäviin Ukrainan alueisiin
ei ole realistisia odotuksia että Ukraina saisi
kaikki silloiset omat alueet takaisin ja Nato ovi
on kiinni Ukrainalta.Toisaalta Biden ei myöskään
halunnut antaa Ukrainalle Nato jäsenyyttä.
Tänään mieliala Ukrainassa on lattea ja varmasti
tämä Usan selkään puukotus Ukrainalaisia
kohtaan muistetaan pitkään.Tänään on ollut
tietoa että Ukrainan armeijassa tällainen draama
ei nostata mielialaa sotilaista taistelussa hyökkääjää Venäjää vastaan.Mielisla Ukrainassa
on maassa ja se on tätä realismia.
Pahin on se että EU ja Iso-Britannia lupasivat
tukensa Ukrainalle ja loivat ja rakensivat ruusuisia
kuvia Ukrainalle ja loputtomat konferenssit antoivat aplodeja seisaaltaan Zelenskyille ja
hänen kabinetilleen että Ukrainaa tuetaan
voittoon asti ja luvataan Ukrainalle Nato jäsenyys
ja loputon materiaalinen tuki ja rahoitus Ukrainalle.
Tämä oli Euroopalta ja Iso-Britannialta
todella uhkarohkea teko koska odotettiin Usan
olevan Euroopan rinnalla loppuun asti mitä
Ukrainaan tulisi ja nyt Usa veti maton alta.
Järkyttävintä oli seurata Usan julmaa puhetta
Ukrainan tulevaisuudesta mutta järkyttävää oli
nähdä kuinka ” hiiren hiljaa ” niin Iso-Britannia
kuin koko Euroopan Unionin johto seurasivat
Usan puhetta melkein kontallaan.
Nyt elämme inhorealismin aikaa jossa Suurvallat
mittaavat pienet maat vain niiden mineraalien
luonnorikkauksien kuten öljyn kautta.
Usa ei halua enään sitoutua demokratiaan
ja auttaa diktaattoreiden kaatamisessa vaan
Usa haluaa hyötyä ja vain hyötyä ja se on
Make USA Great again.Olisin odottanut
kun Usa lopetti puheensa niin sille olisi buuattu
ja kovaa EUn ja Iso-Britannian osallistujat
mutta sitä buuausta Usan delegaatiota vastaan
ei tapahtunut koko sinä aikana kun kokousta
vielä pidettiin.Ukraina on pettynyt Euroopan Unioniin ja
sen lupauksiin ja se kestää pitkään.Ukraina on pettyi
Iso-Britanniaan ja sen lupauksiin ja Usa on Ukrainalle
raadollinen pettymys.Ainoa hyvä puoli oli siinä kun Trump
puhui Putinin kanssa puhelimessa peräti puolitoista tuntia niin
sen verran löytyi Trumpilta edes jotain inhimillisyyttä että
tämän maraton puhelun jälkeen vaivautui soittamaan Ukrainan
presidentille lyhyen puhelun että Putinin kanssa
on puhuttu Ukrainan rauhasta.
Harmittaa paljon nämä Usan ulostulot
21
175
Vastaukset
- Anonyymi
Ukrainan natsien olisi pitänyt pysyä housuissaan 2014, noh turpiinhan niille tuli kuten kuuluukin.
- Anonyymi
Höperöt uskovat tuohon natsi-propagandaa ja toistavat mielellään tuota venäjän narratiivia ja toimivan siten venäjälle hyödyllisinä idiootteina.
- Anonyymi
Näin on nyt käynyt ja Ukrainan Natsit pannaan kohta narunjatkoksi.
Stalingradista - Nürnbergiin
- Anonyymi
Trumpin märkä uni on se että hän haluaa
nähdä itsensä Putinin kanssa kansainvälisillä
tapahtumilla jossa Ukrainaan on saatu rauha.
Trumpin unelma on olla kuin Reagan joka yhdessä
Gorbatshovin kanssa paistatteli kansojen
edessä uuden ajan alkua maailmalle.- Anonyymi
Trumppi käyttää rauhantilan saavuttamiseksi brutaalia psykologiaa ja alistaa Ukrainan ja Euroopan sotahaukat armotta!
- Anonyymi
Ankeaa aikaa tämä Trumpin aika,,Trumppi möläyttelee että Ukraina voi olla osa venäjää,tällaiset puheet on omiaan rohkaisemaan roistovaltioita ja putinia.Eroa Bidenin ja Trumpin politiikan välillä on kuin yöllä ja päivällä.
- Anonyymi
Trumpin käytös paljastaa että hän haluaa
Rauhan Nobelin hinnalla millä hyvänsä
ja tämän narsistin toilailut maksaa
Euroopan Unioni ja Ukraina
Suomi on mukana valitettavasti siksi
että löi vetoa väärän hevosen puolesta.- Anonyymi
Rauhannobel ei ole tavoittelemisen aiheinen. Koska sitä on annettu aivanj älkeenpäin ajatellen monesti aivan aiheetta.
- Anonyymi
Mietin tässä että mitäköhän vielä Trump
keksii päästään.Laittaako intiaanipäähinen
vielä päähänsä?! - Anonyymi
Aloittaja sekoilee ja aika paljon: Ei Ukraina voinut sotaakäyvänä valtiona liittyä Natoon eikä sitä yksin Biden voinut päättää sillä liittyminen vaatii kaikkien jäsenmaiden hyväksynnän. Ei Bidenin tarvinnut mitenkään kieltäytyä siitä liittymisestä kun ei sellaista ollut tapahtumassa eikä suunnitelmissa hänen hallintonsa aikana.
Mitä tulee rauhanmahdollisuuksiin niin on kai ollut selvää että Ukrainan on luovuttava isosta osasta alueitaan, Putin tulee vaatimaan enemmän kuin mitä nyt miehittää ja Trump antaa hänelle hänen vaatimansa, eihän sitä rauhanNobelia ilman rauhaa voida hänelle luovuttaa... - Anonyymi
On hyvä että maailmassa on yksi diktaattori joka sanelee ehdot ja saa aikaan rauhan.
Israelilla tuli kiire neuvotella rauha kun oli alkamassa Trumpin aikakausi.Haha, Se kiire tuli kyllä palestiinalaisille, kun Trumpushka on varaukseton Israelin tukija.
- Anonyymi
Kun Trump nyt näin höveliksi heittäytyi Putinin edessä, niin antakoon tälle vielä kaupan päälle Alaskan - vanhan "Venäläisen Amerikan".
- Anonyymi
Ja lisää rahaa vielä Putinin kassaan.Kato kun nyt annetut rahatkin Ukrainalle on jo TALLETETTU
- Anonyymi
Vasallin puhetta Putinin mieliksi puhuminen.
- Anonyymi
Joko NATON kannattajat alkavat horjua uskossaan. Eihän Uncle Samin pitänyt olla omaa etuaan ajava.
- Anonyymi
Miksi EU ja Iso-Britania eivät ole valmistautuneet rauhaan ja alkaneet rakentaa sitä? Onhan tuossa ollut aikaa. Taitaa olla tulossa Trumpin ja Putinin rauha. Ei pidä moittia, jos ei ole itse kyennyt asennoitumaan rauhaan. Lähes kolme vuotta on Venäjän hyökkäyksestä.
- Anonyymi
Olen Naton kannattajana pettynyt USAn ulostuloihin. Tunnen olevani huijattu. Näin ei pitänyt käydä.
- Anonyymi
Joo, niin varmaan.
Minä olen hyvin pettynyt ja tunnen itseni petetyksi, kun Putin ei onnistunut tuhoamaan Ukrainan valtiota. En olisi ikinä uskonut, että ryssii koko valtion.
Olen tullut huijatuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, niin varmaan.
Minä olen hyvin pettynyt ja tunnen itseni petetyksi, kun Putin ei onnistunut tuhoamaan Ukrainan valtiota. En olisi ikinä uskonut, että ryssii koko valtion.
Olen tullut huijatuksi.Miksi provosoiduit? Minähän olen kannattanut Natoa ja sanon suoraan että olen pettynyt Trumpin hallinnon ulostuloihin. Minua ei kiinnosta jos olet pettynyt Putiniisi sillä se on oma ongelmasi. En ole koskaan kannatanut moista sotakääpiötä.
- Anonyymi
Elä itke isi soutaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995