Hain silti kesätöihin seurakunnalle. Mitä, jos eläkehakemus ratkaistaan ennen kuin tiedän, pääsenkö seurakunnalle?
Minulla on eläkehakemus käsittelyssä
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä eläkkeelläkin voi käydä töissä.
- Anonyymi
Olen vasta 35-vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vasta 35-vuotias.
Siltikin voi eläkkeellä käydä töissä. Mikäli ei ole sairaseläkkeestä kysymys, sillä silloin vakuutusyhtiö voi katsoa, että oletkin työkykyinen. Mutta toisaalta, jos haet sairaseläkettä, niin miten voisit edes töissä käydä? Mullekin yritti vakuutusyhtlön edustaja toimittaa, että voin näin ja näin paljon tienata, kun olen eläkkeellä. Sanoin, jotta miten voit kuvitella, että kävisin töissä, kun olen sairaseläkkeellä, eli silloin ei pysty töitä tekemään. En tiedä oliko ansa vaiko mitä yritti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltikin voi eläkkeellä käydä töissä. Mikäli ei ole sairaseläkkeestä kysymys, sillä silloin vakuutusyhtiö voi katsoa, että oletkin työkykyinen. Mutta toisaalta, jos haet sairaseläkettä, niin miten voisit edes töissä käydä? Mullekin yritti vakuutusyhtlön edustaja toimittaa, että voin näin ja näin paljon tienata, kun olen eläkkeellä. Sanoin, jotta miten voit kuvitella, että kävisin töissä, kun olen sairaseläkkeellä, eli silloin ei pysty töitä tekemään. En tiedä oliko ansa vaiko mitä yritti.
Ei ole sairaseläkkeestä kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se eläke vaikuttaa palkkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286