Eläkeläismiehellä ei pitäisi olla lääkintää vaativia uniongelmia.

Anonyymi-ap

Toissapäivänä nukahdin vielä valoisan päivän aikana. Asun yksin.

Unettomuuttahan se tiesi viime yöksi. Menin jääkaapille ja otin voileipää.

Otin Kujalan papan neuvon käyttöön; luin mielessäni sadan sarjoja aikomukseni ylittää 10 kpl 100 numeron lukemisia 0-100,n ja sitten taas alusta.

Näin muistettavia, harmittomia unia. Parempi kuin unilääkkeet kun ei ole enää aikaisinnousutarvetta. ström.

3

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soon luonnossa, kestä kuppari tuloo.! Muistan sodan jälkeen kun mun äidilleen tilattiin kuppari. Kuulemma huonon veriaineksen kuppari veti sarvillaan pois.
      Voi heitä vielä maamme uloimmilla pohjoisilla alueilla ollakin, kuppareita.

Se on varmaa, ettei laillistettu lääkäri suosittele kuppaushoitoa nykyään kenellekkään.

• Anonyymi

Jos haluaa laajemmin perehtyä nukkumisen (ja muihinkin) ongelmiin kuin nykyajan ja varsinkin nuorten asennevikaan eli tahalliseen unesta pihistämiseen sekä itsestään selviin eli mm. psyyken häiriöihin ja kipuihin, niin voi vaikka googlata näitä: uni-valve,- ja vuorokausirytmi (sirkadiaaninen kello), hypotalamus, homeostaasi.

Jotkut sekoittaa johonkin asennevikaan mitä kyllä myös esiintyy, mut sillon "jaksaa eikä uniongelmaa" häviää kokonaan kun on esim. joku kiva homma tai lomamatka - usein nämä "sankarithan" itse sitten oikeesti sairaita syyttää asenneviasta!
      No, myönnettäköön että lääketieteellisen aineiston lukeminen ja omaksuminen voi olla hyvin vaikeeta varsinkin ns. kylmiltään.

Mulla on noi systeemit vikaantuneet nuoruuden aivovammojen myötä ja hyvin tod. näk. silloisen erään anestesian ongelman vuoksi (ajallinen yhteys sopii). Toki myös vaikuttaa noiden myötä ja muutenkin tulleet muut eli vmaiset selkäviat ja psyyken ongelmat ym.

Monisairas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe