Millaisia ootte ja mitä yritätte ….?
Maine on mennyttä..
Miltä nyt tuntuu kun kaikki tietää
109
825
Vastaukset
- Anonyymi
Kestä tekosi.
- Anonyymi
Mistä teoista sinä täällä näihin mieltäsi vaivaaviin aloituksiin selostat? Sivusta utelen
- Anonyymi
Psykopaatti.
- Anonyymi
Taisit seota tästä aloituksesta huolella. Se kertoo sinusta aika paljon. Sivusta hymähdys
- Anonyymi
Mitäs nyt oon muka tehny ?
- Anonyymi
Tiedät itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itse.
Kerro ihmeessä kun en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä kun en tiedä.
Esität vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esität vaan.
En oo palstalla nyt kirjoitellut niin en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät ja kärsit sen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voitko nyt vainoaja kiusaaja kertoa ?
- Anonyymi
No mitä minä nyt olen? Oletko se sairas joka urkkii toisten laitteita ja koteja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä minä nyt olen? Oletko se sairas joka urkkii toisten laitteita ja koteja?
I mies on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onko tämä se työtön clout chaseri joka puuhaa laittomuuksia? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I mies on.
Olet siis joku ii mies ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis joku ii mies ?
Väärin. Tietää hän kyllä mitä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuu varattu mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän tekee ?????
Tais puhua jonkun kamssa autoista toisessa ketjussa. Sekö on syy tähän, ärsyttää ????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pitkitä tällä tavalla jänkäämällä.
Jos syytät, kakista ulos asias. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän tekee ?????
Tais puhua jonkun kamssa autoista toisessa ketjussa. Sekö on syy tähän, ärsyttää ?????Sinkku tekee sitä mitä huvittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkku tekee sitä mitä huvittaa.
On sinulla kyllä luupää veli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla kyllä luupää veli.
Hän rakastaa toista miestä. Jos et hyväksy niin mitä sitte. Et saa sitä mitä haluat. Katso vierestä ja narise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaudesta meni maine itse kullakin .
Aika söpöä. Pitää toitottaa sitä enemmin tänne love, love. Runot, rakkausrunot näkyviin kunnolla ja lovemusiikit.
Aiheet: tunteet ja ikävä 😃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaudesta meni maine itse kullakin .
Aika söpöä. Pitää toitottaa sitä enemmin tänne love, love. Runot, rakkausrunot näkyviin kunnolla ja lovemusiikit.
Aiheet: tunteet ja ikävä 😃The Police: Every little thing she does is magic
https://youtu.be/aENX1Sf3fgQ?si=cDLzSf9N_ewisTq3
(Sivusta) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jan varmaan yritti jotain tähän tyyliin.
Ota sun pienin sormesi
ja sulje sillä mun silmäni.
-Sinikka Tikkinen
Kokoelmasta Miljoona hiljaisuutta (-86) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsi kitkerästä kahvista itse vaa ☕️
- Anonyymi
Esitäppä vielä uhria.
- Anonyymi
Haluatko kertoa lisää tästä visiostasi? Sivusta en välttämättä suosittele, kjäh kjäh
- Anonyymi
Todellakin esittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa lisää tästä visiostasi? Sivusta en välttämättä suosittele, kjäh kjäh
Mike O'Harako siinä noin käkättää. Jopa virtuaalinaurus kaksoislouskuineen on kenen tahansa tunnistettavissa. PS. Varo ettet huku siihen eetteriis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mike O'Harako siinä noin käkättää. Jopa virtuaalinaurus kaksoislouskuineen on kenen tahansa tunnistettavissa. PS. Varo ettet huku siihen eetteriis.
Kyllä minä vähintään G.I Joe olen jos tälle linjalle lähdetään, mutta oikeasti en tiedä mistä edes puhut.
- Anonyymi
Täällä laastarit valmiina, aina valmis 😷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin esittää.
Ja mihin tämä mainitsemasi esitys perustuisi. Sinun täytyy ehkä kertoa mistä tässä on sinun mielestäsi kyse alusta alkaen. Tulee väkisinkin mieleen, että olet toimitellut jotain hyvin feilua kun täytyy käydä anonyymilla palstalla kiistämässä kategorisesti jotain abstraktia aihetta, että ei sinun stoorit tai tekemiset voi kovin kestävällä pohjalla olla. Sivusta liputan aloituksen olemassaolon puolesta.
- Anonyymi
Syntisiähän me kaikki. Sinäkin AP.
- Anonyymi
My love is strong 🤛👊🤜
- Anonyymi
Ketäs nyt koitat maalata johkin?
On kyllä outoja tyyppejä kun syyttää ties mistä vaikkei tiiä mitään asioista.- Anonyymi
No oisko vika sinussa jos ja kun syyllistys näistä ”tyyppien” teksteistä? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oisko vika sinussa jos ja kun syyllistys näistä ”tyyppien” teksteistä? Sivusta
Ei kyllä ole vika täällä päässä jos joku on niin piiiiip että mustamaalaa ja haukkuu minkä kerkii valheillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan joku kantaa ottaa.
- Anonyymi
Sydänkäpysiä täydellä teholla
näköjään ❤❤💋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan joku kantaa ottaa.
Ja hän tekee näin syystä että? Ehkä itse en sitten ota itseeni ja siten kantaa näistä tämäntyyppisistä avauksista mm sen takia, etten samaistu tuollaiseen posseen, mitä aloituksessa kuvataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän tekee näin syystä että? Ehkä itse en sitten ota itseeni ja siten kantaa näistä tämäntyyppisistä avauksista mm sen takia, etten samaistu tuollaiseen posseen, mitä aloituksessa kuvataan.
Älä syytä syytöntä. Täytyy aika mielenvikainen olla.
- Anonyymi
ohi,
- Anonyymi
Shrekin tunnari Allstars selittää asian todella hyvin https://m.youtube.com/watch?v=L_jWHffIx5E&pp=ygUTc2hyZWsgYWxsIHN0YXIgc29uZw==
- Anonyymi
🐀⛓️⛓️🐀🐀⛓️🐖🐖🐖⛓️
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️👄💍💍( ei ap.)
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu ainakin erästä possea koskien, joiden pateettisen valheiden verkon saldo on ollut lopulta kädenlämpimiä mähmäisiä väitteitä jotka on jääneet kiilusilmien korvien väliin kummittemaan. Muut ns suuret rummutetut tulokset loistaa edelleen poissaolollaan, eikä tässä ns kaikki, mutta eipä tästä con artistien ahdingosta enempää
- Anonyymi
Dägä dägä, sanoi M. A. Numminen, mutta oliko siinä mitään järkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dägä dägä, sanoi M. A. Numminen, mutta oliko siinä mitään järkeä?
No ei ollut oikein kummoinen ainakaan erään stoorin ns motiivin aukiselostaminen ja kysyttäessä on saanut lähinnä tyhjän kirkkaan katseen vastaukseksi kun tiedustelee, että niin, mistä tässä statementissa olisi ollut kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ollut oikein kummoinen ainakaan erään stoorin ns motiivin aukiselostaminen ja kysyttäessä on saanut lähinnä tyhjän kirkkaan katseen vastaukseksi kun tiedustelee, että niin, mistä tässä statementissa olisi ollut kyse.
Arvaa mikä biisi ?
- Anonyymi
Maine on mennyt, kunnia senkun kasvaa. Vai miten se meni...
Kun menettää maineensa, sen jälkeen voi elää vapaasti.- Anonyymi
Freedom👍🏻
- Anonyymi
Kuka menetti maineen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka menetti maineen ?
Kuka menetti maineen ... ?
- Anonyymi
Ja rakastaa ❤️❤️❤️ tai inhota 🚩🚩🚩
Hei, ap. Ystävänpäivä meni jo.
Jäikö liput käteen. Ei se mitään.
Tuleehan se vuosi -26 myös ajallaan.
Tsemppiä. - Anonyymi
Olipa maine mikä vaan ei se estä rakastamasta tiettyä ja yhtä.
Eikä inhoamasta vanhoja miehiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka menetti maineen ... ?
🍀rakastaa, ei rakasta 🍃 rakastaa,
ei rakasta 🍃 = 🦴 👀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka menetti maineen ?
Onko sinulle välttämätöntä löytää joku yksittäinen henkilö, mistä ikäänkuin keskustelevat täällä ja jos, niin mistä syystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa maine mikä vaan ei se estä rakastamasta tiettyä ja yhtä.
Eikä inhoamasta vanhoja miehiä.Sinä saat naisena esiintyvä setä arvostaa ketä lystäät ja myös kertoa näistä arvostuksistasi jos koet sen liittyvän esim aloituksen tematiikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä saat naisena esiintyvä setä arvostaa ketä lystäät ja myös kertoa näistä arvostuksistasi jos koet sen liittyvän esim aloituksen tematiikkaan.
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
- Anonyymi
Viestinpoistajien Vakiot 😂 kiva ku palikat kosahtaa viimeinkin niitten omiin nilkkoihin 😂
- Anonyymi
Ei kun liput salkoon liehumaan ..... 🇫🇮🏳️🌈🚩🏁
- Anonyymi
Pilleripään mielipiteet ei kiinnosta. Lapsiasi säälin.
- Anonyymi
Hirviön lapset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirviön lapset.
Tai hirviöitten.
- Anonyymi
Montako lasta tällä mainitsemallas henkilöllä on, vai tiedätkö ees sitä, että voisit väittää tietäväsi enemmän? Teitä tuntemattomien asioista tietäjiä kun on liikkeellä myös netin keskustelualustoilla. En ole siis aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirviön lapset.
Niiden veli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirviön lapset.
Eipäs kun monsterien kauhukakara lapset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirviön lapset.
Oli kenen lapsia vaan eteenpäin lähti jälleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirviön lapset.
https://youtube.com/shorts/foaMOum1X3k?si=cTbRvOfzVanImp-D🤪😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kenen lapsia vaan eteenpäin lähti jälleen!
Hankkeesi ovat vahvassa myötätuulessa ja suunnitelmasi tuntuvat käyvän toteen kuin taikaiskusta. Ota onnekkaasta päivästä kaikki riemu ja hyöty irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden veli.
Osbournen perhekkö se täällä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osbournen perhekkö se täällä ?
https://youtube.com/shorts/zS6vNNW5bEo?si=7PEovbDDp4ISEcMl 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkeesi ovat vahvassa myötätuulessa ja suunnitelmasi tuntuvat käyvän toteen kuin taikaiskusta. Ota onnekkaasta päivästä kaikki riemu ja hyöty irti.
Mitä nyt luulet hankkeilla. Totuus on, ettei lapsia sekoteta åpalstahörhöjen juttuihin. He ovat aivan oma maailmansa. Samoin kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöatasedän hanke taitaa olla lähinnä laajan skaalan fantasiointi, että nyt on joku tilanne päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöatasedän hanke taitaa olla lähinnä laajan skaalan fantasiointi, että nyt on joku tilanne päällä.
Palstasedän*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai hirviöitten.
Vellihousut 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden veli.
Itse hirviö 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirviön lapset.
Rati riti ralla, tuli talvi halla.
Kuuraparta tuiskutukka,
lumiviitta harmaasukka.
Rati riti ralla sellainen on halla.
Rati riti ralla. Mistä tuli halla?
Tuolta Pohjan tuntureilta,
Lapin lasten laitumilta.
Rati riti ralla, sieltä tuli halla.
Yhtä ihania puhdas sydämisiä kuin muutkin.
- Anonyymi
Tavallaan on helpotus, jos kaikki tietää. Mut en mä tiiä, et mitä me yritetään? Mä luulen, et mun maine on muutenkin vähän kyseenalainen.
- Anonyymi
Hyvä, Mä kanssa oon ihan eri mieltä onneksi itsestä kun mä näin tänään täällä toisen hän ihmisen joka puhuu myös mä ja sä ja joka sekottaa pakaa vitusti tahallaan.
Mä tiedän kanssa sen että vigtu kuvittelet aina kaiken me muodossa mitä ei ole.
Ei ole suhdetta, ei mitään, kiusaat vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, Mä kanssa oon ihan eri mieltä onneksi itsestä kun mä näin tänään täällä toisen hän ihmisen joka puhuu myös mä ja sä ja joka sekottaa pakaa vitusti tahallaan.
Ei ole suhdetta, ei mitään, kiusaat vaan.Mä jatkan vielä musta tuntuu hyvältä tai käy sääliksi jopa mikä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä jatkan vielä musta tuntuu hyvältä tai käy sääliksi jopa mikä olet.
Sivusta tultava sanoo tähän et toi 17.17 kuulosti pelottavan paljon mun kirjoitukselle vaikken
mä sitä ookkaan kirjoittanut.
Siitä päästään kysymykseen miksi susta tuntuu hyvälle ja käy sääliksi se mitä mä oon?
Kerro viel mitä mä sut muka oon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole suhdetta, ei mitään, kiusaat vaan.Mietippäs tätä. Murteita maassa riittää ja jokainen puhuu omalla murteella.
Suomen murteet voidaan jakaa seitsemään tai kahdeksaan päämurteeseen tai murreryhmään: lounaismurteet, hämäläismurteet, eteläpohjalaiset murteet, keski- ja pohjoispohjalaiset murteet, peräpohjalaiset murteet, savolaismurteet ja kaakkoismurteet. Useimmat näistä jakautuvat vielä alamurteiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole suhdetta, ei mitään, kiusaat vaan.Mikä on palstasetä yhden miehen monologisi funktio ja miksi ylipäätään perustat näitä yksinpuheluita joko omiin tai muiden aloituksiin?
- Anonyymi
Muistakaa täällä on aina ollut kloonattuja henkilöitä, kuin kynästäni.
- Anonyymi
Niin ois voinut olla erään "kynästä"
mut en usko et on...
Se kyllä laittaa ihan tunnistettavasti kaiken
millä tarkoittaa ja haluu loukata mua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ois voinut olla erään "kynästä"
mut en usko et on...
Se kyllä laittaa ihan tunnistettavasti kaiken
millä tarkoittaa ja haluu loukata mua.Heko, heko 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heko, heko 🤣🤣🤣🤣🤣
Millaisen vision sait tästä palstaäijän proosasta irti, harrastatko sitten keskustelupalstalla herjailua tai fleksausta kun otat tämäntyyppisiä kommentteja omaksesi? Tapa se on kai tuokin tehdä itsestään jonkun hässäkän päähenkilö
- Anonyymi
Teitä seurataan ;))
- Anonyymi
Seuraa onnea vaan, paljon onnea vaan.
Herään uuteen päivään
Rakkaani on siinä vierelläni ja nukkuu sikeästi
Aamu sarastaa ja valo siivilöityy kaihtimien lävitse, on viikonloppu
On arkiaamu joten ei tarvitse vielä nousta
Mieleni valtaa rauha
Rauha siitä kuinka olla ihminen tässä ja nyt
Mutta myös onni
Onni tuo mieleen tuon rakkaani, joka vieressäni nukkuu tuhisee levollisena
Onni tuo mieleen myös onnellisuuden
Onnellisuus on ollut minulle arka käsite
Olen aina ajatellut että se pitää ansaita
Sitten tajuan
Olen onnellinen tässä hetkessä
Juuri nyt käännän kylkeä
ja nukahdan Onnellisena
rakas rinnallani.
Sivusta - Anonyymi
On karavaaneja ja niiden perässä karavaaneja no ei kai nyt sentään?
- Anonyymi
Veljeni Jan haaveilee ja unelmoi rajusti.
Sitä se kevät tietää. Varmaan pitää vinkata faijalle.- Anonyymi
Onko veljesi kulkuri kenties?
- Anonyymi
Ai kaksi aikuista ihmistä, jotka ihastuibtoisiinsa töissä? Luulen, että tää ei riko uutiskynnystä? Eikä lopulta edes mainetta.
- Anonyymi
Tähän ei sitten ollut pokkaa kertoa ketkä ovat, millaisia ovat, eikä mikä on se mitä ovat tehneet minkä kaikki muka tietää.....
- Anonyymi
Kauhea kohu ja kiusaaminen jostain jolle kukaan ei osaa kertoa kohdetta.
- Anonyymi
Ei ollu pokkaa tähän eikä pokeriin 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea kohu ja kiusaaminen jostain jolle kukaan ei osaa kertoa kohdetta.
Yritetään syyllistää henkilöitä, joita vedellään mukaansa tosta vaan. Mihin päätepysäkki. Mukavaa odotella jos ei joku valaistus ala aukeamaan.
- Anonyymi
Eikö se ole tavallaan jopa fiksumpaa, niin tällaiset valheellisessa pohjalla olevat toimijat voivat avautua itse ja puhella läpiä päähänsä? Sivusta stir the pot
- Anonyymi
Eikä syytä osata kertoa edes kiusatulle
- Anonyymi
Seinille huutelua taitaa olla.
- Anonyymi
Se että häpeät toisen ihmisen tekoja viittaa siihen että suhteenne ei ole terveellä pohjalla. Et sinä voi ottaa vastuuta miehesi/ naisesi tekemisistä. Aikuinen ihminen on itse tehnyt päätöksensä ja toisen elämänarvonsa ovat näemmä erilaiset kuin sinun. Minkäs voit? Muuttaa naisesi / miehesi kaltaiseksesi ja kantaa vastuu molempien tekosista? Mahdotonta.
Kasva aikuiseksi !!!! - Anonyymi
Omalle rakkaalle :) ( ei ap.)
The Rolling Stones: Love is Strong
https://youtu.be/NeI1EaVXfXw?si=vnxmdCDDxmah1v7e - Anonyymi
maineemme korjaantuu kun otatte omat haasteenne ja annatte myös muiden kulkea omia, polkujaan ja ottaa omat haasteensa ja elää elämää myös työelämää.
- Anonyymi
Tuo oli tollo ajatus Et sinä voi miellyttää kaikkia.
Toiset voi pitää maineen menettäjän tekoa fiksuna tai omiin tarkoituksiin sopivana.
- Anonyymi
Joo, lopulta käy kuin rööperissä.
- Anonyymi
Mitä tähän aloitukseen voisi muuta todeta kuin että ilmeisesti nämä yritykset ei ole kestävällä pohjalla. Miksi täytyisi edes niin kovin na yrittääkään ja/tai rönsyillä vähän joka suuntaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995