Oletteko törmänneet outoihin mielipiteisiin ja asenteisiin liittyen musan keräilyynne?
1.Et voi ostaa lastenmusalevyä koska oot yli nelikymppinen(minä kun olen sellainen kerääjä että haluan ostaa ne ihan kaikki)
2.Musan keräilijät on lähinnä kaikki ajelehtijoita
3.Et saa ostaa kotimaista tanssi-iskelmä C-kasettia koska oot muuten nynny
4.Ei hevimusan kuuntelija saa ostaa iskelmälevyä
5.Kallis harrastus joka vie rahat(kyllä se on niin että jos mä oisin 20 vuoden aikana polttanut rahani tupakkiin ja alkoholiin niin tililläni olis paljon vähemmän rahaa!)
6.Musan keräilijät on outoja ihmisiä
7.Musan kerääjät on homoja
8.Musan kerääjät (yleensäkin kaikki keräilijät) täyttävät elämänsä tyhjän aukon keräämisellä
9.keräilijät pilaavat ilmastoa
10.Keräilijät ovat ahneita paskiaisia
musan keräilyyn liittyviä outoja mielipiteitä ja asenteita
Anonyymi-ap
1
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihan tuollaisia, mutta joskus muinoin ennen vanhaan levykauppojen sedät katseli kyllä vinoon, kun tuli osteltua halpoja hevilevyjä, eikä jotain oikeampaa eli helvetin asiallisen tylsää roots-musaa, Love-recordeja tms.
Nykyäänhän ne suunnilleen nuolee sitten tukkuhevinkuluttajien perseitä minkä ehtii. Tärkein asiakaskunta, ja hinnatkin nousseet niin mauttomille tasoille, ettei enää viitsi musiikkiäänitteistä maksaa. Niin ne ajat muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467