Muuttoliike Thaimaahan on voimistunut. Maan ei-thaimaalainen väestö on nyt arviolta 4,9 miljoonaa, mikä on huomattava kasvu vuoden 2014 3,7 miljoonasta.
https://thailand.un.org/sites/default/files/2020-06/Thailand-Migration-Report-2019.pdf
YK:n raportti on vuodelta 2019. Nyt liikuttanee jo lukemassa 5,5 miljoonaa farangia asuu Thaimaassa, eli Suomen kansan verran.
Oletettavaa on, että heillä on vakuutukset kunnossa suurimmalla osalla, sillä julkisuuteen tulleet tapaukset ovat varsin harvassa, jossa joku joutuu pulaan puutteellisen vakuutuksen vuoksi.
Itse muistan ulkoa neljä suomalaista. Yhtä ei päästetty lennolle (Miikka), toiselta Kela lopetti eläkkeen (saa silti olla halvassa hoitolaitoksessa) ja kolmannen kävi kaverit hakemassa pois. Yksi tuhkattiin talkoilla kerätyillä rahoilla.
Posso Possondeeruksella on ahterissa EKG- kaukoseurantalaite. Tornitalon portaiden kapuamista seuraa Meilahdessa "jono lääkäreitä, erikoistuvia tai kandeja, ja fysioterapeutti on valvomoon yhteydessä radiopuhelimella"
Radiopuhelimesta kuuluu "Haloo valvomo! -Täällä fysioterapeutti Virtanen, Majuri Possola saapuu pian neljänteen kerrokseen, tilanne vakaa, Possola tuhisee nenän kautta mutta ei hikoile, kuuntelen?"
"Täällä valvomo, Possolan syke on ihannealueella, jatkakaa seitsemänteen kerrokseen, kuuntelen?"
"Täällä fysioterapeutti Virtanen, potilas Possolan vauhti kiihtyy, jään jälkeen, tätä menoa hän ylittää äänen nopeuden yhdeksännessä kerroksessa, kuuntelen?"
Thaimaassa julkinen terveydenhuolto on vastaavaa kuin suomalaisissa kaupunginsairaaloissa.
Thaimaa myöskin reagoi nopeasti jos esim dengue lisääntyy jollakin alueella nopeasti ja perustaa kenttäsairaaloita, joissa jokaisessa teltassa on enemmän lisähappilaitteita kuin koko Suomessa.
Thaimaassa ei pihtailla antibioottien kanssa ja potilaan yleiskuntoa vahvistetaan myös steroidiruiskeilla. Kun Suomessa koronapotilas makasi viisi päivää teholla, Thaimaassa he olivat terveenä kotona vuorokaudessa.
5,5 miljoonaa farangia Thaimaassa laillisesti. Töissä ja eläkkeellä, tutkijoina ja opiskelijoina yms. Vakuutukset kunnossa kuten minullakin, mutta vain minä olen kuulema hullu. 8)
2010
4,9 miljoonaa farangia ja yksi hullu Thaimaassa
31
312
Vastaukset
- Anonyymi
Kärsiikö Pasaselta kysyä että miten hyvin se anturi pysyy siellä ja ne johdot niissä lätkissä, kun siellä Meilahden tornisairaalan varauloskäynnin rappusissa kiidät menemään tuulispään lailla?
- Anonyymi
Ihan vaan vinkiksi Pasaselle, mikä on sydänfilmi ja miten siihen valmistaudutaan.
Ennen tutkimusta suositellaan olemaan kaksi tuntia ilman vahvaa ateriaa ja neljä tuntia ilman piristäviä juomia kuten kahvia, teetä ja kolajuomia.
Tutkimus ei edellytä paastoa
Huom. Ennen EKG-tutkimusta on hyvä istua 15 minuuttia verenkierron ja sykkeen rauhoittamiseksi.
Tulosten tulkinnasta vastaa aina hoitava lääkäri.
https://fimlab.fi/tutkimus/sydanfilmi-ekg
Sydämen kliininen rasituskoe:
Koe tehdään kuntopyörällä tai kävelymatolla eli ergometrillä. Tutkimuksessa rasitus kestää yleisimmin 5–15 minuuttia. Tärkeää kokeiden tulosten kannalta on kuitenkin saavuttaa potilaan ikään nähden riittävä syketaso.
Sairaalassa on sitä varten laitteet, joilla tutkimukset tehdään. Rappusia kiivetessä kotiolosuhteissa voit saada vinkkiä siitä missä kunnossa hapetuksesi on, mutta sellaisia kokeita ei tehdä sairaalassa.- Anonyymi
Ekg ei valmistauduta mitenkään, siinä laitetaan tusina antureita eripuolelle kehoa, kone käynnistetään, ja se muodostaan eräänlaisen kaavion joka on kolmiulotteinen 3d kuvaus pumpun sähköisestätoiminnasta... tulosteen tulkinta on suht hankalaa, siksi esim ambulanssissa otettu ekg katsoo lääkäri, mutta ensihoitajat osaavat katsoa onko kyseessä stemi vai nstemi.. tarvitko muuta tietoa osakaslaina miljonääri.
Meikussa on käytössä sydänosastolla vaatimattomampi ekg laite sen nimi on holter, se lähettää sormesta hapetuksen, ja kuuden anturin ekg:n valvomoon, online se asennetaan kun menet osastolle ja poistetaan kun sinut kotiutetaan... Tuota hapetusta voidaan tarkkailla, mutta minulla ei ole tarvetta. EKG ja rasituskoe eivät ole sama asia, tuota rasitusekkoa ei ole minulle koskaan tehty... mutta tuo ekg kymmeniä kertoja.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekg ei valmistauduta mitenkään, siinä laitetaan tusina antureita eripuolelle kehoa, kone käynnistetään, ja se muodostaan eräänlaisen kaavion joka on kolmiulotteinen 3d kuvaus pumpun sähköisestätoiminnasta... tulosteen tulkinta on suht hankalaa, siksi esim ambulanssissa otettu ekg katsoo lääkäri, mutta ensihoitajat osaavat katsoa onko kyseessä stemi vai nstemi.. tarvitko muuta tietoa osakaslaina miljonääri.
Meikussa on käytössä sydänosastolla vaatimattomampi ekg laite sen nimi on holter, se lähettää sormesta hapetuksen, ja kuuden anturin ekg:n valvomoon, online se asennetaan kun menet osastolle ja poistetaan kun sinut kotiutetaan... Tuota hapetusta voidaan tarkkailla, mutta minulla ei ole tarvetta. EKG ja rasituskoe eivät ole sama asia, tuota rasitusekkoa ei ole minulle koskaan tehty... mutta tuo ekg kymmeniä kertoja..Voin vakuuttaa että sairaalasta meikussa tehdään nimenomaan rasituskoe jossa potilas laitetaan kävelemään rappusia, yksi kerros olet lento tai kotiutuskunnossa eli sillä pärjää kotona, kolme kerrosta olet hyvässä kunnossa, viisi kerrosta kuntosi on erinomainen...holterlaite mittaa online ekg ja sormessa on anturi joka mittaa hapetusta... sydänosaston valvomossa on useita lääkäreitä, yleensä kandeja ja erikoistuvia, jotka seuraa potilaan kulkua. vai mitä osamaksu miljonääri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikussa on käytössä sydänosastolla vaatimattomampi ekg laite sen nimi on holter, se lähettää sormesta hapetuksen, ja kuuden anturin ekg:n valvomoon, online se asennetaan kun menet osastolle ja poistetaan kun sinut kotiutetaan... Tuota hapetusta voidaan tarkkailla, mutta minulla ei ole tarvetta. EKG ja rasituskoe eivät ole sama asia, tuota rasitusekkoa ei ole minulle koskaan tehty... mutta tuo ekg kymmeniä kertoja..Tuossa lisätietoja https://www.terveyskirjasto.fi/snk99009
- Anonyymi
Varmaan thaimaa osaa koronan hoidon, perkeleen pelle, korona on virus, se ei tuhoudu antibiooteilla, eikä steroiditkaan vaikuta sairauden kulkuun mitenkään, who on jo vuosia puuttunut thaimaan lääkehuoltoon, pikkukaupoista on saatavana lääkepussi, jos olet kipeä syö yksi pussi jos ei auta, toinen... sisältönä on vitamiineja, antibiootteja, sekä jopa sydänlääkkeitä, thaimaassa on paljon antibiooteille vastustuskykyisiä bakteereja... sinun 2010 kannattaisi lopettaa koko palstavaikuttaminen... olet nolla.
- Anonyymi
Possonaama hermostuu.
Suurin osa koronaan kuolleista kuoli keuhkokuumeeseen, joka johtui pitkittyneen sairastelun aiheuttamasta bakteeritulehduksesta.
Thaimaassa tämä tiedostettiin ja piut paut ajateltiin resitenssejä, kun potilaan selviäminen oli tärkeintä.
Ei odoteltu että tauti etenee bakteeritulehdukseen saakka, vaan aloitettiin antibiootin antaminen heti ruiskeena, kuin myös yleiskuntoa vahvistavilla steroideilla, jonka reseptiä ei paljastettu.
Antibiooteille vastustuskykyisiä bakteereja on muuallakin kuin Thaimaassa, mutta yleensä yhdistelmälääkkeillä nekin on saatu kuriin. Tärkeintä on saada potilas heti diagnosoitua ja että antibioottiyhdistelmien antaminen aloitetaan heti.
Suomessa normiflunssatkin vie monet hautaan, koska potilaat lähetetään kotiin tunnustelemaan oloaan ja pyydetään olemaan sitten yhteydessä kun henki on jo lähdössä. Suomi kun leikkii mallilasta näissä resistenssiasioissa.
Kaukana on Suomi thaimaalaisen sairaanhoidon tasosta.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possonaama hermostuu.
Suurin osa koronaan kuolleista kuoli keuhkokuumeeseen, joka johtui pitkittyneen sairastelun aiheuttamasta bakteeritulehduksesta.
Thaimaassa tämä tiedostettiin ja piut paut ajateltiin resitenssejä, kun potilaan selviäminen oli tärkeintä.
Ei odoteltu että tauti etenee bakteeritulehdukseen saakka, vaan aloitettiin antibiootin antaminen heti ruiskeena, kuin myös yleiskuntoa vahvistavilla steroideilla, jonka reseptiä ei paljastettu.
Antibiooteille vastustuskykyisiä bakteereja on muuallakin kuin Thaimaassa, mutta yleensä yhdistelmälääkkeillä nekin on saatu kuriin. Tärkeintä on saada potilas heti diagnosoitua ja että antibioottiyhdistelmien antaminen aloitetaan heti.
Suomessa normiflunssatkin vie monet hautaan, koska potilaat lähetetään kotiin tunnustelemaan oloaan ja pyydetään olemaan sitten yhteydessä kun henki on jo lähdössä. Suomi kun leikkii mallilasta näissä resistenssiasioissa.
2010PS: Kerroit Pattayalla jylläävästä superkupasta aikoinaan, johon ei anibiootit pure. Sellaista ei ole olemassakaan.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possonaama hermostuu.
2010otahan rauhallisesti osakaslaina miljonääri, minulla on paljon kokemusta thaimaan sairauden hoitojärjestelmästä, sinulla taas ei ole, minulle on aivan sama uskotko mitä kirjoitan, se ei minun elämääni mihinkään muuta, mutta toivotaan että et sitä koskaan tarvitse, mutta jos tarvitset se voi muodostua osallesi kohtuuttomaan kalliiksi, kuten minulle kävi... joten se siitä, mitään apua en sieltä saanut, minulla on mapillinen kaikenlaista asiakirjaa sieltä, ja näytin ne lääkärille, valtaosalla niissä ei ole mitään tekemistä sairauteni hoidon kannalta, vaan kokeita tehtiin, kun niistä joku maksoi...
Oikeastaan parempi jos sinulla ei ole thaimaassa mitään vakuutuksia, silloin ne eivät laita sinua koneelliseen elossapitojärjestelmään lainkaan, jos vakuutusyhtiö hoidon maksaa, tuosta loppuajasta voi tulla erittäin vittumaista, kun roikut vuosia koneissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
otahan rauhallisesti osakaslaina miljonääri, minulla on paljon kokemusta thaimaan sairauden hoitojärjestelmästä, sinulla taas ei ole, minulle on aivan sama uskotko mitä kirjoitan, se ei minun elämääni mihinkään muuta, mutta toivotaan että et sitä koskaan tarvitse, mutta jos tarvitset se voi muodostua osallesi kohtuuttomaan kalliiksi, kuten minulle kävi... joten se siitä, mitään apua en sieltä saanut, minulla on mapillinen kaikenlaista asiakirjaa sieltä, ja näytin ne lääkärille, valtaosalla niissä ei ole mitään tekemistä sairauteni hoidon kannalta, vaan kokeita tehtiin, kun niistä joku maksoi...
Oikeastaan parempi jos sinulla ei ole thaimaassa mitään vakuutuksia, silloin ne eivät laita sinua koneelliseen elossapitojärjestelmään lainkaan, jos vakuutusyhtiö hoidon maksaa, tuosta loppuajasta voi tulla erittäin vittumaista, kun roikut vuosia koneissa.Mutta toivotaan että et ole niin vitun tyhmä, jos ja kun sairastut... tajuat tilata lentolipun ja lentää suomeen helvetin nopeasti, ja että et ole niin sairas että et pääse koneeseen, silloin sinulla on vaihtoehdot todella vähissä.
Hakeudut suomessa sairaalaan nopeasti, ilmoitat kelaan että olet palannut suomeen, tässä on pieni riski saattavat todeta että et kuulu suomen sosiaaliturvaan, vasta kun olet asunut vuoden suomessa, tosin saat hoidoistasi suuren laskun, jopa pitää maksaa... mutta sinähän olet osakaslaina miljonääri niin pysyt sen maksamaan, se on kuitenkin puolet halvempi kuin thaimaassa yksityisellä, minä pääsin helposti kelan asiakkaaksi, koska minulla oli omistusasunto suomessa, ja olin ostanut sen kuukausia ennenkuin palasin tänne... kelaan se meni läpi muutamassa päivässä, taisin perjantai aamulla soittaa sinne maanantai aamulla minut oli merkitty suomen sosiaaliturvaan, perusteen oli pysyvä asuinpaikka suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toivotaan että et ole niin vitun tyhmä, jos ja kun sairastut... tajuat tilata lentolipun ja lentää suomeen helvetin nopeasti, ja että et ole niin sairas että et pääse koneeseen, silloin sinulla on vaihtoehdot todella vähissä.
Hakeudut suomessa sairaalaan nopeasti, ilmoitat kelaan että olet palannut suomeen, tässä on pieni riski saattavat todeta että et kuulu suomen sosiaaliturvaan, vasta kun olet asunut vuoden suomessa, tosin saat hoidoistasi suuren laskun, jopa pitää maksaa... mutta sinähän olet osakaslaina miljonääri niin pysyt sen maksamaan, se on kuitenkin puolet halvempi kuin thaimaassa yksityisellä, minä pääsin helposti kelan asiakkaaksi, koska minulla oli omistusasunto suomessa, ja olin ostanut sen kuukausia ennenkuin palasin tänne... kelaan se meni läpi muutamassa päivässä, taisin perjantai aamulla soittaa sinne maanantai aamulla minut oli merkitty suomen sosiaaliturvaan, perusteen oli pysyvä asuinpaikka suomessa.Katsoin nuo ylikuolemat korona aikana, suomessa niitä oli 11.000 thaimaassa hieman vajaa 40.000 eli thaimaa menestyi kohtuullisesti, mutta kuinka luotettavia nämä luvut ovat, epäilen suuresti, thaimaa on niin korruptoitunut kun vain voi, siksi epäilen kaikkea sieltä tullutta ns. julkista tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toivotaan että et ole niin vitun tyhmä, jos ja kun sairastut... tajuat tilata lentolipun ja lentää suomeen helvetin nopeasti, ja että et ole niin sairas että et pääse koneeseen, silloin sinulla on vaihtoehdot todella vähissä.
Hakeudut suomessa sairaalaan nopeasti, ilmoitat kelaan että olet palannut suomeen, tässä on pieni riski saattavat todeta että et kuulu suomen sosiaaliturvaan, vasta kun olet asunut vuoden suomessa, tosin saat hoidoistasi suuren laskun, jopa pitää maksaa... mutta sinähän olet osakaslaina miljonääri niin pysyt sen maksamaan, se on kuitenkin puolet halvempi kuin thaimaassa yksityisellä, minä pääsin helposti kelan asiakkaaksi, koska minulla oli omistusasunto suomessa, ja olin ostanut sen kuukausia ennenkuin palasin tänne... kelaan se meni läpi muutamassa päivässä, taisin perjantai aamulla soittaa sinne maanantai aamulla minut oli merkitty suomen sosiaaliturvaan, perusteen oli pysyvä asuinpaikka suomessa.Lässyn lässyn läpätilää.
Sydänfilmiä ei oteta rappusissa. Kotiutuskuntoa ei mitata portaissa. Fyssari ei juokse potilaan perässä rappusissa radiopuhelimen kanssa sillä se ei ole fyssarin tehtävä, eikä rasituskoetta tehdä myöskään rappusissa.
Holter- tutkimus ei liity sairaalassa tehtävään EKG- sydänfilmiin eikä rasituskokeeseen, vaan on pitkäaikaisseurantaa varten kotioloissa.
Olen ollut kerran sairaalassa ja ei mitään ongelmia vakuutuksen kanssa. Minulla ei ole perussairauksia ja kaikki korvataan mitä vastaan tulee, jopa ambulanssilento viidakosta tarvittaessa.
Sinulla ressukalla kun on ollut jo Thaimaahan saapuessa kaikki läskin tupakoivan alkoholistin sairaudet, niin ei tietenkään kukaan sinulle myönnä kattavia vakuutuksia.
Kyllä se umpisuolenki puhkeaminen on seurausta sinulla jatkuvasta tulehdustilasta aivoissasi ja koko kropassasi ja ne kaikki on lähtöisin reumaa myöten siitä että olet elänyt Posson elämää piittaamatta mistään.
Voidaan sanoa että olet elänyt kuin siat vatukossa, ja niin makaa kuin petaa.
https://youtu.be/5EyXLA7H7G8?t=39 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn lässyn läpätilää.
Sydänfilmiä ei oteta rappusissa. Kotiutuskuntoa ei mitata portaissa. Fyssari ei juokse potilaan perässä rappusissa radiopuhelimen kanssa sillä se ei ole fyssarin tehtävä, eikä rasituskoetta tehdä myöskään rappusissa.
Holter- tutkimus ei liity sairaalassa tehtävään EKG- sydänfilmiin eikä rasituskokeeseen, vaan on pitkäaikaisseurantaa varten kotioloissa.
Olen ollut kerran sairaalassa ja ei mitään ongelmia vakuutuksen kanssa. Minulla ei ole perussairauksia ja kaikki korvataan mitä vastaan tulee, jopa ambulanssilento viidakosta tarvittaessa.
Sinulla ressukalla kun on ollut jo Thaimaahan saapuessa kaikki läskin tupakoivan alkoholistin sairaudet, niin ei tietenkään kukaan sinulle myönnä kattavia vakuutuksia.
Kyllä se umpisuolenki puhkeaminen on seurausta sinulla jatkuvasta tulehdustilasta aivoissasi ja koko kropassasi ja ne kaikki on lähtöisin reumaa myöten siitä että olet elänyt Posson elämää piittaamatta mistään.
https://youtu.be/5EyXLA7H7G8?t=39Kaikkein erikoisinta Pasasen tarinassa on se että hänet on viety sydänoireiden vuoksi ambulanssilla sairaalaan, mutta sairaalassa hänelle on lääkärit kertoneet että hän on todella hyvässä kunnossa ja alle viiskymppisen vartalo.
https://ibb.co/71v86qr
Isänsä oli merimies ja pojasta tuli kalkkilaivan evp kapteeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein erikoisinta Pasasen tarinassa on se että hänet on viety sydänoireiden vuoksi ambulanssilla sairaalaan, mutta sairaalassa hänelle on lääkärit kertoneet että hän on todella hyvässä kunnossa ja alle viiskymppisen vartalo.
Isänsä oli merimies ja pojasta tuli kalkkilaivan evp kapteeni.Sinunkin olisi syytä käydä lääkärissä 2010.
Isänsä oli metsurialkoholisti ja pojasta tuli miljonäärialkoholisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn lässyn läpätilää.
https://youtu.be/5EyXLA7H7G8?t=39Yritä hoitaa taloutesi ja mielenterveytesi parempaan kuntoon osamaksu"mies" ja ole uskossasi vahva, siinä että pattaya ja thaimaa on paratiisisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein erikoisinta Pasasen tarinassa on se että hänet on viety sydänoireiden vuoksi ambulanssilla sairaalaan, mutta sairaalassa hänelle on lääkärit kertoneet että hän on todella hyvässä kunnossa ja alle viiskymppisen vartalo.
Isänsä oli merimies ja pojasta tuli kalkkilaivan evp kapteeni.Kuten sanoin soitin lanssin, kun tunsin spasmin tulevan, diagnoosi nstemi, veivät sairaalaan, jossa varjoaine kuvattiin, spasmi, asian ymmärtäminen näyttää menevän sinulta yli, spasmissa valtimo tukkeutuu lääkkeet laukaisevat kohtauksen pallolaajennus poistaa oireet.... erittäin vaarallinen on jos verenkierto vaarantuu, stemi... minulla on muutenkin huippukuntoinen sydän, se oli kasvattanut kollalateraalisuonia, turvaamaan verenkiertoa,
tee elämällesi jotain osakaslaina miljonääri, toivotaan ettet sairastu, mikä on epätodennäköistä, kun olet alkoholisti, ja sitten vielä mt-ongelmasi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin soitin lanssin, kun tunsin spasmin tulevan, diagnoosi nstemi, veivät sairaalaan, jossa varjoaine kuvattiin, spasmi, asian ymmärtäminen näyttää menevän sinulta yli, spasmissa valtimo tukkeutuu lääkkeet laukaisevat kohtauksen pallolaajennus poistaa oireet.... erittäin vaarallinen on jos verenkierto vaarantuu, stemi... minulla on muutenkin huippukuntoinen sydän, se oli kasvattanut kollalateraalisuonia, turvaamaan verenkiertoa,
tee elämällesi jotain osakaslaina miljonääri, toivotaan ettet sairastu, mikä on epätodennäköistä, kun olet alkoholisti, ja sitten vielä mt-ongelmasi...tuossa kerrotaan asiasta tarkemmin https://www.duodecimlehti.fi/duo96899
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuossa kerrotaan asiasta tarkemmin https://www.duodecimlehti.fi/duo96899
Tuossa on tuo itse ongelma kuvattuna https://sydan.fi/kysymys/sepelvaltimon-spasmi/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin soitin lanssin, kun tunsin spasmin tulevan, diagnoosi nstemi, veivät sairaalaan, jossa varjoaine kuvattiin, spasmi, asian ymmärtäminen näyttää menevän sinulta yli, spasmissa valtimo tukkeutuu lääkkeet laukaisevat kohtauksen pallolaajennus poistaa oireet.... erittäin vaarallinen on jos verenkierto vaarantuu, stemi... minulla on muutenkin huippukuntoinen sydän, se oli kasvattanut kollalateraalisuonia, turvaamaan verenkiertoa,
tee elämällesi jotain osakaslaina miljonääri, toivotaan ettet sairastu, mikä on epätodennäköistä, kun olet alkoholisti, ja sitten vielä mt-ongelmasi...Veivät siis kovakuntoisen miehen sairaalaan jolla on huippukuntoinen sydän ja alle 50 vuotiaan kroppa? Kannattaa haastaa ne oikeuteen kidnappauksesta, sillä ei ketään saa viedä vasten tahtoaan kotoaan pois.
Miksi ne laittoi huippukuntoisella sydämellä varustetun kovakuntoisen miehen sairaseläkkeelle jo 19 vuotta sitten kun edelleenkin on aina vaan kovassa kunnossa?
Päähäsi saisi kasvaa niitä kollateraalisuonia, kun heittää nuo jutut aivan laidasta laitaan.
Ensin ollaan ihan paskana ja sitten taas huippukunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veivät siis kovakuntoisen miehen sairaalaan jolla on huippukuntoinen sydän ja alle 50 vuotiaan kroppa? Kannattaa haastaa ne oikeuteen kidnappauksesta, sillä ei ketään saa viedä vasten tahtoaan kotoaan pois.
Miksi ne laittoi huippukuntoisella sydämellä varustetun kovakuntoisen miehen sairaseläkkeelle jo 19 vuotta sitten kun edelleenkin on aina vaan kovassa kunnossa?
Päähäsi saisi kasvaa niitä kollateraalisuonia, kun heittää nuo jutut aivan laidasta laitaan.
Ensin ollaan ihan paskana ja sitten taas huippukunnossa.EIköhän lopeteta tämä eipäs juupas leikki, osamaksu miljonääri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EIköhän lopeteta tämä eipäs juupas leikki, osamaksu miljonääri
Kaikki eivät ole sinun osamaksu miljonäärejäsi. Kysyin vaan että miksi ne veivät kovakuntoisen miehen sairaalaan ja mistä mahtaa olla peräisin tämä kova kunto? Zumbasta vai spinningistä?
En näe sinua tuossa ryhmässä, olitko eri tunnilla?
https://www.youtube.com/shorts/luV0VZdCeC8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät ole sinun osamaksu miljonäärejäsi. Kysyin vaan että miksi ne veivät kovakuntoisen miehen sairaalaan ja mistä mahtaa olla peräisin tämä kova kunto? Zumbasta vai spinningistä?
En näe sinua tuossa ryhmässä, olitko eri tunnilla?
https://www.youtube.com/shorts/luV0VZdCeC8vastasin jo kysymykseesi, osamaksu miljonääri, tuo video on toteutettu peileillä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastasin jo kysymykseesi, osamaksu miljonääri, tuo video on toteutettu peileillä...
Outoa sinänsä että lääkärit eivät ole lainkaan huolissaan, vaan palstalla vaikuttava osakaslaina miljonääri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa sinänsä että lääkärit eivät ole lainkaan huolissaan, vaan palstalla vaikuttava osakaslaina miljonääri.
En tiedä millainen sinun ajatuksesi on huippukunnosta, mutta itselläni on sellainen ajatus että terveitä kovakuntoisia ihmisiä ei kuljetella ambulanssilla. Silloin täytyy olla todella huonossa jamassa kun ambulansseja soitellaan.
Mistä peileistä höpäjät? Tuo on kyllä ihan tavallinen spinning-tunti. Videon henkilöt eivät ole ensimmäistä kertaa asialla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä millainen sinun ajatuksesi on huippukunnosta, mutta itselläni on sellainen ajatus että terveitä kovakuntoisia ihmisiä ei kuljetella ambulanssilla. Silloin täytyy olla todella huonossa jamassa kun ambulansseja soitellaan.
Mistä peileistä höpäjät? Tuo on kyllä ihan tavallinen spinning-tunti. Videon henkilöt eivät ole ensimmäistä kertaa asialla.Hyvä kysymys joten vastaan siihen, pidän ihmistä hyväkuntoisena jos hän selviää vaivatta päivänsä tekemisistä ja rasitteista, sekä jaksaa tarvittaessa kiivetä viidenteen kerrokseen ilman hissiä, vaikka 40 asteen lämpötilassa, mutta hieman menee yli ymmärryksen jos pitää kaivaa 100m ojaa, ollakseen onnellinen... tai kokee moisen tarpeelliseksi itselleen... elämä on niin ikävä bitch, että se voi loppu niin minulta tai sinulta sekunnin päästä, eikä se ojankaivuu paranna yhtään mahdollisuuksiasi. Ei edes se että on osakaslaina miljonääri,
Ja yritä käsittää että tuo ojankaivaminen on vertauskuvallinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys joten vastaan siihen, pidän ihmistä hyväkuntoisena jos hän selviää vaivatta päivänsä tekemisistä ja rasitteista, sekä jaksaa tarvittaessa kiivetä viidenteen kerrokseen ilman hissiä, vaikka 40 asteen lämpötilassa, mutta hieman menee yli ymmärryksen jos pitää kaivaa 100m ojaa, ollakseen onnellinen... tai kokee moisen tarpeelliseksi itselleen... elämä on niin ikävä bitch, että se voi loppu niin minulta tai sinulta sekunnin päästä, eikä se ojankaivuu paranna yhtään mahdollisuuksiasi. Ei edes se että on osakaslaina miljonääri,
Ja yritä käsittää että tuo ojankaivaminen on vertauskuvallinen.Hätäkeskus? "Täällä Majuri Pasanen terve! Nyt on sellainen tilanne että olen paukahtanut niin kovaan kuntoon tuossa soffalla possoa mutustellen että saisinko tänne Simonkylään ambulanssin, kiitos"
Meilahdessa lääkäri onkin jo vastassa. "Terve terve!" Huudahtaa majuri!
Lääkäri vastaa: "No se selviää tässä testissä. Tästä anturi hanuriin ja sitten lähdet nousemaan noita portaita tuonne ylöspäin omaan tahtiin"
Fysioterapeutti odottelee siinä jo lämmitelleenä juoksutrikoot päällä rappusten alapäässä, sillä hän tietää että kohta mennään kovaa kyytiä!
"Paikoillenne, valmiit... Ei vielä!" ...Mutta se oli myöhäistä. Majuri on jo viidennessä kerroksessa ja syöttökaapelikerä kuumenee niin että laakerista nousee savua.
EKG:tä valvova lääkäri ottaa silmälasit pois päästään ja pyyhkii hikeä pelkästään seuratessaan majurin tahtia ja toteaa: "Tuo mies ei ole pelkästään todella hyvännäköinen, vaan myös äärettömän kovassa kunnossa"
Vieressä seisovat kandihoitajanaiset pyörtyilevät ihastuksesta ja koskettelevat itseään seuratessa tilannetta monitoreista... Silloin lääkäri huutaa se on maailmanennätys!!!
Silloin majuri on jo kerroksessa 24 vaikka koko talossa ei ole kuin 18 kerrosta, kaapeli on lopussa ja niin on fysioterapeuttikin, joka joutuu tiputukseen yritettyään pysyä majurin nopeusluokissa.
Koko sairaalan henkilökunta kerääntyy taputtamaan käsiään Pasasen ympärille, heittävät tämän neljä kertaa ilmaan mutta ottavat vain kolmasti kiinni. Kissamaisella ketteryydellä Pasanen laskeutuu jaloilleen ja lähtee paikalliseen yökerhoon laittamaan jalalla koreasti.
https://youtu.be/Fzs5_cDsfVY?t=14 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hätäkeskus? "Täällä Majuri Pasanen terve! Nyt on sellainen tilanne että olen paukahtanut niin kovaan kuntoon tuossa soffalla possoa mutustellen että saisinko tänne Simonkylään ambulanssin, kiitos"
Lääkäri vastaa: "No se selviää tässä testissä. Tästä anturi hanuriin ja sitten lähdet nousemaan noita portaita tuonne ylöspäin omaan tahtiin"
Fysioterapeutti odottelee siinä jo lämmitelleenä juoksutrikoot päällä rappusten alapäässä, sillä hän tietää että kohta mennään kovaa kyytiä!
"Paikoillenne, valmiit... Ei vielä!" ...Mutta se oli myöhäistä. Majuri on jo viidennessä kerroksessa ja syöttökaapelikerä kuumenee niin että laakerista nousee savua.
EKG:tä valvova lääkäri ottaa silmälasit pois päästään ja pyyhkii hikeä pelkästään seuratessaan majurin tahtia ja toteaa: "Tuo mies ei ole pelkästään todella hyvännäköinen, vaan myös äärettömän kovassa kunnossa"
Vieressä seisovat kandihoitajanaiset pyörtyilevät ihastuksesta ja koskettelevat itseään seuratessa tilannetta monitoreista... Silloin lääkäri huutaa se on maailmanennätys!!!
Silloin majuri on jo kerroksessa 24 vaikka koko talossa ei ole kuin 18 kerrosta, kaapeli on lopussa ja niin on fysioterapeuttikin, joka joutuu tiputukseen yritettyään pysyä majurin nopeusluokissa.
Koko sairaalan henkilökunta kerääntyy taputtamaan käsiään Pasasen ympärille, heittävät tämän neljä kertaa ilmaan mutta ottavat vain kolmasti kiinni. Kissamaisella ketteryydellä Pasanen laskeutuu jaloilleen ja lähtee paikalliseen yökerhoon laittamaan jalalla koreasti.
https://youtu.be/Fzs5_cDsfVY?t=14Kannattaisiko hieman tutkia päätäsi, osamaksu miljonääri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hätäkeskus? "Täällä Majuri Pasanen terve! Nyt on sellainen tilanne että olen paukahtanut niin kovaan kuntoon tuossa soffalla possoa mutustellen että saisinko tänne Simonkylään ambulanssin, kiitos"
https://youtu.be/Fzs5_cDsfVY?t=14Taisi mennä vastaus osamaksu miljonäärin ymmärtämättömiin, kun vastaus on tuollaista pashaa, ilmeisesti ojankaivuu otti koville,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn lässyn läpätilää.
https://youtu.be/5EyXLA7H7G8?t=39"Kotiutuskuntoa ei mitata portaissa."
Väärin, kyllä mitataan.
T: Hoitaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kotiutuskuntoa ei mitata portaissa."
Väärin, kyllä mitataan.
T: HoitajaKorkeintaan silloin jos Pasanen koettaa karata psykiatriselta.
- Anonyymi
Venäläisten ja kiinalaisten rikollisten määrä jatkaa rajua kasvua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094